huhtikuu 19, 2024, 09:02:41 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tarvike-bongaukset

Aloittaja Ryhis, marraskuu 23, 2009, 17:55:32 ip

« edellinen - seuraava »

sorrii

Tampere/Pirkkalan Motonetissä muuten 36W 6400K spiraali-eslejä 6,95€ [muistaakseni]
Bilteman [T:re] hyllyt notkuu 45 Wattisia 4000K myös 6,99€, mutta ne vaatii isomman tilan ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Heku

Noita oksasakseja kommentoisin, onko olemassa muita sekatöörejä kuin FELCOt?  ;D

Keski-Suomen kasvattelijoille jälleen vinkiksi että saviruukut kannattaa hommata Jyskän varastomyymälästä, viime vuonna 31cm (12,6l) ruukun hinta taisi olla 4,50e. Tänä keväänä ostin loput, olikohan tuota kokoa vai pykälän pienemmät 1,50e/kpl sekä nyt pykälää isompa 5,95e/kpl.

Mielestäni aika edukkaita.

sorrii

38cm saviruukut 4,95€ Tampereen, Espoon ja Vantaan -seudun chilipäille: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/50118846/
Siihen aluslautanen 2€ ... Ja pullakahvit lähtiessä 50c [IKEA Family -jäsenille ;) ] HAH?

PS. Mää osaa ees sekatööriä sanoo ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Heku

Ikeasta en osta ihan jo periaatteen vuoksi, eikä kyllä ole moista ihan lähelläkään.

sorrii

IKEA on maailman suurin kopiotehdas, sanotaan. Mulla se on alle kilometrin päässä, joten tingin moraalistani ;)
Olen kyllä positiivisesti yllättynyt tuotteiden laadusta verrattuna muihin halpiskalusteisiin ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Ryhis

toukokuu 11, 2012, 10:07:18 ap #145 Viimeisin muokkaus: toukokuu 11, 2012, 10:08:56 ap käyttäjältä Räyhis
Juson päiväkirjasta luin, että hän oli ostanut ihan oikean otsaluupin. Bilteman mallissa optiikka on mitä on, mutta Helsingissä asuville (Täti E:täkin lähellä) oleva Partco tarjoaa pelastuksen;

http://www.partco.biz/verkkokauppa/product_info.php?products_id=11394



Löytyy led-valokin ja kaikkea. Hintaa 14,51€

Samasta puljusta löytyy myös kaikkea muuta kivaa!

Partco löytyy Teuvo Pakkalan tieltä, kolmostien kainalosta (länsipuolelta).
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

JaloPena

Lainaus käyttäjältä: sorrii - toukokuu 10, 2012, 11:13:06 ap

Joskus mietityttää mitä ihmiset ajattelee kun keski-ikäinen koulupoika kuljettelee pyörän ritsillä esim rollaattoria  8) ]


Laitat chopper-ohjaustangon, tempaiset kunnon metallinhohtomaalin putkiin ja lopuksi kirjoitat kaunolla molemmille puolille "Harley-Parkinson".

Kyllä kelpaa sitten paappana painaa menemään katu-uskottavalla rollaattorilla.  ;D
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

InkRose

Apehanger sen olla pitää!

sorrii

Veitsistä on ollut paljon juttua foorumilla: Tässä mun ehdotus [hinta-laatusuhde on aika hyvä]
http://www.inkclub.com/index.aspx?CtryNo=246&LangNo=58&utm_source=1210fi&utm_medium=internaemail%2fkundutskick&utm_content=clubtipsct10&utm_campaign=11825.1210fi

Enpä tiedä kauanko jatkuu tuo kampanja.

InkClubilta siis saa tällä kertaa kaupanpäälle kokkiveitsen jonka arvoksi ilmoittavat ~39€: Riittää kun tilaa jotain. Halvimmat musteet varmaan ~5€
Edellisen kerran noin vuosi sitten arvo oli muistaakseni ~50€ ja tilasin pari mustekasettia ja sain veitsen:
Lahajapaketissa hyvin laadukkaalta vaikuttava saksalainen kokkiveitsi, joka uutena leikkasi ainakin paperiarkin siististi halki, kun kulmasta roikotin ...
Nyt on veitsi ollut vuoden käytössä ja toimii varsin hyvin. Mä en ole hienoa kallista ammattilaisveistä päässyt kokeilemaan joten en tosiaan ota nyt kantaa niihin.
Tämä veitsi kuitenkin sen verran hyvä ja pysyy terävänäkin vähällä vaivalla, joten tilasin taas pari väriä varastoon: niitähän tarvin vähän väliä kuitenkin - ja sain varalle uuden veitsenkin  8)

Musta aika hyvä veitsitesti on ylikypsän paksukorisen tuontitomaatin leikkaus. Se onnistuu ;)
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

ChillToni

Lainaus käyttäjältä: sorrii - toukokuu 14, 2012, 11:22:18 ap
Veitsistä on ollut paljon juttua foorumilla: Tässä mun ehdotus [hinta-laatusuhde on aika hyvä]
http://www.inkclub.com/index.aspx?CtryNo=246&LangNo=58&utm_source=1210fi&utm_medium=internaemail%2fkundutskick&utm_content=clubtipsct10&utm_campaign=11825.1210fi

Enpä tiedä kauanko jatkuu tuo kampanja.

