huhtikuu 25, 2024, 03:19:59 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tuomiopäivä on täällä: Blair'sia suomalaismarketissa!

Aloittaja Aji Inferno, tammikuu 29, 2009, 18:08:04 ip

« edellinen - seuraava »

daniel

Tänään tai huomenna voisin jotain Blair'sin soosia käydä ostamassa laaksolahden M-marketista. Mega Deathia löytyy jo ennestään, mutta jotain miedompaa olisi tarkoitus tällä kertaa hommata.

Kaltsu

Hämeenlinnan shittari on ilmeisesti lopettanut Blair´s tuotteiden myynnin. Kävin eilen katsastamassa tarjonnan niin oli kaikki shipsit ja soossit hävinnyt hyllyistä. :( Tiedä sitten mikä on syynä, kun kuitenkin mielestäni kauppa sujunut hyvin. Jotenkin tuntuu siltä että koko kauppa pyörii persnettoa uuden Prisman ilmestyttyä samoille nurkille.
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

linker

En ole kaupparyhmäsuuntautunut, mutta huusholli kokonaisuudessaan toimii ääs-ryhmän vihreitä kortteja suosien, bonusten takia.
Minua ottaa varsinkin nyt elintarviketeollisuuden lakon aikana suunnattomasti aivoon prisman tarjonta ja asiakaskuntakin.
Prisma on keskittynyt olemaan "kokonaisedullinen", mutta samalla tarjoamaan aina samaa massasoopaa. Rehupunttipainotteinen asiakaskunta (varsinkin täällä periferiassa) on tottunut ostamaan aina samaa sikanautaa, ja uutuuksia ei kauppaan oteta.

Porissa on loistava citymarket ja toinenkin, entinen citymarket, joiden valikoima on hyvä. Toivottavasti pitävät täällä pintansa vihreää valtaa vastaan. Asiakkaistahan se loppuviimeksi riippuu.
Tänään pitää katsastaa molemmat: menköön muu perhe prismaan -itse menen cittariin. Habasipsit ovat loppumassa, ja viikonloppu edessä. Blair's ei ole lakossa.

Dukes

Lainaus käyttäjältä: linker - toukokuu 07, 2010, 16:16:10 ip
Tänään pitää katsastaa molemmat: menköön muu perhe prismaan -itse menen shittariin. Habasipsit ovat loppumassa, ja viikonloppu edessä. Blair's ei ole lakossa.


Vieläkö niitä näky Mikkolassa?

linker

Lainaus käyttäjältä: Dukes - toukokuu 12, 2010, 09:42:08 ap
Lainaus käyttäjältä: linker - toukokuu 07, 2010, 16:16:10 ip
Tänään pitää katsastaa molemmat: menköön muu perhe prismaan -itse menen shittariin. Habasipsit ovat loppumassa, ja viikonloppu edessä. Blair's ei ole lakossa.


Vieläkö niitä näky Mikkolassa?


Kyllä. Blair's sipsejä: mustia ja keltaisia (siis pussin väri), ja kastikkeita oli toissapäivänä mikkolan sittarissa. Punaista chiliä (jalapenon tapaista tulista) irtomyynnissä "vanhassa" sittarissa satakunnankadulla.

Dukes

Tarttee poiketa siellä...
Itsekkin kun käyn siinä naapurin vihreessä yleensä.

masaiman

CDON.com Suvaitsi vihdoin toimittaa tilaamani Monty Python And The Holy Grail - Elokuvan juuri sopivasti lomalleni. Matkani suuntasi siis kohti Citymaket Launetta: sillä eihän K.O. Elokuvaa soisi millään muotoa katsella ilman paria pulloa Black Sheep Breweryn Holy (gr)Ale:a.
Määrätietoinen askellukseni kohti tuontioluthyllyä sai äkillisen stopin kun silmäkulmaani osui kolme kappaletta UUSIA BLAIR`S SIPSEJÄ!

