maaliskuu 29, 2024, 07:35:34 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä pelailette

Aloittaja Toivo, kesäkuu 12, 2006, 14:50:13 ip

« edellinen - seuraava »

Hegu

Onko täällä kukaan innostunut player unknown battle grounds:ta? Todella koukuttava pvp peli bf1 jälkeen. Nyt joku 15 tuntii takana 3 muun kaverin kanssa ja voin lämpimästi suositella.

Aji Inferno

Yhä iskee Fallout 4, Football Manager 2017 (ottaa tosin perkeleesti aivoon, koska...) ja ikivanha, mutta loistava Railroad Tycoon 3:n Trainmaster -laajennus Kiinaan ja lähialueille. Pistää tämänkin päivän kovimmankin pelitietsikan todella koville.

ottulo

Täällä on näppäilty parina viime viikkona eniten Tabletop Simulatoria. Muutaman kaverin kera otettiin kokeeksi pari viikkoa sitten pieni D&D-sessio ennakkoon luoduilla hahmoilla. Tästä "prologista" jatkettiin tänään itse luoduilla hahmoilla varsinaisen tarinan alkuun. Taisi siinä 4-5 tuntia mennä itse pelailuun, plus pientä alkusäätöä. Ei se aitoa saman pöydän ääressä noppailua vastaa, mutta ihan mukava sitä on silti taas kokeilla.

Peri

WoW ja Diablo 3 löytyvät kannettavalta (WoWia pelaan liki päivittäin) kännyssä pelaan lähinnä Plague: Inciä. Jos elämä ei olisi edessä niin hankkisin konsolinkin ja mättäisin örmöä, mutta ehkä sitten eläkkeellä on aikaa.  ;D

Rähinä-Reetta

tammikuu 24, 2018, 13:19:02 ip #1424 Viimeisin muokkaus: helmikuu 08, 2018, 10:52:32 ap käyttäjältä Rähinä-Reetta
Candy Crush -kyllästyminen on tapahtunut ja viimeaikoina olen koukuttunut naputtamaan miinaharavaa. Pelaan isoa kenttää (vaativa, 99 miinaa) ja koitan tulla nopeammaksi, tällä hetkellä 178 sekuntia on paras aika. Hyvä pääntyhjäyspeli.  :D

muoks. uusi ennätys 168 sekuntia  ;D

muoks2. 149 sekuntia

PekkaT

Tämä on koeviesti tälle alustalle;D Ensimmäinen kaiken kaikkiaan :fire:

Jos pelaan, pelaan War Thunderia.

DoE18567


karvainen

Ps4 Fortnite tulee välillä testailtua, huonoin tuloksin.
Pitäs olla enemmän aikaa pelata, niin vois pärjätäkkin.

terhoan

PUBGia on kavereiden kanssa tullut hakattua. Siitä hyvä peli että hyvinkin eritasoiset pelaajat voivat ongelmitta pelata yhdessä (olettaen että ne paremmin peliä pelaavat osaavat ottaa kaikki kömmähdykset huumorilla)

Huru-ukko

Fallout 76 tuli tekemisen puutteeseen ostettua. Yksinpelimodia ei ole olemassa, pelin ainoa juoni on räiskiä hengiltä kaikki mole- etuliitteelä olevat eventeissä joita riittää joka kulmalla, ja tehtäviä jotka hyppää hyväksymättä kun uusille alueille eksyy. ESOsta lainattua jonkun verran. Grafiikka on surkea, peli pysähtelee, ja luvattoman usein peli heittää ulos, ja palauttaa joskus takaisin kohtaan jossa olit yli puoli tuntia sitten.. Jos ESOon vertaa, niin noita connect los ei siellä ollut kuin muutamia.

Siika

Jännää ku en ymmärrä yhtään mistä kirjoitatte,minulle pelaaminen on lähinnä tupen peluuta pimiässä kämpässä ja ramata saapi... ;D ;D ;D
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

saok

Witcher3 menee edelleen, sekä satunnaisesti Wottia tykistöllä.


Aaspo

PUBGia ehkä eniten pelannut viimeaikoina. Yleisesti sanoisin että oikeastaan peli kuin peli tyypistä riippumatta kiinnostaa jos siinä voi pelata kaverien kanssa muita ihmisiä vastaan.

MasaTre

Fallout 1 & 2 on vaikuttanut sen verran pahasti tajuntaan, että tekisi mieli ostaa Nuka-Colaa, yms. päivittäiskamaa kaupasta. Tykkään pelistä, jota voi pelata 10 vuotta "pääsemättä läpi". 

GTA on jäänyt elämään Vice Cityn ja San Andreasin kautta. Koko pelisarja on oma suosikkini, mutta viimeisessä kahdessa on ollut liian tosikkomainen meno. Silti hyviä pelikokemuksia.

Red Dead Redemption 2:
Westernien ystävänä, en voinut kuin pitää. Korkkasin pelin viime Jouluna flunssassa ja join halpaa viskiä. Ihmettelin, että miksi ei tehdä näin hyviä elokuvia. Pelin alku on ehkä parasta Westerniä, mitä on tällä vuosikymmenellä tuotettu. Loppu on taattua ja tasaista länkkäriä. 

Miami

Rakkaat lapsukaiseni saivat koukkuun kännykkäpeli Battlelands Royaleen, vaikkakin tunnen itseni välillä hiukan vanhaksi näitä pelaillessa TOSi vanhalla älykkäällä luurillani...
Kaupan chilien siemenillä mennään...

Kubbih

Itselle ei edes vaihtoehdot osuneet. warcraft 1, Might & magic (4-9, kyllä, pelasin kaikki läpi)Homm 1-3, x3: reunion, x3: terran conflict, Rimworld, x3: albion prelude. Sitten olen survival horror peleissä ollut lähinnä resurssien kerääjänä, koska se horror on liikaa mulle. Olenkin saanut kehuja kovastikin siitä, että miten se jaksaa kaivaa rautaa(7 days to die)kaiket päivät? :) Vuoropohjainen micromanagerointi passaa meikäläiselle erittäin hyvin. Dwarf fortressia kokeilin, mutta en päässyt peliin sisään. Nethackia olen pelannut siitä lähtien kun se ilmestyi. Kerran pääsin läpi.

Huru-ukko

Nyt olen lähinnä ajantappamiseksi pelannut Outlaws of the old Western. Kokonaan kuollut peli, Russian mafia vaanii jokaista joka ilmestyy ryöstettäväksi ja tapettavaksi. Siis PVP versiossa, onhan siellä PVE:kin.