huhtikuu 20, 2024, 08:06:59 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Pirkanmaan aluejaosto

Aloittaja TunturiTiger, joulukuu 28, 2010, 21:58:04 ip

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger


tso

Melekosia kielikuvatuksia...

Mutta asiaan.. saiskohan esmes GL tai JR kaupittelemaan jotain siemenkasvatuspaketteja. Jos kasais valmiin setin.. siemenet, ohjeet, turpeet, ravinteet.. yhteen laatikkoon tietty kuvien kanssa. Pitää tuumata.

Otan mukaan maanantaina muutaman erityyppisen ruoka/reseptikirjan, voidaan miettiä myös tätä projektia.. eli minkätyypistä lähdetään tavoittelemaan.

Koitan rapsia pari kuvaa meitin kyökistä, että sopisiko kuvattavaksi. Tietty iloisia hymyileviä ja kuvauksellisia malleja tarvitaan mukaan projektiin (siis olettaen että ihmisiä näkyy kyvissä eikä pelkästään C.X lajikkaita).

Ideoita toki saa heittää viikon varrella! :)

#20

wille

Pakko kyllä nostaa lakkia teille Osasto Pirkanmaan tuohisuille. Hyvää aktiivista toimintaa. Jaosto tuntuu olevan toimivampi ja aktiivisempi kuin itse yhdistys!
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: wille - heinäkuu 15, 2011, 22:18:05 ip
Pakko kyllä nostaa lakkia teille Osasto Pirkanmaan tuohisuille. Hyvää aktiivista toimintaa. Jaosto tuntuu olevan toimivampi ja aktiivisempi kuin itse yhdistys!

Siitä en tiedä, mutta yhdistyshän on juuri niin aktiivinen kuin sen jäsenet.

InkRose

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - heinäkuu 15, 2011, 22:41:18 ip
... yhdistyshän on juuri niin aktiivinen kuin sen jäsenet.


Juuri näin.

Itsehän olen häpeällisen vähän tehnyt mitään niiden yhdistysten eteen joissa olen mukana, kun on olevinaan niin kiire aina yrityksen ja perheen kanssa.

Herra 47

Nythän on hyvä tilaisuus korjata tilanne ja ilmoittautua vapaaehtoiseksi tuonne chilifestiin ;)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

InkRose

Tuolle viikonlopulle vain sattuvat ainakin esikoisen ja ehkä vaimonkin synttärikemut. Taitaa jäädä tyystin käymättä ikävä kyllä Chilifest.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: InkRose - heinäkuu 16, 2011, 11:34:17 ap
Tuolle viikonlopulle vain sattuvat ainakin esikoisen ja ehkä vaimonkin synttärikemut. Taitaa jäädä tyystin käymättä ikävä kyllä Chilifest.


Mun nuorin on syntynyt nimenomaan 20.8. ja sorsastus, jotan joskus olen odottanut haulikko tyynyn alla, alkaa samana päivänä. Jotenkin vain muksun synttärit ja metsästys jää seuraaville viikonlopuille. ;)

Pitää osata priorisoida!

kieblack

Eikä se aktiivisuus siihen chilifesteihin lopu! Kyllä sitä aina jotain puuhaa keksitään ihan varmasti. Ainahan sitä voi hallitukselle ilmoittaa olevansa kiinnostunut :)

Jännä kyllä, ollaan tehty omasta mielestä ihan mukavasti hommia. Melko nopeasti saatiin se pieni vakioporukka kasaan, jonka kanssa ollaan nyt pari kertaa kokoustettu ja hienosti meni Tammelantorillakin. Kaikenlaisia ideoita ollaan kehitelty ja sitä reseptikirjaakin ollaan työstämässä. Olen kyllä erittäin kiitollinen avusta TT, TSO, Xbow ja devourer. Ollaan lyhyessä ajassa saatu aikaan ihan mukavasti.
Mä olen muutamassa muussakin yhdistyksessä, joista yksi rypee tällä hetkellä pohjamudissa. Että joo, onhan sitä jos jonkinlaista yhdistystä ja niissä olevia jäseniä..

Ja hei, niitä siemeniäkin voi pussittaa! Se on helppoa ja voi tehdä muulloinkin, kuin syntymäpäivillä  ;)

InkRose

Niinno siis mähän asun täällä Kouvolan kupeessa muutenkin, eli ennemmin Kymenlaakson paikallisjengiin kuuluisin jos johonkin. Ja kyllä tässä tilanne on tosiaan se että yrittäjäksi opettelu on aika työlästä, ja vielä kun on liian helppoa ravata täällä foorumilla säätämässä kaikkea... Itsekuria jos saisi jostain rahalla niin olisi kiva, mutta kun se on vaan opeteltava, ja oman itseni käskyttäminen on yllättävän vaikeaa pitemmän päälle näköjään, ainakin mulle. Yksinään kun pajalla touhuilee niin kovin helposti katkeaa tekeminen kun tulee joku juttu mieleen.

TunturiTiger

Muistutus vielä kaikille Pirkanmaalaisille jäsenille!

Pirkanmaan aluejaoston kokous pidetään maanantaina 25.7. Tampereella ravintola Gringos Locosissa alkaen klo 18. Pientä osviittaa porukan määrästä olis hyvä saada, jotta tiedän, pitääkö varata isompi soppi. Tulostanne voitte ilmoittaa minulle.

Macex

Kokoonnutaankos siinä GL:n edessä vaikka 17.50 ja siitä sitten porukalla tupaan? vai mitenkä häh?

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

kieblack

Tai sitten vain suoraan pöytään, ettei tarvitse odotella mahdollisia mattimyöhäisiä.

tso


Eiköhän painella suoraan pöytään vaan.

Saikos TT meille jonkun varauskoodin jonka perään voi huhuilla kun saapuu paikalle?
#20

TunturiTiger

Ei mitään koodeja. Sanoin, että tuhansia pirkanmaalaisia chiliharrastajia olis kokoontumassa.

Whili

kyälä KOMEET hilimiehet paikkansa löytää.
jos ei, niin ........

kieblack

Onneksi sattuu olemaan tiistaina vapaapäivä  ;)
Näemme maanantaina!

Kadotus

Jos nykyiset merkit paikkansa pitää, olen maanantaina vielä töissä, kun Gringos Locos sulkee ovensa.  >:(
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Macex

Lainaus käyttäjältä: Whili - heinäkuu 22, 2011, 11:47:43 ap
kyälä KOMEET hilimiehet paikkansa löytää.
jos ei, niin ........
No parhaiten mulle jäi mieleen ekasta Chilipäivästä juuri pitkät rupattelut Whili sinun kanssa ja TT:nkin muistan, liekkö siinä, että olimme kaikki partasuisia veijareita.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Eric Sour