toukokuu 12, 2024, 02:55:28 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Pirkanmaan aluejaosto

Aloittaja TunturiTiger, joulukuu 28, 2010, 21:58:04 ip

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

Tätä varten on ihan omat tapaamiset kuten Tammelantorin chilipäivät. Tämä on periaatteessa yhdistykseen liittyvä kokous, jossa käsitellään yhdistyksen tämän alueen asioita.

kieblack

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - huhtikuu 27, 2012, 16:29:23 ipTämä tapaiset tilaisuudet vain olisivat mahdollisuus värvätä uusia jäseniä vaikkapa järjestämällä siemenien tai taimien vaihtoa, laite-esittelyjä tai muuta kiinnostavaa.

Tämä on KOKOUS, ei mikään miitti. Miittejä ja muita ollaan järkätty muualle. Siemenien ja taimien myyntiä Tammelan torilla. Sinne voi tulla ihan kuka tahansa.

Edelleen omat yhteystietonsa voi lähettää, mikäli haluaa olla alajaostossa mukana. Ne yhdistyksen säännöt kannattaa katsoa ja valitettavasti nyt vain jäsenet voi vaikuttaa kokouksessa, esimerkiksi äänestämisessä. Sääntöjä voi tutkailla vaikka PHRn sivuiltakin, ei ole meidän keksimä juttu. Ihan samaan tapaan meilläkään ei voi alaikäinen äänestää.

Whili

Lainaus käyttäjältä: kieblack - huhtikuu 27, 2012, 18:33:40 ip
Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - huhtikuu 27, 2012, 16:29:23 ipTämä tapaiset tilaisuudet vain olisivat mahdollisuus värvätä uusia jäseniä vaikkapa järjestämällä siemenien tai taimien vaihtoa, laite-esittelyjä tai muuta kiinnostavaa.

Tämä on KOKOUS, ei mikään miitti. Miittejä ja muita ollaan järkätty muualle. Siemenien ja taimien myyntiä Tammelan torilla. Sinne voi tulla ihan kuka tahansa.

Edelleen omat yhteystietonsa voi lähettää, mikäli haluaa olla alajaostossa mukana. Ne yhdistyksen säännöt kannattaa katsoa ja valitettavasti nyt vain jäsenet voi vaikuttaa kokouksessa, esimerkiksi äänestämisessä. Sääntöjä voi tutkailla vaikka PHRn sivuiltakin, ei ole meidän keksimä juttu. Ihan samaan tapaan meilläkään ei voi alaikäinen äänestää.


Sorrii vaan Kiel, mutta oon nyt Vaarin kanssa aivan samoilla linjoilla. KAIKKI chileistä kiinnostuneet olisi toivotettava tervetulleiksi. Jos joku innostuu liittymään yhdistykseen, niin sehän on vaan tapahtuman tuomaa plussaa.  Itse kokouksen virallisessa puolessa äänioikeus on toki vain jäsenillä (itsekkään en tiedä olenko jäsen vai en, kun kortin päiväys oin 00.00.0000 ??).  Kaikki väki vaan paikalle keskustelemaan chileistä ja alueosaston mahdollisuuksista vaikuttaa iloisen chilisanoman levittämisestä.

Mun listalla on noin nelisenkymmentä pirkammaalaista clilistiä, voisin laittaa yksäreitä peliin...

TunturiTiger

Kyllä sääntöjen mukaan kokouksessa saa olla seuraamassa muitakin kuin jäseniä mutta mitään valtaa heillä ei ole. Tästä on meuhkattu ennenkin, joten eiköhän tämä ole tässä.

Tämä foorumi ja tämä topic on nimenomaan tällä hetkellä tehokkain kanava. Tätä voi lukea kaikki! Yhdistyksen sivuilla on lisäksi kutsu ihan siinä etusivulla. Kuinka vaikeata tämä voi olla??

Kuitenkin kaikesta huolimatta toivotan kaikki pirkanmaalaiset chiliharrastajat paikalle ja varsinkin yhdistyksen jäsenet, ettei kenenkään tarvitse valittaa jälkeenpäin päätöksistä. ME yhdistyksen jäsenet kuitenkin päätämme yhdessä yhdistyksen ja sen aluejaoston asioista. Jos ei vaivaudu lukemaan yhdistystä koskevia asioita, on aivan turha valittaa salaseuroista!

wille

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - huhtikuu 27, 2012, 16:29:23 ip
Okei, tämä kuulostaa minusta siltä, että haluatte pitääkin sen kuuden ihmisen hauskanpitokerhona.


