maaliskuu 29, 2024, 13:57:53 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

Jani M

Itse kun jakopään rempan askartelee, niin pärjää alle parin sadan.

Joissakin tuoreemmissa vag-konsernin pitkittäismoottorisissa on muuten jakopää koneen takapuolella. Arvatkaa millasia summia niissä maksaa ko. operaatiot?  8)

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - heinäkuu 30, 2014, 21:07:04 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 30, 2014, 10:12:48 ap
Lainaus käyttäjältä: Fredrik-flugarn - heinäkuu 30, 2014, 09:57:01 ap
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 30, 2014, 08:40:56 ap
Lainaus käyttäjältä: Jame - heinäkuu 29, 2014, 17:52:34 ip
Tällä viikolla: Tuulilasi paskana, check. Akku paskana, check,.. Mitähän seuraavaksi?

Rengas?  ::)
Jos niin oikeasti käy, en sanonut mitään.


Olisiko nyt jakohihnan aika tullut? O:-)

Älä viitti, mulla tul just kilsat siinä täyteen ;)


Just kävi VAG konsernin luomus tuossa operaatiossa 800€  >:(

Huh  :o
Itse ajattelin tutulla korjaamolla päästä reilusti alle puolella tuosta vulvaan  ???
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 31, 2014, 08:49:16 ap
Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - heinäkuu 30, 2014, 21:07:04 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 30, 2014, 10:12:48 ap
Lainaus käyttäjältä: Fredrik-flugarn - heinäkuu 30, 2014, 09:57:01 ap
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 30, 2014, 08:40:56 ap
Lainaus käyttäjältä: Jame - heinäkuu 29, 2014, 17:52:34 ip
Tällä viikolla: Tuulilasi paskana, check. Akku paskana, check,.. Mitähän seuraavaksi?

Rengas?  ::)
Jos niin oikeasti käy, en sanonut mitään.


Olisiko nyt jakohihnan aika tullut? O:-)

Älä viitti, mulla tul just kilsat siinä täyteen ;)


Just kävi VAG konsernin luomus tuossa operaatiossa 800€  >:(

Huh  :o
Itse ajattelin tutulla korjaamolla päästä reilusti alle puolella tuosta vulvaan  ???


Minä aikanaan tein niin, että Delta-autosta (josta aikanaan auton olin ostanut) varasin ajan jakopään vaihtoon. 550e ilmoitti hinnaksi, varasin ajan. Soitin toiseen korjaamoon ja kysyin tarjouksen. Hinta 300e. Soitin Delta-autoon ja sanoin, että perutaan varattu aika, koska sain kilpailijalta halvemmalla. Kaveri kysyi mihin hintaa sain toiselta, ja kerroin tuon 300e. Hetken hiljaisuuden jälkeen sanoi "laitetaan 299, pidetäänkö aika voimassa"  johon minä tuumasin, että no pidetään :D  8)

Suosittelen muillekin kokeilemaan samaa taktiikkaa

masaiman

Volvon kanssa kun yrittää tuota alkaa ensimmäisenä v*ttuilu tarvikeosista ja nyrkkipajojen ammattitaidottomuudesta jne, eihän noita voi osata kukaan muu korjata... Yksi syy miksi kyllästyin koko merkkiin jos merkkitiskiltä saa joko huonoa palvelua tai ei palvelua ja hinnat taivaissa... Ans ny kattoo kuin tuo nykynen kestää, alfaa jo ostaessa kannattaa ottaa se asenne että pikkufiksailua on aina mut jospa se sentäs ajoa kestäisi...

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 31, 2014, 08:49:16 ap
Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - heinäkuu 30, 2014, 21:07:04 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 30, 2014, 10:12:48 ap
Lainaus käyttäjältä: Fredrik-flugarn - heinäkuu 30, 2014, 09:57:01 ap
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 30, 2014, 08:40:56 ap
Lainaus käyttäjältä: Jame - heinäkuu 29, 2014, 17:52:34 ip
Tällä viikolla: Tuulilasi paskana, check. Akku paskana, check,.. Mitähän seuraavaksi?

Rengas?  ::)
Jos niin oikeasti käy, en sanonut mitään.


Olisiko nyt jakohihnan aika tullut? O:-)

Älä viitti, mulla tul just kilsat siinä täyteen ;)


Just kävi VAG konsernin luomus tuossa operaatiossa 800€  >:(

Huh  :o
Itse ajattelin tutulla korjaamolla päästä reilusti alle puolella tuosta vulvaan  ???


Tuossa kyseessä 1.8 Turbo bensa kone ja remontinyhteydessä vaihdettiin kaikki mahdolliset osat, kun esim merkkiliikkeessä niistä vaihdetaan vain tarvittavat. (tässä varmaan yksi syy, minkä takia remmejä on remontinjälkeen menny poikki). Niin ja tuossa vaihdettiin myös öljyt, mitkä on satkun luokkaa.  Mutta p*rkeleen kallista silti.

Jame

Lainaus käyttäjältä: Jame - heinäkuu 29, 2014, 17:52:34 ip
Tällä viikolla: Tuulilasi paskana, check. Akku paskana, check,.. Mitähän seuraavaksi?


