maaliskuu 28, 2024, 10:31:33 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tampereen raflat

Aloittaja Janne, tammikuu 09, 2004, 13:59:01 ip

« edellinen - seuraava »

Jonna.K

Tampereella Nanda devi on kyllä mun yks lemppari ravintololoista,
Olin josks siinä vieressä töissä niin tuli kyllä haettua monesti viikossa siitä lounas :)
Hieman tulisempaa ehkä voisi olla mutta muuten täys 10

Macex

Lainaus käyttäjältä: Jonna.K - syyskuu 29, 2013, 20:22:07 ip
Tampereella Nanda devi on kyllä mun yks lemppari ravintololoista,
Olin josks siinä vieressä töissä niin tuli kyllä haettua monesti viikossa siitä lounas :)
Hieman tulisempaa ehkä voisi olla mutta muuten täys 10

Täähän olikin uusi tuttavuus, pitää poiketa jokukerta :)

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Whili

Hells night XII Jack the Roosterissa 15.12
Ja Pirkammaan osasto mukana..  http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=8842.msg265520#msg265520

Mika73

Löytyykö Tampereelta jotain hyvää Buffettia jossa saa syödä noutopöydästä mitä itse haluaa? Laittakaahan vinkkejä.


Sent from my iPhone using Tapatalk

mikestones


LupeKani


Mika73

Siis hyvää Buffettia tms.. Mitään muuta Chili pitoista paikkaa, kun Licosi..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Mika73

Ilmeisesti Nanda Devi ja Swagath buffetit ovat hyviä. Onko jompikumpi mielestänne parempi?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Whili

Lainaus käyttäjältä: Mika73 - helmikuu 20, 2014, 23:05:07 ip
Ilmeisesti Nanda Devi ja Swagath buffetit ovat hyviä. Onko jompikumpi mielestänne parempi?

Nämä ovat käsittääkseni "samaa ketjua" ja ruokapuoli on pääosin samaa. Swagath on hieman isompi ja tuo ruokatiskikin oli
viimeksi käydessäni hieman monipuolisempi. Mutta molemmista saa mahan täyteen herkullista Intian mättöä.

Mika73

Kiitoksia vain. Oli aivan loistava :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

Marjis

Nostellaas tätä vähän ylös:

Itselleni on käynyt jo perinteeksi muodostunut Zarillon burgertiistai vähän tylsäksi, enkä läheskään aina ole enää jaksanut ottaa big chief's burgeria joka ennen ei ollut kovinkaan tulinen.
Hyvän makuinen, vaan ei tulinen.  No nyt ovatkin rysäyttäneet big chiefin uusiksi ainakin tuon salsan suhteen ja itse sain pyynnöstä ko. salsaa lisää hampparin väliin tungettavaksi.  Toleranssini toki on melkein olematon, mutta haba/chinense salsassa maistui aika vahvasti ja muutama viimeinen palanen meni jo pienen huhhuttelun kera.  (Tiistain burgertarjous on siis 6€ + olut 2,5€)

Toinen ihan ok paikka on Tesomalla paikka nimeltä Peso, jossa hinta ja laatu kohtaa hampurilaisten osalta varsin mainiosti!  xxx-hot burger oli joku salsaburger, jossa oli kaupan annuumi seivästetty päälle.  Eli ei ollut mikään tulinen hampurilainen, mutta maultaan hyvä.  Suosittelen!  Lisäksi ko. paikassa on perjantai-iltaisin siipibuffet, johon ajattelin jossain vaiheessa tutustua..

http://www.zarillo.fi/index.php

http://www.restbar.fi/peso/?sivu=etusivu

Dada

Olemme metsästäneet ukon kanssa Tampereen parasta hampurilaisannosta.  Kiistaton voittaja on nekalan vanha tappi.
Life is what you make out of it

Whili

Lainaus käyttäjältä: Dada - heinäkuu 24, 2014, 11:19:45 ap
Olemme metsästäneet ukon kanssa Tampereen parasta hampurilaisannosta.  Kiistaton voittaja on nekalan vanha tappi.
Enpä ole samaa mieltä.
Ja asiaan vaikuttanee pari kertaa mahan sekaisin saaneet annokset, vaikka yleensä teräsvatsani sietää melkein mitä vaan, ja myös henkilökunnan töykeys.

Dada

Lainaus käyttäjältä: Whili - heinäkuu 25, 2014, 07:01:20 ap
Lainaus käyttäjältä: Dada - heinäkuu 24, 2014, 11:19:45 ap
Olemme metsästäneet ukon kanssa Tampereen parasta hampurilaisannosta.  Kiistaton voittaja on nekalan vanha tappi.
Enpä ole samaa mieltä.
Ja asiaan vaikuttanee pari kertaa mahan sekaisin saaneet annokset, vaikka yleensä teräsvatsani sietää melkein mitä vaan, ja myös henkilökunnan töykeys.


Auts,  ikävä juttu. Henkilökunnasta olen samaa mieltä muutaman kerran perusteella mutta ruoka ei ole tehnyt temppuja ja ollut hyvin kohdillaan. Toivottavasti ei ole ollut sattumaa vain.
Life is what you make out of it

Whili

Tampereella ravintola Kerhossa CHILIJALLUA !!
Ei maistu chili, mutta iso käsi yritykselle  :D  ..vaikka olikuín pirkan chiliä.

JN

Tuli käytyä Syrenkassa lounaalla. Huikea hinta/laatusuhde. Suosittelen, tosin ei liity tuliseen ruokaan millään lailla.

Mika73

Onko Hells Nightejä tulossa lisää?

Whili

Lainaus käyttäjältä: Mika73 - helmikuu 24, 2015, 23:18:04 ip
Onko Hells Nightejä tulossa lisää?
Kyselin tuossa joku aika sitten.
Olivat kovasti kiireisiä, mutta uskoivat että perinne jatkuu...

Whili

Tulinen menyyy..  ;D



..eipä taida olla, mutta varmasti ihan hyvää.

thompson

Pure Bitesta saa ainakin minun makuun hyvää ja tulista ruokaa. Kannattaa käydä tutustumassa.