maaliskuu 29, 2024, 17:26:23 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

MorugaReaper

Mittausfirma. Laivan vesillelasku oli eilen, joten hommat loppuivat.

sorrii

Vakuutusyhtiöt ... Luottorekisteri .. ja MINÄ ???

Ostin viikko sitten auton. Vanha isäni kuolinpesän nimissä oleva Xara oli niin romukunnossa, ja kukkana kakan päällä halkesi tuulilasi viikkoa ennen vuosihuoltoa ja katsastusta ... Romutuspalkkioon ei oikeutta, niin kohtuuhyvä käytetty siis ...  ::)
Sitten piti ruveta siirtelemään rahaa ulkomaisesta pankista, että saa auton lunastettua: Viikko odotusta....

Tässä välissä oli pikku flunssakin ja 39.risat kuumetta pari päivää ..  :-\

Tuli  kauppoja hieroessa hölötettyä, että voi olla ongelma vakuutusyhtiön kanssa, kun saattaa olla joku merkintä luottorekisterissä. On ollut huonoja kokemuksia noista pari vuotta sitten kun en meinannut saada peräkärryä rekisteröityä vaikka olin ajat sitten maksellut kaikki velkani pois ... synneistä pois halleluujaa, synneistä pois ...

Tänään mieli hakemaan uutta autoani ja rupesin taas selvittelemään ettäs miten se vakuutus nyt saadaan aikaiseksi. Soittelin autokappiaalle, vakuutusyhtiöön, uudestaan kauppiaalle, vakuutusyhtiöön ... "nou cän duu, sun täytyy yrittää verkossa ensin ..."
Yrittelin sitten verkossa sitä vakuutusta ja näytti muuten hyvältä, mutta vaaditaan jotain koodia omistusoikeudesta, jonka saa autokappiaalta. Tiesin jo ettei autokappias voi sitä omistusta rekisteröidä ennenkuin on vakuutus ... jne. Välissä selviteltiin sitäkin voinko ollenkaan saada kaskoa, joka oli tarjous liiittyen auton kauppaan....

Soitin sitten verkkopalvelun tukinumeroon ja selitin asian, ja yritin selvittää voinko sen vakuutuksen maksaa ilman sitä vitun koodia, että pääsen autokappaan rekisteröimään sitä. Tukihemmo taas mainitsi että jos sulla on siellä joku luottohäiriö, niin ... jäkäti-jäkäti. Minä siihen sitten sanoin ettenhän minä voi niitä luottotietojani tietää, kaikki muuthan ne kyllä näkee ... Kaveri sitten sanoi ystävällisesti että "minähän voin ne heti tarkistaa jos annat luvan ... " ..'juu, tottakai' .... "Ei täällä näyttäisi mitään merkitöjä olevan ...  ??? ???

KUKAAN siis ei tarkistanut missään vaiheessa mun luottotietojani, mutta oletti että ne on paskana, kun menin hölöttämään ...  >:D >:( :fire: :chili:

Soitin sitten Autokeskukseen että voisin nyt tulla hakemaan sen kotteron. Ei vaan onnistukaan nyt ennen maanantaita, kun pitää se "valmistella" ...  ::) ... voi vituvituvvittu!
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Huru-ukko

Omat maksuhäiriö merkinnät näet kyllä itsekkin netissä.

sorrii

maaliskuu 23, 2018, 19:44:49 ip #4503 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 23, 2018, 19:47:27 ip käyttäjältä sorrii
LainausOmat maksuhäiriö merkinnät näet kyllä itsekkin netissä.


