toukokuu 12, 2024, 13:55:39 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Pirkanmaan aluejaosto

Aloittaja TunturiTiger, joulukuu 28, 2010, 21:58:04 ip

« edellinen - seuraava »

Kadotus

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: herra 47 - heinäkuu 05, 2011, 22:02:58 ip
niin jäi sana parvekeviljelijä pois... :o
sori... muuten olisit varmasti ollut aika ihanteellinen tuohon :)


Oikeestaan olo on helpottunu..

Lainaus käyttäjältä: Kadotus - heinäkuu 05, 2011, 22:17:43 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - heinäkuu 05, 2011, 21:20:02 ip
Lauantaita silmällä pitäen NYT on pirusti siemeniä pusseissa!


HYI! Irstasta!


Kai jos mun sanoja irrotellaan asiayhteydestä..  ::)

Macex

Itseltä tulossa Lemon Dropin, Cayennen, Caribbean Red Habaneron ja Orange Habaneron siemeniä. Enimmäkseen Cayenne ja Lemon Dropin siiduja.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

kieblack

^Ei tainnutkaan tulla?

Noniin, Tammelan keikka saatiin onnistuneesti kasaan ja kassaan oikein mukavasti starttirahaa. Kiitos "meidän järkkääjille" TunturiTiger, Xbow ja Devourer. Hienostihan se meni, vaikka kahden piti lähteä aikaisemmin. Meillä oli melkoista menekkiä 12 jälkeen ja välillä oli neljäkin ihmistä siemenlaatikolla kyselemässä ohjeita :) Pussien halvasta hinnasta muuten sen verran vielä, että sai helposti myytyä enemmän, kuin mitä asiakas olisi halunnut. Ja myin muutamalle sellaiselle, jotka ensin sanoivat "ei ole tilaa" (no miten olis amppeli?) tai en minä osaa ("ei tämä mitään rakettitiedettä ole").

Seuraava keikaus olis tosiaan sitten elokuussa Chilifestarit, 20-21.08.2011 (http://www.chilifest.fi/).  Ennen sitä kokoonnuthaan varmaan tuossa elokuun alussa. Eli ideoita mietintämyssyyn ja jaetaan niitä sitten elokuussa. Me ei todennäköisesti päästä silloin 20. paikanpäälle, koska meidän lento on Helsingissä vasta viideltä sinä iltana. Mutta sitten sunnuntaina pistäydytään paikalle (toivottavasti ruskettuneina)  8)
Kannattaa ottaa huomioon, että tämä on todennäköisesti viimeinen tapahtuma ennen talviunia.

TunturiTiger

Loistavastihan tuo meni! Kiitokset tosiaan kuuluu kaikille paikalle saapuneille. Siemeniä meni paljon, mutta paljon niitä taisi vielä jäädäkin. Veikkaan myös, että Kärsä ja Heinän Pena sai mytyä sen verran tuotteitaan, että sai ainakin naftakulut katettua.

TunturiTiger

Olisko pikkupalaverin paikka 27.7. klo 18 seuraavan kerran? Paikkaa saa tarjota.

Pitäis vähän jutustella tulevasta chilifestistä ja mitä me siellä touhuamme. Mukaan vois tulla joku yhdistyksen hallituksesta tai ainakin olis mukava tietää, mitä hallitus odottaa aluejaoston toiminnalta.

Macex

Niinkuin kieblack peräili, niin en valitettavasti päässyt paikanpäälle erinäisten asioiden takia, mikä itseä todellisesti v**uttaa. Siemeniä olis ollut tosiaan pussitettuna valmiina, mutta minkäs voit asioille, mihinkä et voi itse vaikuttaa.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Macex - heinäkuu 12, 2011, 01:22:25 ap
Niinkuin kieblack peräili, niin en valitettavasti päässyt paikanpäälle erinäisten asioiden takia, mikä itseä todellisesti v**uttaa. Siemeniä olis ollut tosiaan pussitettuna valmiina, mutta minkäs voit asioille, mihinkä et voi itse vaikuttaa.


Ei mitään hätää. Pääsetkö nyt tällä kertaa palaveriin? Vai osallistutko puhelimitse? ;)

Macex

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - heinäkuu 12, 2011, 07:51:04 ap
Lainaus käyttäjältä: Macex - heinäkuu 12, 2011, 01:22:25 ap
Niinkuin kieblack peräili, niin en valitettavasti päässyt paikanpäälle erinäisten asioiden takia, mikä itseä todellisesti v**uttaa. Siemeniä olis ollut tosiaan pussitettuna valmiina, mutta minkäs voit asioille, mihinkä et voi itse vaikuttaa.