Se on se salaliitto, ja hyvävelikerho taas joka jyllää!

Pirkanmaan Illuminati! Saastainen Illuminati! JUMA*AUTA!!
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

kieblack

huhtikuu 27, 2012, 21:28:20 ip #425 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 27, 2012, 23:03:23 ip käyttäjältä kieblack
Sori nyt vaan Whili, mutta en ole sanonut, ettei kokoukseen voisi tulla. Olen sanonut vain, että ainaostaan jäsenet voivat siellä vaikuttaa.
Kuten sanoin "Tottakai mukaan voi tulla ummikkokin, mutta yhdistykseen kuulumattomalla ihmisellä ei ole kokouksessa mitään sananvaltaa."

TTn kanssa samoilla linjoilla. Ja hei, jos mä olisin laittanut nyt kaikille ilmoittaneille sähköpostia, siitä vasta salaseura oliskin tullut ;) Kun ei listalla ole vielä montaa nimeä. On ihan normaalia, että yhdistyksen sivuilla ja/tai foorumilla kutsutaan porukka kokoukseen. Ei ole mikään pakko lähettää jokaiselle sähköpostia.
Sisälukutaitoa jokaiselle, niin ei tarvi turhaan meuhkata  8)

Edelleen tuon tarkoitus on nimenomaan se kokous. Eipä sitä missään ravintolassa aleta siemeniä tai taimia myymään ;) Niitä varten on esim. se tammelan tori, jonne tänäkin vuonna käymme innolla.

-jumi-

Olen Chilivaarin kanssa samoilla linjoilla siitä, että foorumin viestiketjun seuraaminen voi olla turhan hankalaa joillekin. Itse koin sen hankalaksi, ja olen kuitenkin tietotekniikan ammattilainen. Esim. muistutusviestien tilaus on ihan liian helppo lopettaaa vahingossa poistamalla uudesta viestistä ilmoittava sähköposti seuraamatta ensin siinä alevaa viestiketjuun osoittavaa linkkiä. (Joskus olennainen asia on jo siinä sähköpostissa.)

Mitäpä jos perustettaisiin sähköpostilista Pirkanmaan alajaoksen käyttöön?

Jos kannatusta on, voin hankkia sellaisen sähköpostilistan meille käyttöön kustannuksitta. Listalle voisi liittyä kuka vain. Ideana olisi, että tiedotteet (esim. ilmoitukset tapaamisista, kokouskutsut ja kokouksissa sovitut asiat pääpiirteissään) lähetettäisiin aina myös sähköpostilistalle, josta nekin, jotka eivät roiku jatkuvasti foorumilla, saisivat tiedon. Koitettaisiin tällä lailla palvella mahdollisimman laajaa käyttäjäkuntaa. Viestitulvaan ei tarvitsisi kenenkään hukkua (listasta saisi helposti myös moderoidun).

Lisäksi listan sähköpostiosoitteet olisivat tallessa jossain muualla kuin jonkun kotitietokoneella, jonka kovalevy voi hajota tai vaikkapa paperilapuilla. Lista sähköpostiosoitteista olisi tarvittaessa myös kaikkien listan jäsenten saatavissa, mikä helpottaisi yhteydenpitoa.

Kommentteja?

TunturiTiger

Loistoidea! Taannoin yritin kerätä puhelinnumeroita ja sähköpostiosotteita, muttei niitä tullu kuin muutama. Olisin varmasti lähettäny tästäkin hommasta meiliä tämän ja yhdistyksen sivujen tiedotteiden lisäksi.


KUITENKIN!! Lisää porukkaa vaan kokoukseen! Ilmottautumiset olis hyvä tehdä 3.5. mennessä, jotta voin edes yrittää sopia jotain diiliä.

kieblack

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - huhtikuu 28, 2012, 20:09:54 ip
Taannoin yritin kerätä puhelinnumeroita ja sähköpostiosotteita, muttei niitä tullu kuin muutama.

No ei varmaan, jos mulla on ollut se lappu, mihin ne on kerätty :D

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: kieblack - huhtikuu 28, 2012, 21:41:34 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - huhtikuu 28, 2012, 20:09:54 ip
Taannoin yritin kerätä puhelinnumeroita ja sähköpostiosotteita, muttei niitä tullu kuin muutama.

