toukokuu 13, 2024, 13:14:50 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Säästäkää aina kaikki kuittinne

Aloittaja SheiK9ni, tammikuu 04, 2014, 07:13:24 ap

« edellinen - seuraava »

SheiK9ni

Tallentakaa ne kovalevylle kun asioitte verkkopankissa. Pienenä vihjeenä.

LupeKani

Kun käytte vessassa, niin muistakaa vetää se. Ja huuhdella jos jäi raitoja.

Jani M


Huru-ukko


Feint


SheiK9ni

Verkkopankista ette saa ilmaiseksi tilisiirtoja kun kolmen kuukauden takaa ja kun seuraavan kerran vuokraisäntä soittaa ja toteaa että on 10 kuukauden vuokrat pystyssä niin voitte sitten lähettää sähköpostissa samalta istumalta ne kaikki vuoden kuitit sille muutaman uuden vuoden toivotuksen kera.
Minun tapauksessa olin tosiaan maksanut kahden kuukauden vuokran Nordeaan ja muut Osuuspankkiin ja tyyppi soitti minulle ennenkun oli välittänyt käydä OP:n tilisiirrot läpi.

wille

Uskaltaisin veikata vuokraisännän ottavan yhteyttä jo kuukauden vuokran ollessa rästissä.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

ottulo

Kyllähän ainakin OP:lla saa näkyviin 2v tiliotteet ilmaiseksi suoraan verkkopankissa. Tosin säästelen niitä itsekin koneelle kun muistan, yleensä muistan ennen kuin 2v tulee täyteen. :o

SheiK9ni

Voisi ajatella niin että rästivuokriin reagoidaan hyvin nopeasti mutta tässä tapauksessa se soitti ja sanoi että olisikohan 10 kuukauden vuokrat maksamatta. Se käy kaikki tiliotteet läpi vuodenvaihteessa ja lähettää rästeistä laskut keväällä.
Näin siis meillä.

unenkuva


Kyllä minä ainakin verkkopankista tiedot yli 3kk ajalta ihan ilmaiseksi

SheiK9ni

No voi helvatan helvata. Pitänee sitten soittaa pankille.

ottulo

OP:lla homma toimii niin, että niitä vanhempia ei saa suoraan siitä tilitapahtumista, vaan pitää vasemmalta painaa "Verkkotiliote", sitten saa valittua joko tietyn kuukauden tai itse valitun ajanjakson tiliotteen. Sen voi sitten avata suoraan selaimessa tai tallentaa esim. pdf-tiedostona. En tiedä mitä pankkia itse käytät, mutta varmaankin jotain vastaavaa löytyy muiltakin.

Awttu

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - tammikuu 05, 2014, 13:06:19 ip

Kyllä minä ainakin verkkopankista tiedot yli 3kk ajalta ihan ilmaiseksi
mulla poppankki. Näen sieltä monta vuotta vanhoja tilitapahtumia.