eipä oo vissii ainekaa enää voimassa  :o
When we are near we must make enemy to believe we are far away. When we are far away we must make enemy to believe we are near.
Lainaus käyttäjältä: wille - toukokuu 16, 2012, 22:29:39 ip
Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D
[/quote

sorrii

Lainauseipä oo vissii ainekaa enää voimassa 


Voi, voi..
Mulle tulee InkClubin roskapostissa aina noita tarjouksia: veitsiä on ollut erilaisia (varmaan saman valmistajan) useaan otteeseen: lihaveitsi - vihannes ja leipäveitsisetti ym. Kokkiveitsiä on nyt kaksi kappaletta ja kiitettävän hyvät mulle. Pitää vaan ajoittaa musteostokset tajousten mukaan ;)
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

ChillToni

Lainaus käyttäjältä: sorrii - toukokuu 18, 2012, 14:07:00 ip
Lainauseipä oo vissii ainekaa enää voimassa 


Voi, voi..
Mulle tulee InkClubin roskapostissa aina noita tarjouksia: veitsiä on ollut erilaisia (varmaan saman valmistajan) useaan otteeseen: lihaveitsi - vihannes ja leipäveitsisetti ym. Kokkiveitsiä on nyt kaksi kappaletta ja kiitettävän hyvät mulle. Pitää vaan ajoittaa musteostokset tajousten mukaan ;)


Täytyy kai vaan vilkuilla tarjouksia :D vaikkakin eka tilaus tosta firmasta oli pettymys, musteet oli valmiiksi kuivia..
enkä jaksanut alkaa takasin lähettelee ku ensikertalaisena ilmasiks sain. Nohh varmaanki vaan tosi huonoo turii oli mulla.
When we are near we must make enemy to believe we are far away. When we are far away we must make enemy to believe we are near.
Lainaus käyttäjältä: wille - toukokuu 16, 2012, 22:29:39 ip
Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D
[/quote


Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Larski - toukokuu 31, 2012, 22:25:23 ip
Ikeasta saa näemmä nykyään kookoskuitua -> http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/90231416/


Arvaa tuliko ostettua kokeeksi viime Ikean reissulla tätä. Hyvin tuossa näyttää tilli ja korianteri kasvavan ainakin. Taidan kokeilla sitä joskus chileillekkin.
#816

ZAZ


http://www.clasohlson.fi/Product/Product.aspx?id=166375382
Aika räyhäkäs vehje chilien suihkutteluun!
30 puskaa vetää parissa minuutissa.
Eikä tarvi pelätä että säiliö halkeaa, ylipaineventtiili hoitaa hommansa.

Tuossa on vieläpä sellainen säädettävä "sumutinpää".

Poistuu vaivaiseen 14,95€ hintaan.
Shit happens when you party naked.

Chilivaari

Tuollainen on ehdottomasti hyvä vehje.
Letkun päässä oleva kääntyvä suihkutuspää on tarpeen tiheitä pusikoita ruiskutellessa. Sillä saa lehtien alapinnatkin märäksi.
Vähän pienempi riittäisi minulle. Lidlin 5-litrainen keltainen on palvellut jo useamman vuoden ja siihenkin teen yleensä vain 2-3 litraa kerralla. Minä olenkin pienviljelijä.

Nikodeemus

Itselläni on tuollainen voikukkien myrkytystä varten. Hyvä peli kaikkineensa.
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

ChillToni

Jebao vesipumppu(uppopumppu) 2,5W max nosto: 60cm,  tuotto: 300l / tunti 4,95€ Honkkarissa.
Speksit numeroiden mukaan, en oo ite testannu paljonko tuottaa/ nostaa.
When we are near we must make enemy to believe we are far away. When we are far away we must make enemy to believe we are near.
Lainaus käyttäjältä: wille - toukokuu 16, 2012, 22:29:39 ip
Nii just! Ei tää oo paha paikka asua, täällä vaan tuntuu pahalta. ;D
[/quote

Whili

Lainaus käyttäjältä: ChillToni - kesäkuu 08, 2012, 23:50:30 ip
Jebao vesipumppu(uppopumppu) 2,5W max nosto: 60cm,  tuotto: 300l / tunti 4,95€ Honkkarissa.
Speksit numeroiden mukaan, en oo ite testannu paljonko tuottaa/ nostaa.


Kannattaa säästää tuo vitonen ja sijoittaa laitteeseen, joka ei ensimmäisen viikon jälkeen lennä kirosanojen kera pihan perälle.

Huru-ukko

kesäkuu 09, 2012, 09:46:51 ap #159 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 09, 2012, 15:08:33 ip käyttäjältä Huru-ukko
Niistä muutamasta vesipumpusta kasvatuksessa on tullut sellainen huomio, että siitä luvatusta nostokorkeudesta puuttuu 30-50%. ..... Näin ainakin Honkkarin pumppujen kanssa (ei nuo), tänään asennan käyttöön Kärsältä tilaamani pumput, joissa luvataan hiukan tupakka askia isomalle pumpulle nostokorkeutta 1,3 metriä....Eilinen koe pelkällä vesisuihkulla nosti 40 cm vesipatsaan.....Voi ehkä löytyäkkin tuo luvattu määrä....

E: Kokeilun jälkeen nostokyky letkussa jäi metriin....