No ei varmaan, jos mulla on ollut se lappu, mihin ne on kerätty :D

Sullahan se..

Whili

Lainaus käyttäjältä: -jumi- - huhtikuu 28, 2012, 19:08:03 ip
Olen Chilivaarin kanssa samoilla linjoilla siitä, että foorumin viestiketjun seuraaminen voi olla turhan hankalaa joillekin. Itse koin sen hankalaksi, ja olen kuitenkin tietotekniikan ammattilainen. Esim. muistutusviestien tilaus on ihan liian helppo lopettaaa vahingossa poistamalla uudesta viestistä ilmoittava sähköposti seuraamatta ensin siinä alevaa viestiketjuun osoittavaa linkkiä. (Joskus olennainen asia on jo siinä sähköpostissa.)

Mitäpä jos perustettaisiin sähköpostilista Pirkanmaan alajaoksen käyttöön?

Jos kannatusta on, voin hankkia sellaisen sähköpostilistan meille käyttöön kustannuksitta. Listalle voisi liittyä kuka vain. Ideana olisi, että tiedotteet (esim. ilmoitukset tapaamisista, kokouskutsut ja kokouksissa sovitut asiat pääpiirteissään) lähetettäisiin aina myös sähköpostilistalle, josta nekin, jotka eivät roiku jatkuvasti foorumilla, saisivat tiedon. Koitettaisiin tällä lailla palvella mahdollisimman laajaa käyttäjäkuntaa. Viestitulvaan ei tarvitsisi kenenkään hukkua (listasta saisi helposti myös moderoidun).

Lisäksi listan sähköpostiosoitteet olisivat tallessa jossain muualla kuin jonkun kotitietokoneella, jonka kovalevy voi hajota tai vaikkapa paperilapuilla. Lista sähköpostiosoitteista olisi tarvittaessa myös kaikkien listan jäsenten saatavissa, mikä helpottaisi yhteydenpitoa.

Kommentteja?


Hyvä idea, mutta ensin voisi lähestyä Pirkammaalaisia yksäreillä niin saataisiin ainakin aktiivisemmat foorumin käyttäjät tavoitettua.
Ja samalla voisi kysellä sp-ósotteita ja puhelinnumeroita.

Pistin TTlle listan tietämistäni Pirkammaalaisista.

kieblack

Lainaus käyttäjältä: Whili - huhtikuu 29, 2012, 09:21:49 apPistin TTlle listan tietämistäni Pirkammaalaisista.

Huoh sitä lukutaitoa  8) Kun se lista on edelleen minulla, joten niitä tietoja voisi lähettää minulle ...

TT, ajattelinkin jo, että onko tässä nyt alettu montaakin listaa tekemään :)

Chilivaari

Tämmöinen hiukan tiedotusta ehkä selkiyttävä ehdotus, ennen kuin lähettelette postia. Muuten: foorumille kirjautumisosoitteet ovat usein ei-käyttöosoitteita, vaan niitä, joihin roskapostit tulevat, tai sitten vanhentuneita. Saattaa niillä silti tavoittaa, ellei tee joukkopostitusta, jollaiset ainakin minulla menevät automaattisesti roskapostiksi.


Mutta se ehdotus:
Tällä foorumilla on tilaa ja kokous- tai muuta yhteistä toimintaa varten voisi avata oman ketjun, jossa olisi VAIN kokouskutsut. Niiden laittaja voisi lukita ketjun. Tähän sitten neuvottaisiin pirkanmaalaisia laittamaan muistutus, jolloin siitä tulisi ilmoitus aina, kun ketjussa olisi uusi tapahtuma, ei siis monta kertaa vuodessa.
Nyt tuo kokouskutsu oli jossakin keskellä jutusteluketjua ja sen jälkeen tuli taas kaikenlaista tauhkaa vaikka kuinka paljon, joten turhaa tuommoiseen olisi laittaa muistutusta.


TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - huhtikuu 29, 2012, 11:32:16 ap
Tämmöinen hiukan tiedotusta ehkä selkiyttävä ehdotus, ennen kuin lähettelette postia. Muuten: foorumille kirjautumisosoitteet ovat usein ei-käyttöosoitteita, vaan niitä, joihin roskapostit tulevat, tai sitten vanhentuneita. Saattaa niillä silti tavoittaa, ellei tee joukkopostitusta, jollaiset ainakin minulla menevät automaattisesti roskapostiksi.