Ei mitään hätää. Pääsetkö nyt tällä kertaa palaveriin? Vai osallistutko puhelimitse? ;)
Katsoin juuri, että kesäloma päällä hyvin, että pääsen livenä paikanpäälle. Ei siis tarvitse viritellä kaukopuhelua.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

kieblack

Jees, kyllä tuo keskiviikko passaa.

tso


Sattui niin, että olen juurikin tuona päivänä (27.7.) matkoilla Londoniumissa. Päivää myöhemmin sopisi mainiosti tai sitten maanantaina. Muuten joudun taas pyytelemään anteeksi, että en pääse paikalle.
#20

TunturiTiger

heinäkuu 12, 2011, 20:16:10 ip #111 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 12, 2011, 21:19:51 ip käyttäjältä TunturiTiger
Ehkä tuota vois tämän kerran siirtää, että voidaan määrätä TSO vapaaehtoiseksi Chilifestiin. ;) Muutenkin otan nyt pikku pakkia ton palaverin kanssa. Meidän pitäis saada nyt enemmän väkeä, sillä Chilifestissä meillä olis paljon tekemistä ja tarvittais monenlaista vepaaehtoista.

Eli ilmotuksia mulle vielä niiltä, jotka pääsevät tuolla viikolla maanantaina 25.7., torstaina 28.7. tai seuraavalla viikolla keskiviikkona eli 3.8. palaveriin!
Samalla voi ilmottaa, mikä sopii parhaiten. Ei tää ny niin pirun virallista voi olla, etteikö sitä ny voitais päivällä tai parilla siirtää.

Edit: Tuo 3.8. ajankohta.

kieblack

Mulle sopii ma-ke ajat, muutoin oon iltavuorossa ja matkaan viikonloppuna muualle. Seuraavaa viikkoa en tiedä, koska vuorotyö..

Macex

Ensiviikosta lähtien 4 viikkoa kesälomilla, niin voin jokaisena ajankohta saapua, jos näin nähdään parhaaksi.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

TunturiTiger

Eli nyt sitten laitetaan päivä ja paikka lukkoon!

Pirkanmaan aluejaoston palaveri Gringos Locosissa Tampereella 25.7. klo18. Palaveriin kannattaa tällä kertaa varata vähän enemmän aikaa. Mahdollisimman moni nyt mukaan. Saatatte joskus itsekin hyötyä tästä hommasta..

Kadotus

Koitetaan tulla, mutta kun ei töistä ikinä tiedä ja maanantait yleensä venyy ja paukkuu aika myöhäisiksi...
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

kieblack

TT varmaan varaa meille loossin?
Kiva juttu, nähdään sitten siellä :) Muistakaa miettiä ideoita jo etukäteen, jos mahdollista. Mä voin taas tuoda "sihteröintivälineeni".

Macex

Jäikös tuolta chilipäiviltä kenellekkään siidupusseja ja ottikos joku niistä vastuun? Aattelin, että jos meillä Pirkanmaan alajaostolla olisi oma "Siemenpankki", niin voisin tuoda noi siidut, jotka eivät kerenneet chilipäiville.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Macex - heinäkuu 15, 2011, 18:36:07 ip
Jäikös tuolta chilipäiviltä kenellekkään siidupusseja ja ottikos joku niistä vastuun? Aattelin, että jos meillä Pirkanmaan alajaostolla olisi oma "Siemenpankki", niin voisin tuoda noi siidut, jotka eivät kerenneet chilipäiville.


Eikös ne tallessa ole ja valmiina seuraavaa koitosta varten? Eikös kieblack ottanu ne hoteisiinsa?

GL:sta on nyt loossi varattu. Olivat melko innoissaan kun kuuli porukasta. Olis pitäny älytä kysyä, että mitä ne tarjoo meille siitä, että me tullaan sinne kokoustamaan!! >:(

kieblack

Joo, edelleen otetaan vastaan siemeniä ja mielummin valmiiksi pussitettuina (5/pss) :) Ne on mulla täällä odottamassa seuraavaa koetosta.