maaliskuu 29, 2024, 08:29:44 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


CHILIFEST 2012 KUVIA JA TARINAA

Aloittaja jaolsten, elokuu 24, 2012, 15:32:49 ip

« edellinen - seuraava »

Olitko siellä?

Olin - ja tykkäsin tapahtumasta kovasti!
36 (42.9%)
Olin - ja ihan kivaa oli.
11 (13.1%)
Olin, mutta hiukan jäi pettynyt fiilis.
1 (1.2%)
Olin, mutta petyin rankasti!
0 (0%)
En ollut, mutta toivon että olisin ollut!
33 (39.3%)
En ollut, eikä suuremmin edes kiinnosta.
3 (3.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 84

jaolsten

Haluisiko joku muuten noita haastatteluita youtubeen?

Noh jokatapauksessa ehdin laittamaan ne vasta parin viikon kuluttua.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Naga

Aijai, löyty hieno kuva minusta tuolta chilimix kuvista. Saan varmaankin käyttää sitä profiilikuvanani täällä?
Shooting lightning bolts out from ass since 1989.

Nagaa naamariin ja sitä rataa!

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Naga - elokuu 29, 2012, 16:25:19 ip
Aijai, löyty hieno kuva minusta tuolta chilimix kuvista. Saan varmaankin käyttää sitä profiilikuvanani täällä?
Kaikkia mun täälläjulkaisemia kuvia saa käyttää kukin miten tykkää. Itseasiassa koska olin talkoohommissa, niin annan kaikki niiden oikeudet chiliyhdistykselle ja kaikille festarikävijöille!

Multa löytyy muuten kaikista kuvista ISO versio koneelta. Sähköpostiosoitetta tulemaan niin lähettelen mitä tahdotte. Ja jos haluaa noita haastatteluita, niin niitä saa postitse jos lähettää osoitteen.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Mika73

Löytyisikö Chili Myytinmurtajista videota, kun onnistuin missaamaan...

jaolsten

Ei valitettavasti tullut kuvattua noita  :-\
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Mika73


Jarell

Tässä meikäläisen kuvailuja tuolta viimeiseltä päivältä kun tuli otettua kamera mukaan https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10151131341802980.464053.574037979&type=3 (tuo linkki toiminee vain jos on kirjautuneena facebookiin) Täytyy jossain vaiheessa lisätä kuvat jonnekin muuallekin, jotta facebookin välttelijät pääsevät niitä myös katsomaan. Mitään uutta ja ennen näkemätöntä tuossa setissä tosin ei ole.

Videokin löytyy kilpailun viimeisistä 15 minuutista. https://www.youtube.com/watch?v=A7o6FuXmC1M

jaolsten

Hyvä video! Omalla ruppanalla kameralla tuo kuljeskelu ei olisi onnistunut, kunnei focus oo kovin nopea ja kuvanvakautus... No semmosta ei ole. Eli hyvä, nyt olis kisa paikaltaan kuvattuna ja myös tuo toiminnallinen ja elävämpi pätkä.

Kannattaa muuten muuttaa tuon lontoon kielelle, sillä ulkomailta käsin käyvät pirulaiset jonkinverran vakoilemassa tätä hullua suomalaista chilinmussutusta.  ;)
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

elokuu 30, 2012, 12:08:03 ip #28 Viimeisin muokkaus: elokuu 30, 2012, 12:09:50 ip käyttäjältä jaolsten
Hih, pelkäsin jo, ettei kukaan saanu musta festien aikaan napattua yhtään kuvaa :D

:-[

No laitetaan nyt yks kuva mustakin, etten jää vain kasvottomaksi* foorumihuutelijaksi.


Ja joo, en oo toi pitkätukka tossa kyykyssä.

*Edit: eiku jäin sittenkin... (kamera onneksi peittää koko klyyvarin)
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Jarell

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - elokuu 30, 2012, 12:00:49 ip
Kannattaa muuten muuttaa tuon lontoon kielelle, sillä ulkomailta käsin käyvät pirulaiset jonkinverran vakoilemassa tätä hullua suomalaista chilinmussutusta.  ;)


Muutettu. Kestänee päivän tai pari ennen kuin alkaa näkyä haun kautta. Hakusanat oli jo ennestään laitettu myös englanniks.

TunturiTiger


jaolsten

Hih, TT on niin lutunen stalkkeri!  :-*
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Macex

Huomattavaa on, että TT on aina selästä/takaa ottamassa noita kuvia.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.