:-[ Nojoo. Olin vähän hölmö, huonomuistinen: Mä yritin niitä selvittää joskus pari vuotta sitten ja törmäsin vain maksullisiin palveluihin. En oo periaatteesta koskaan maksanut netissä mistään [paitsi parista ohjelmasta vähän] enkä edes ajatellut mitä maksaa: MINÄ en maksa  >:(
Omat luottotiedothan saa kyllä Asiakastiedolta ilmaiseksi kerran vuodessa kirjallisesta anomuksesta. Mää syytön ala semmoisia kirjoitteleen  :(

Tällä kertaa oli vaan hämärä mielikuva alitajunnan alla, että "jotain palveluita on, mutta törkeän hintaisia" enkä edes ajatellut oikeesti asiaa. Luotin mutuuni ...  :D

Hyvä että selvisi. Kuulin tutussa liikeessa että nettikysely maksaa ~5€  ??? ??? ???
Lähtiessä kävelin sen verran reippaasti tien yli, että vedin selälleni toisella puolella, kuin sarjakuvissa: Molemmat jalat kohti taivasta kaaduin selälleni, niin että näkyi tähtiä ja vähään aikaa ei henki kulkenut ... Olis naurattanut, mutta hävetti iha v..  ???

Maanantaina on auto ja halapa kasko  :) [Fennian laaja kasko eka vuoden 150€...] Sen vuoden jälkeen luotan taas täydelliseen ajotaitooni, ilmiömäiseen kykyyni välttää onnettomuudet ja harmit ...

PS. Nythän mä keksin sen konstin miten ne saa ilmaiseksi: Soittamalla vakuutusyhtiön nettipalvelun tukeen ...  8) 8) 8)
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Huru-ukko

Eikö postien lajittelukeskukset toimi viikonloppuisin ? :o. Paketti seisoo 3 viimeistä päivää saman otsikon alla, ja tod.näk. samassa paikassakin. Onhan se sentään perjantaina vaihtanut 4 x paikkaa.

Ei sillä että sillä kiire olisi, kirja siellä pitäisi olla, ei edes vituta, muutta pistää miettimään että olisi kiva jos olisi joku varteenotettava kilpailija alalla. (Ei näemmä kusti polje vkl)

Ainoa mikä tulee ajallaan on postinen, joka pitäisi lailla kieltää metsien käyttämiseen turhuuteen nojalla  ;).
Lajitteluperuste.  23.03.2018 klo 17:40HELSINKI 00000

Lajitteluperuste.  23.03.2018 klo 17:40HELSINKI 00000

Liikenteestä hyväksytty erä.  23.03.2018 klo 04:10Posti kuljetus 00230

Liikenteestä hyväksytty erä.  23.03.2018 klo 04:05HELSINKI 00000

Tuote on kuljetuksessa.  23.03.2018 klo 03:35Posti kuljetus 00230

Tuote on kuljetuksessa.  23.03.2018 klo 03:29Posti Logistiikkakeskus 01010

Tuote on rekisteröity.  22.03.2018 klo 21:20Posti Logistiikkakeskus 01010

Lajitteluperuste.  22.03.2018 klo 20:48Posti Logistiikkakeskus 01010

Tuote on rekisteröity.  22.03.2018 klo 16:10HAMINA 49400

Tuote ei ole vielä Postissa.  21.03.2018 klo 12:21

sorrii

Mulla on postinkulku jopa parantunut viimeisen vuoden aikana. Asiamiesposti siirtyi kyllä myydystä Siwasta ½km kauemmaksi K-markettiin, mutta parikin lähetystä on tullut perille lauantaina. Kyä vaan ennen oli itsestäänselviö, että jos ei paketti tullut perjantaina, niin sitten maanataina - tai tiistaina, keskiviikkona ...  :-\
Yksi verkkokauppaosto saapui jopa niin, että tilasin/ostin perjantaina ja saapumisilmoitus lauantaiaamuna! Kännyssä postin sovellus joka ilmoittelee liikkeet ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Huru-ukko

maaliskuu 28, 2018, 14:46:57 ip #4506 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 28, 2018, 14:49:34 ip käyttäjältä Huru-ukko
Koska utelias, niin chattailin postin kanssa lähetyksestäni. Hukassa on tällä tiedolla, voi muuttuakkin ja se ilmestyy tänne vuoden tai sadan jälkeen  :o.

Posti huomaavaisesti kysyi olinko tyytyväinen palveluun; toki, ainahan aasiakas palvelijat on ystävällisiä.