Cajun, Chipotle sekä Parmesan Habanero. Ensimmäisen jätin suosilla hyllyyn kun en k.o. mausta niin perusta, mutta kaksi muuta koppasin völjyyn.

Kotiin päästyä tuli chipotle-pussi ahmittua melkein kynnyksellä. Sairaan hyviä, mutta ainakin tämä pussi lähes tuleton...pieni pettymys.

nyt leffan (ja sipsien) pariin....


Keku

Lainaus käyttäjältä: mattson - toukokuu 25, 2010, 22:25:04 ip
CDON.com Suvaitsi vihdoin toimittaa tilaamani Monty Python And The Holy Grail - Elokuvan juuri sopivasti lomalleni. Matkani suuntasi siis kohti Citymaket Launetta: sillä eihän K.O. Elokuvaa soisi millään muotoa katsella ilman paria pulloa Black Sheep Breweryn Holy (gr)Ale:a.
Määrätietoinen askellukseni kohti tuontioluthyllyä sai äkillisen stopin kun silmäkulmaani osui kolme kappaletta UUSIA BLAIR`S SIPSEJÄ!

Cajun, Chipotle sekä Parmesan Habanero. Ensimmäisen jätin suosilla hyllyyn kun en k.o. mausta niin perusta, mutta kaksi muuta koppasin völjyyn.

Kotiin päästyä tuli chipotle-pussi ahmittua melkein kynnyksellä. Sairaan hyviä, mutta ainakin tämä pussi lähes tuleton...pieni pettymys.

nyt leffan (ja sipsien) pariin....



Itse myös chipotle sipsejä syödessä huomasin niiden olevan lähes täysin tulettomia joten varmaan niiden ominaisuus eikä sattumatapaus. Parmesan Habanerot on muuten aikasta hyvää kamaa ainakin mun makuun. Minä taas pidän cajun sipsejä parhaina, kun niitä saisi vielä isommassa pussissa.

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: linker - toukokuu 12, 2010, 10:42:05 ap
Lainaus käyttäjältä: Dukes - toukokuu 12, 2010, 09:42:08 ap
Lainaus käyttäjältä: linker - toukokuu 07, 2010, 16:16:10 ip
Tänään pitää katsastaa molemmat: menköön muu perhe prismaan -itse menen shittariin. Habasipsit ovat loppumassa, ja viikonloppu edessä. Blair's ei ole lakossa.


Vieläkö niitä näky Mikkolassa?


Kyllä. Blair's sipsejä: mustia ja keltaisia (siis pussin väri), ja kastikkeita oli toissapäivänä mikkolan shittarissa. Punaista chiliä (jalapenon tapaista tulista) irtomyynnissä "vanhassa" shittarissa satakunnankadulla.


Blair'sin Habanerosipsit ainakin pari päivää sitten olivat kateissa hyllystä, lieneeköhän His & Hersillä toimitusvaikeuksia.

Herpiili

Mikkolan Citymarket, Pori - Lihaosastolla näkyy ylähyllyillä erilaisia chili-, siipi- ja grillikastikkeita. HeVi-osastolta löytyy Aji Cristalia hintaan 4,55e/60g.

Tomppa

Poppamiehen tavaroita K-citymarket Paavolassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nyt myynnissä

Mika73

Lainaus käyttäjältä: Tomppa - kesäkuu 06, 2010, 16:27:09 ip
Poppamiehen tavaroita K-citymarket Paavolassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nyt myynnissä


Hyvinkääläisenä ehdin jo hetken innostua, kunnes tajusin ettei Paavolassa ole Citymarkettia..  ;D

linker



Tämä koskettaa enimmäkseen Satakuntaa tai kokemäenjokilaaksoa, mutta tällainen on tulossa:

Kokemäellä järjestetään 12.6. Henrikin markkinat, ja Tulkkilan Yö- tapahtuma. Osallistumme tapahtumaan,
tuomalla markkinoille Kokemäellä uuden tuotesuuntauksen: Chilit,
ja niistä valmistetut mausteet ja muut tuliset herkut.

