maaliskuu 29, 2024, 06:34:46 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Satakunnan aluejaosto

Aloittaja Rundari, syyskuu 24, 2013, 21:39:38 ip

« edellinen - seuraava »

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: SecondBestFlame - maaliskuu 01, 2014, 21:25:36 ip
Club usa: uuh ihhana paikka oli se
Pakko myöntää, taidetaan me vanhoja olla  :-\

Mut oli ne muistoja nekin... Uuh!  :D
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

Messua pukkaisi Poriinkin:

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14863.msg280293#new

Chiliyhdistys mukana Taimimoision standillä!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Kaisuli-Haisuli

Terveisiä Wandeesta! "Avaamme Ma 24.3.14 Tervetuloa!"

Nii, että millos mennään? Voitaisiin samalla käydä tuota messuplania läpitte  :)

SecondBestFlame

Yes, kalenteri tsekkaukseen... ehdotuksia ajankohdasta?

Eräsmies

Mulle sopii melkeinpä koska tahansa, eli kiireisemmät saavat päättää ajankohdan  :D

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: Eräsmies - maaliskuu 23, 2014, 12:02:29 ip
Mulle sopii melkeinpä koska tahansa, eli kiireisemmät saavat päättää ajankohdan  :D


Sama. Viikko 16 muistaakseni vähän huono, kun jonkun täytyy opiskellakin  :)

SecondBestFlame

Miltä ensiviikko näyttää ?
Onko kukaan muuten käynyt katsomassa saivatko paikan auki?

Eräsmies

En ole kerinnyt käymään vielä.. minulle ensviikko torstaita lukuunottamatta sopii hyvin..

Herpiili

Myö ehotellaan ensi viikon perjantaita, 04.04.14 - kellonaika mielellään eri kuin päivämäärä  ::)

Eräsmies

Kävin torstai-iltana kyselemässä kuulumisia ja maistoin ruokaakin, joka oli hyvää. Puoli kymmeneen on keittiö yleensä kuulemma auki. Alkoholin myyntioikeuksia heillä ei vielä ole, eli se jokin pieni jää ehkä vielä aluksi uupumaan  ;) Aikataulu 4.4 sopii minulle ainakin hyvin.

SecondBestFlame



Eräsmies


SecondBestFlame

Nuijitaan 04041418 ajankohdaksi ja osoite Itäpuisto 1
Pitäsköhän varata pöytä ?

Eräsmies

Asia selvä. Eikä siinä kai mitään häviä, jos ainakin kysäisee siitä pöydän varaamisen tarpeesta.

Thiikeri

Tervehdys Satakunnan aluejaoston porukka!

Olisiko muuten mitään ideaa, jos Satakunnan jaostosta tehtäisiin myös seuraavaan lehteen oma pikkunen juttu - sellaiselle jaosto-palstalle eli lyhykäisyydessään jaoston tiedottaja kertoo jaostonsa kuulumiset, menneet ja tulevat jutut? Tämä on siis tulossa kaikille jaostoille (toistaiseksi suunnittelutasolla). Tähän nyt ajankohtaiset asiat sopisi siis hyvin lehteen kerrottavaksi asiaksi

Eräsmies

Kuulostaa hienolta idealta. Lehti oli kyllä hyvää luettavaa taas täynnä, ja seuraavaa lehteä malttaa tuskin odottaa :-)

SecondBestFlame

Kyllä tuo onnistuu, varmasti muutakin sisältöä voidaan toimittaa kunhan ajoissa asiasta sovitaan

Kaisuli-Haisuli

Taimimoision Chilipäivä lähestyy! Aluejaosto tottahan toki on järkkäilyssä mukana.

Perjantaina 13.6. tarvitaan ainakin ihan hitokseen (!) nopeita käsipareja sekä kevyitä jalkoja kun tapahtumaan pykätään pystyyn  :) Löytyykö talkooväkeä?

Lauantaina 14.6. olisi sitten itse Chilipäivä ja jos sille päivälle (klo 10-16 about) löytyy innokkaita chili-ihmisiä yhdistyksen omalle ständipaikalle höpisemään chilijuttuja, niin olisi kiva! Jos ei löydy, niin sitten yhdistyksen osaksi jää kylmäständi.



Eräsmies

Minä ainakin tulen ja olen käytettävissä  :)