toukokuu 14, 2024, 17:29:01 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Atheos__ ja kausi 2010

Aloittaja Atheos__, joulukuu 03, 2009, 06:04:31 ap

« edellinen - seuraava »

Atheos__

Lanceolatum pääsi uuteen ruukkuun. Latva vähän kärsi ruukutusvaiheessa, parin sentin pätkä irtosi.




Tepin kasvaa, hivenen rimpulalta näyttää vielä.



C.Sp cap550. Haarautuu kaikkiin ilmansuuntiin. Mikähän tästä oikein tulee isona?



C.Praetermissum CGN-22795 kurkottelee valoa kohti.



7 Pod ja sen podit.





Rocoto de san isidro vaan kasvaa.




Tämä pieni peto tykkää Lanceolatumista. Muutama hampaanjälki on ilmestynyt lehtiin


Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Atheos__

Tuli sitten maisteltua 7 podia, hyi helvetti kun oli tulista! Yksi pieni raaka palko silputtuna pastaan kermakastikkeessa oli hieman liikaa meikäläisen toleranssille. Minkähänlaisia hirviöitä nuo on kypsinä?  8)
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Atheos__ - toukokuu 08, 2010, 19:03:01 ip
Tuli sitten maisteltua 7 podia, hyi helvetti kun oli tulista! Yksi pieni raaka palko silputtuna pastaan kermakastikkeessa oli hieman liikaa meikäläisen toleranssille. Minkähänlaisia hirviöitä nuo on kypsinä?  8)


On ne ihan sairasta kamaa!! Mutta oliko tuossa raa'assa seiskapadassa mitään makua? Nehän ainakin kypsänä maistuu aluksi ihan ananakselta/hedelmäiseltä, kunnes polte iskee kuin salama! Itse annan varmaan kasvamassa olevan 7podin podin kypsyä kokonaan.
#816

saulir

Tosta lancesta, sitä on älyttömän helppo lisätä pistokkaista, itsellä noin 30cm pätkä jonka katkaisin yhdestä "väärään suuntaan kasvaneesta" haarasta, teki kahdessa päivässä uudet, noin 1cm mittaiset juuret, joita tuli joka puolelta oksaa, se oli pullossa pelkässä vedessä noin 15cm syvällä.

Turpeeseen kun laitoin,niin jo oli viikon jälkeen uutta kasvua ilmestynyt vähän joka puolelle. Melkoinen kasvuvoima!

Atheos__

toukokuu 10, 2010, 00:41:06 ap #144 Viimeisin muokkaus: toukokuu 10, 2010, 00:42:44 ap käyttäjältä Atheos__
Lainaus käyttäjältä: Minbaari - toukokuu 09, 2010, 21:24:02 ip
On ne ihan sairasta kamaa!! Mutta oliko tuossa raa'assa seiskapadassa mitään makua? Nehän ainakin kypsänä maistuu aluksi ihan ananakselta/hedelmäiseltä, kunnes polte iskee kuin salama! Itse annan varmaan kasvamassa olevan 7podin podin kypsyä kokonaan.


Selkeä chinense aromi oli havaittavissa raakanakin, ei mitään erityistä "hedelmäisyyttä". Itsellä noita podeja on kasvamassa jo kymmeniä, joutaa muutaman napostelemaan raakanakin  ;)


Lainaus käyttäjältä: saulirTosta lancesta, sitä on älyttömän helppo lisätä pistokkaista, itsellä noin 30cm pätkä jonka katkaisin yhdestä "väärään suuntaan kasvaneesta" haarasta, teki kahdessa päivässä uudet, noin 1cm mittaiset juuret, joita tuli joka puolelta oksaa, se oli pullossa pelkässä vedessä noin 15cm syvällä.

Turpeeseen kun laitoin,niin jo oli viikon jälkeen uutta kasvua ilmestynyt vähän joka puolelle. Melkoinen kasvuvoima!



Elinvoimaiselta tosiaan vaikuttaa, katkenneen latvan tilalle on muutamaan päivään kasvanut kaksi uutta kolme senttistä latvaa  8) Pitää pistokaslisäystä kokeilla kunhan vähän kasvaa, vielä ei paljoa leikeltävää tuossa lancessa ole.


Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Atheos__

Cap 220 pääsi roikkumaan, upside-down tekniikan koe käynnistyi tänään.

Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Atheos__

Tilannepäivitystä. Ulkokausi alkoi viikko sitten, lähes kaikki kasvit villejä lukuunottamatta päätyivät takapihalle kukkapenkkiin.

Rocoto de san isidro. Kukkii ja voi hyvin, alkaa ilmeisesti vääntämään ensimmäisiä podejaan  8)





Cap220. Roikuskelee edelleen ämpärissä väärin päin. Kukkii ja tekee podeja.





Kypsä Inca red drop.




Aji cristallia tulossa...




C.Lanceolatum kasvaa hitaasti mutta varmasti.

Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Atheos__

Vuoden vanha Inca red drop pääsi bonsaikokeilun uhriksi. Kasvi on katkennut ainakin kolmesti ja pudottanut lehdet lannoitusta opetellassa. Hyvä sitkeä yksilö siis bonsaikokeiluihin.  8)







Ruukun pohjalle laitoin hieman kissanhiekkaa kosteutta sitomaan. Pinnalle sammalta takapihalta, saa nähdä että suostuuko kasvamaan ruukussa.
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Atheos__

Taas jää chilit sivuhuomiolle. Pikku onnettomuuden johdosta käsi poikki ja sairaslomalle. Ei pysty edes itäneitä siemeniä siirtämään multaan  :-\
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!