Akku vaihdettu ja ilmastointi täytetty. Ja lompakko keveni 229 euron verran. Tuulilasi saa odottaa vielä lähemmäs katsastusta.
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

Jani M


wille

Selkä laittoi yhteistösopimuksen jäihin. Lääkäri määräsi repullisen pillereitä ja loppuviikon saitsua.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

LupeKani

elokuu 19, 2014, 11:44:08 ap #3868 Viimeisin muokkaus: elokuu 19, 2014, 11:49:30 ap käyttäjältä LupeKani
Paras kaverini Rölli lähti viimeiselle matkalle. Minusta ei ollut saattamaan. 12v tallustettiin tien laidassa aamut ja illat, satoi taikka paistoi  :'(

Huru-ukko


Toby

Lainaus käyttäjältä: LupeKani - elokuu 19, 2014, 11:44:08 ap
Paras kaverini Rölli lähti viimeiselle matkalle. Minusta ei ollut saattamaan. 12v tallustettiin tien laidassa aamut ja illat, satoi taikka paistoi  :'(

Rakkaan lemmikin menetys on kova paikka.
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Toby - elokuu 19, 2014, 19:02:31 ip
Lainaus käyttäjältä: LupeKani - elokuu 19, 2014, 11:44:08 ap
Paras kaverini Rölli lähti viimeiselle matkalle. Minusta ei ollut saattamaan. 12v tallustettiin tien laidassa aamut ja illat, satoi taikka paistoi  :'(

Rakkaan lemmikin menetys on kova paikka.

Voimia, koiriin kiintyy niin kovasti...
Entiijä saako mainostaa mut meillä on pentuja. Oman aikansa kyllä usein ottaa tuo toipuminen...
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: LupeKani - elokuu 19, 2014, 11:44:08 ap
Paras kaverini Rölli lähti viimeiselle matkalle. Minusta ei ollut saattamaan. 12v tallustettiin tien laidassa aamut ja illat, satoi taikka paistoi  :'(


Otan osaa. :'( Oman koirani kanssa keskisimme 15 vuotta taivaltamaan ja sain reissun päällä Amsterdamissa puhelun, että Kitta oli nukkunut pois. Oli aika tyhjä talo kun kotiin palasin... Voimia!

Herpiili

Bradley Smokerin varaosien hankinta on aivan helvetin perseestä.

Hankintaprosessi alkoi 15.7., jolloin otin yhteyttä suoraan valmistajaan ja kyselin varaosien saatavuutta EU-alueella. Sieltä tulikin nopeasti vastaus ja brittiläisen firman yhteystiedot. Sinne sitten yhteydenotto ja kun viikkoon ei kuulunut vastausta niin uusi yhteydenotto johon tuli vastaus päivässä. Varaosia kuulemma löytyi varastosta ja sitten pyytelinkin maksutiedot - maksu tapahtui tilisiirrolla ja reilun viikon päästä tuli viesti että maksu on saapunut perille.

8.8. sain sähköpostiviestin jossa mainittiin varaosien lähteneen matkaan, mitään ei ole näkynyt joten pyysin seurantakoodia. Seurantakoodin sainkin ja sen avulla paljastui paketin lähteneen briteistä matkaan vasta 18.8. ja toimitusajankohdaksi arvioidaan 25.8. Toimituskulutkin olivat 25 puntaa.

Kyllä, varastosta löytyvien varaosien saamiseen menee uskomattomat 6 viikkoa...

TunturiTiger

Peugeot partner aka pussywagon on ollut jo puolitoista viikkoa autokorjaamolla. Ei isompaa vikaa, mutta moottori pitää vaihtaa. No saan sen ehkä jo huomenna ajoon. Mutta että nyt hajosi pesukonekin!

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - elokuu 20, 2014, 13:47:55 ip
Peugeot partner aka pussywagon on ollut jo puolitoista viikkoa autokorjaamolla. Ei isompaa vikaa, mutta moottori pitää vaihtaa. No saan sen ehkä jo huomenna ajoon. Mutta että nyt hajosi pesukonekin!

Itse itseäni lainaten mennään, mutta nyt alkaa vituttaan ehkä vielä enemmän. Rakkauden ambulanssi sai uuden voimapesän, joka kehrää konehuoneessa kuin tynnyrillinen kiviä. Tuo remontti maksoikin vain karvan alta 1800e.

No se ei niinkään huoleta, vaan liukuovi, joka roikkuu niin, ettei autoa voi pesettää. Repsikalla pitää ainakin olla kumisaappaat jalassa. Toisena vitutuksen aiheena ko. ajoneuvon irvikuva päätti, että kuljettajan puolen sähköikkuna ei toimi kuin toiseen suuntaan. Aukeaa hienosti, muttei mene kiinni. V***U!!!

Mielestäni jokaisen myydyn ranskalaisen auton mukana tulisi omistajalle antaa kaupanpäällisiksi pätkä köyttä ja hutera tuoli.

Siika

Juurikin näin,en ymmärrä edes miksi ko maasta nuita paskaläjiä tänne pohjolaan kuskataan,meillä megana riesana >:( >:( >:(
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

Toby

Nenä tukossa ja vuotaa samaan aikaan... Kurkku IHAN karheana, koko nielun alue kipeä. Ilmeisesti kipeeksi tulossa. Höh!
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

MiM

Katsella noita sienikuvia kun on flunssa päällä, eikä pääse itse metsään.  :'(
Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-

TunturiTiger

Pösö prkl jälleen kerran! Täällä alkaa koiranluiden vaihtoviikot justiinsa. Veikkasin, että seuraavaks olis porsinu takajousien vääntövarret, mutta toi repsikan puoleinen "kallistuksenvakaajan yhdystanko" ehti korkkaan ensin. No samalla kun nostaa keulan ylös, voikin vissiin paikata pakoputken.

Ranskalaiset autot luo jännitystä elämään.  ???