Lisäsin tosin palauteruutuun postin hommista oman arvioni, ja tyyyyytväisyyyyteni  ;D.

Arvioi asiakaskokemustasi

Mitä mieltä olet seuraavista väittämistä?
Täysin eri mieltä 1   2   3   4   Täysin samaa mieltä 5
Olen tyytyväinen minua palvelleeseen asiakasneuvojaan  (5)   
            
Sain tarvitsemani avun asiaani                  (5)

Olen yleisesti tyytyväinen Postin asiakaspalveluun      (5)            

Arvostamme palautettasi. Kerrothan mielipiteesi, miten voimme kehittyä.

Estäkää työntekijöittenne lähetysten varastelu, ei 10000 kirjettä ja pakettia savuna ilmaan haihdu vuosittain. Ihminen ne vie. Kuten varmaan minunkin postini.
Koko postilaitos on myös itse VARAS, koska sen hukkaaman/varastetun omaisuusuuden joutuu lähettäjä korvaamaan. Jos Suomi olisi oikeusvaltio, niin silloin lähetykset pitäisi postin korvata täysmääräisesti, eikä luikkia kuin varas karkuun vastuusta.

Lisätkää noita väittämiä tuonne alkuun:

-olen tyytyväinen kun postin työntekijä valvonnan puutten vuoksi varasti lähetykseni. (1)

-olen tyytyväinen kun en saa kunnon korvausta maksamastani tuotteesta. (1)

-olen tyytyväinen joutuessani pyytämään kauppiaalta hyvitystä tuotteesta jonka korvausvelvollisuuden posti sivuuttaa (1)

-olen tyytyväinen postin tuomaan postinen nimiseen roskapostiini postilaatikossani (1)

-olen tyytyväinen kun posti joutuu korvaamaan hukatut lähetykset täysarvonsa mukaan (5)


En aivan kaikkea tyytyväisyyttä sitten viitsinyt muuttaa kirjalliseen muotoon  8).

ÖrkkiPaska

Oi voi. Olen lomautettu ollut jo 6 kk. Avokin kesäloma alkaa 2.7.2018. Pomo soitti aamulla että täytyy mennä pariksi kuukaudeksi hommiin kesälomatuuraajaksi, ja homma alkaa 2.7.2018.  :'( :'( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :thumbdown: Ja sitten syyskuun alussa taas lomautus jatkuu....

Siika

Auto pakattu viikon mettä-kalareissua varten,aseet ja panokset takaköysässä ruat ym kylmältkssa....eiku autoon ja kevyt hehkutus ja mitä perkelettä ei starttaa >:D >:D >:D >:D vilkaisu mittaristoon...autonkuva ja avain alla....ajonesto järjestelmä aktivoitunut >:D >:D >:D >:Deihän toi paskaläjä siis käynnisty kun luulee et varastan sen....niin ei toimi toisellakaan avaimella.....aseet takas kaappiin ja reput ym heilauttaen autotalliin ja kaatokonkkuplo työn alle 8) 8) 8) 8) 8) ihan ylimainostettua homaa toi metästys-kalastus...paree pysyä kotona...tuumas transportter 2006 hiukan hymyillen.....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

Siika

Tjaahas se oli vain startti paskana,uusi saapuu jo loppuvklla ehkäpä tästä sit jonhain pvnä jne ::) ::) ::) ::) ::) ::)
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

MorugaReaper

lokakuu 19, 2018, 15:09:24 ip #4510 Viimeisin muokkaus: lokakuu 20, 2018, 07:25:48 ap käyttäjältä MorugaReaper
Vituttaa helvetisti, Audi Allroad:n ilmajousituksen tasonsäätöboxi sökönä. Ei voi ajaa, piti katsastaa viimekuussa. Pakkoloma päällä.  >:( >:( >:(

Whili

Lainaus käyttäjältä: MorugaReaper - lokakuu 19, 2018, 15:09:24 ip
Vitutta hevetisti, auton ilmajousituksen tasonsäätöboxi sökönä. Ei voi ajaa, piti katsastaa viimekuussa. Pakkoloma päällä.  >:( >:( >:(
Ilmajousitus vs. ilman jousitus...