No sille sitten ei voi mitään nyt. En ala metsästään joka hennarin kotiosotetta ja lähetteleen kirjeitä.

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - huhtikuu 29, 2012, 11:32:16 ap
Mutta se ehdotus:
Tällä foorumilla on tilaa ja kokous- tai muuta yhteistä toimintaa varten voisi avata oman ketjun, jossa olisi VAIN kokouskutsut. Niiden laittaja voisi lukita ketjun. Tähän sitten neuvottaisiin pirkanmaalaisia laittamaan muistutus, jolloin siitä tulisi ilmoitus aina, kun ketjussa olisi uusi tapahtuma, ei siis monta kertaa vuodessa.
Nyt tuo kokouskutsu oli jossakin keskellä jutusteluketjua ja sen jälkeen tuli taas kaikenlaista tauhkaa vaikka kuinka paljon, joten turhaa tuommoiseen olisi laittaa muistutusta.

Ehdotus otetaan huomioon, mutta nyt koitetaan tehdä tällä muotoa. Meinasin jo aikaisemminkin sanoa, että ihmiset ovat melko hakoja onkimaan tietoa kiinnostavista asioista. Jos pätkääkään ei kiinnosta, niin ihan sama, minkä kokoisen ilmoituksen laittaa ja mihin, sillä ei sitä lue/ pistä mieleensä.

Tämäkin kokouskutsu löytyy mm. chiliyhdistys.fi etusivulta ensimmäisenä uutisista, joten ainakin tiedotus pitäis toimia!

TunturiTiger

Eipä ole helppoa lähettää yksäreilläkään, sillä tällä ei voi lähettää kuin kymmenelle kerrallaan ja 20 yksäriä tunnissa. *facepalm*

Whili

Lainaus käyttäjältä: kieblack - huhtikuu 29, 2012, 10:17:27 ap
Lainaus käyttäjältä: Whili - huhtikuu 29, 2012, 09:21:49 apPistin TTlle listan tietämistäni Pirkammaalaisista.

Huoh sitä lukutaitoa  8) Kun se lista on edelleen minulla, joten niitä tietoja voisi lähettää minulle ...

TT, ajattelinkin jo, että onko tässä nyt alettu montaakin listaa tekemään :)


Listasin Pirkammaalaisia foorumihemmoja. Voin pistää listaa sullekkin.

TunturiTiger

huhtikuu 29, 2012, 19:10:19 ip #436 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 29, 2012, 19:36:07 ip käyttäjältä TunturiTiger
Lainaus käyttäjältä: Whili - huhtikuu 29, 2012, 19:06:08 ip
Lainaus käyttäjältä: kieblack - huhtikuu 29, 2012, 10:17:27 ap
Lainaus käyttäjältä: Whili - huhtikuu 29, 2012, 09:21:49 apPistin TTlle listan tietämistäni Pirkammaalaisista.

Huoh sitä lukutaitoa  8) Kun se lista on edelleen minulla, joten niitä tietoja voisi lähettää minulle ...

TT, ajattelinkin jo, että onko tässä nyt alettu montaakin listaa tekemään :)


Listasin Pirkammaalaisia foorumihemmoja. Voin pistää listaa sullekkin.


Sain joillekkin lähetettyä yksärin, mutten läheskään kaikille.


EDIT:

Nyt olis Jupe56, Pepperi ja Kadotus, joille pitäis tuo sama viesti pistää.

Whili

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - huhtikuu 29, 2012, 19:10:19 ip

Sain joillekkin lähetettyä yksärin, mutten läheskään kaikille.


Juups, siellå listássa voi ollla isot ja pienét kirjaimet mitenstaattuu  :D
voin huomenna jos    ... suo niin stekata listan ja pistää imfoo.

Starwhite

huhtikuu 29, 2012, 22:38:01 ip #438 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 30, 2012, 12:47:46 ip käyttäjältä Starwhite
Hyvinhän tämä löytyy vaikkei olisi Pirkanmaalta päinkään. Saattaa olla että tulen itsekin piipahtamaan katsomaan menoa.

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - huhtikuu 27, 2012, 14:40:00 ip
Tämmöinen yhdistyksen alue jää monilta lukematta, minultakin se oli ruksattu pois katselusta pitkän aikaa.


Vika löydetty.

TunturiTiger

Upeeta! Varaampa siis jutut 12 henkilölle! Katsotaampa, millainen diili saadaan roosterin kanssa sovittua! 8)