Olemme saaneet  Suomen Chilikaupan järjestämään tuotepromootiona
liikkeemme edustalle Henrikin markkinoiden yhteyteen.
Otamme chilituotevalikoiman markkinoiden jälkeen uudeksi myyntiartikkeliksemme.
Chilituotteet täydentävät  luontais- ja terveyskaupan tarjontaa jatkossa.


tulisin terveisin:
Luontaistuote Lehmuksenoksan
psta.
Jorma Lindqvist

www.lehmuksenoksa.com

daniel

kesäkuu 15, 2010, 17:54:41 ip #133 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 16, 2010, 09:45:10 ap käyttäjältä daniel
Espoossa supervexistä löytyi blair'sia. (Myös texas peteä ja frank's red hottia löytyy ;) )
Ostin pure deathia, ja se on niin prrrkeleen hyvää että...  ;D

Julle

Helsingin Ullanlinnan K-Extra Pietari (Pietarinkatu 5, quelle surprise) on ottanut valikoimaansa mm. Blair's original ja ultra death -soosit sekä Jim Beamin BBQ-soosit. Matkaa lähikauppaan on 150 m, joten se on parhautta.
~Ei se satu~

Loimu

Löytyykö mitään näitä hieman erikoisempia soosseja vieläkään mistään päin Keravaa? Kyselin tätä viimeksi vuoden alussa, ja silloin oli tilanne aika heikko. Käyn itse usein Prismassa, mutta aina silloin tällöin tulee K-Citymarketissa käytyä ihan puhtaasti vain sen takia että pääsee katsastamaan joko siellä jotain olisi. Ei vaan ole edelleenkään omiin silmiin sattunut muuta kuin perus Tabascoa ja Amazonin Mild kastiketta.

Touko

Lainaus käyttäjältä: Loimu - lokakuu 14, 2010, 17:47:08 ip
Löytyykö mitään näitä hieman erikoisempia soosseja vieläkään mistään päin Keravaa? Kyselin tätä viimeksi vuoden alussa, ja silloin oli tilanne aika heikko. Käyn itse usein Prismassa, mutta aina silloin tällöin tulee K-Citymarketissa käytyä ihan puhtaasti vain sen takia että pääsee katsastamaan joko siellä jotain olisi. Ei vaan ole edelleenkään omiin silmiin sattunut muuta kuin perus Tabascoa ja Amazonin Mild kastiketta.


Kipaiseppa käymään Koivukylän K-Citymarketissa tai tikkurilan K-supermarket Ylivedossa.
Ylivedosta löytyy oma puinen hylly missä on poppamiehentuotteita myynnissä, sipsejä ja soosseja.
Citymarketin valikoima pitää sisällään jotain soosseja ja sipsejä, mut ne on ympäri kauppaa, joten hakemista enemmin.

Mun mielestä Ylivedon valikoima on parempi.
Elämä on reijässä rattoisaa


Loimu

Lainaus käyttäjältä: Toukola - lokakuu 20, 2010, 12:23:39 ip
Kipaiseppa käymään Koivukylän K-Citymarketissa tai tikkurilan K-supermarket Ylivedossa.
Ylivedosta löytyy oma puinen hylly missä on poppamiehentuotteita myynnissä, sipsejä ja soosseja.
Citymarketin valikoima pitää sisällään jotain soosseja ja sipsejä, mut ne on ympäri kauppaa, joten hakemista enemmin.

Mun mielestä Ylivedon valikoima on parempi.


Kiitos vinkistä, pitää ehdottomasti tuolla Ylivedossa käydä kun muutenkin suhteellisen usein Tikkurilan hollilla pyörin..

MikkoM

Ylöjärvellä kauppakeskus Elon Citymarketissakin on nykyään oma hyllynsä Poppamiehen tuotteille.