Ei voi olla paha vika kun äidinkielioppi korjaa  ;) :D ;D 8)

T:Jäykkäperä 51

Pink

Lainaus käyttäjältä: WhiliIlmajousitus vs. ilman jousitus...

Ei voi olla paha vika kun äidinkielioppi korjaa  ;) :D ;D 8)

T:Jäykkäperä 51


Hmm, äidinkieli ja kielioppi, ja äidinkielen kielioppi?  :o  ;) Mutta mikä on ilman jousitus? Ilmajousitus sen sijaan voi olla ihan käyttökelpoinen ratkaisu.

Kiitos ja anteeksi.
Sytytysneste ja tulitikku harvoin ratkaisevat ongelmia, mutta vihannespunkkeihin ne tehosivat.

MorugaReaper

Ai, :o  täällä on modeilla oikeus vittuilla vakavasta asiasta.  >:(  Vai onko kyse vain tietämättömyydestä ::)

Vuorikaskas

lokakuu 20, 2018, 20:23:10 ip #4514 Viimeisin muokkaus: lokakuu 20, 2018, 20:24:58 ip käyttäjältä Vuorikaskas
Mitä täällä sekoillaan. Ilmakitara on tietysti ihan eri asia kuin kitara! Samoin jousituksen kanssa.  Ja eiku hankeen mummot.  :arrows_right:

MorugaReaper

Vuorikaskaalle tiedoksi etten ole vaihtanut sukupuolta. Ja molemmat mummut eli isöäidit ovat jo kuolleet, eivät voi enää mennä hankeen. >:D >:(

sorrii

Mä yritin tappaa peuraa Jukella, mutta se pääsi karkuun. Vitu. Juke Nukem saa uuden lokarin ja puskurin. Hirvipaistia ja -filettä saadaan eukon veljeltä kuitenkin, niin ettei rocotot meinaa mahtua pakastimiin. Syysflunnssa panee miettiin kenen syy. Oon muka tehnyt remonttia mökillä edelleen. Ei jaksais pilkkoa polttopuita eikä sanomalehdillä pysy lämmin kamiinassa. Onneksi on IKEA'n outletti ½km päässä kotoa, niin voi lämmittää mökkiä pahvilla. Mitä selitän eukolle keväällä kun ei ookaan sitä uutta keittiötä ??? Ja piha on täynnä kaadettuja puita: ostin uuden McCullochin. Vein sen sitten takaisin sinne Honkkariin ja aloin sahaamaan wanhalla Tokmannin 90€ Hyundailla. Omenapuu kaatui perunamaahan ja siitä innostuneena löysin siltä 15kg sinisiä perunoita:


Keräsin myös chilejä ~7.5kg enkä tiedä mitä niillä tekisin ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Huru-ukko


MorugaReaper

Nyt toimii Audi A6 Allroad:n ilmajousitus. Sain hommattua Ebay.de:stä käytetyn mutta uudemman tasonsäätöboxin jonka asensin vanhan tilalle.  :thumbup: :thumbup: :thumbup:

MorugaReaper

Asennan kylpyhuoneeseen uutta kalusteryhmää. Törmäsin outoon epäsopivuuteen. Ostin altaaseen vesilukkosarjan jossa oli kova putki, koska joustavalla putkella ei ollut saatavissa. Ostin myös saman merkin joustavan putken. Mutta...mutta se ei sovikkaan vesilukon sivussa olevaan liitokseen, on hieman liian iso. Sarjan kova putki menee hienosti mutta en voi käyttää sitä koska hanan putket vaativat juuri joustavan putken. Voi vittu näitä standardeja. :thumbdown:  Täytyy ottaa hiomapaperi vissiin avuksi.... Joo, pistin haisevan viestin valmistajalle. >:D >:D >:D