huhtikuu 18, 2024, 22:12:02 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


OHJE: kuvan lisääminen foorumille

Aloittaja Chili92, marraskuu 13, 2011, 18:35:13 ip

« edellinen - seuraava »

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: MRgreen - joulukuu 25, 2020, 10:53:17 apMiten tänäpänä lisään kuvan postauksessa näkyväksi? Käytössä Dropbox.
Kyllä tuostakin näyttäisi voivan lainata. Avaa kuva uudessa ikkunassa (silloin siinä ei ole tekstiä ympärillä) ja ota siitä osoite.
Osoite on vain kauhean pitkä ja kuva iso. Sinullakin 5,5 megaa, kun normaalisti käyttämäni koko on vain muutaman sata kilotavua.

Blogia olen suositellut ja sitä jotkut käyttävätkin. Sellaisen voi perustaa vain itselleen, jota ei näytetä ulkopuolisille. Silti sieltä voi lainata kuvia julkiseen esitykseen ja kuvat ovat paljon pienempiä, siis helpompia käsitellä ja nopeampia ladata. Olen sitä kehunut täällä aikaisemminkin.

Whili

Ottaa päähän tuo kuvien häviäminen.
Onko jollakulla ehdottaa jotain helppoa ja järkevää kuvapalvelua ??

DiscoKai

Ei sellaista, joka toimisi varmasti vuodesta toiseen.

Mulla kuvat on NAS purkissa ja se toimii niin kauan kun mulla riittää ymmärrys ylläpitoon eli siis loppuu huomenna  :-)

Tervo

Lainaus käyttäjältä: Whili - maaliskuu 11, 2022, 18:48:26 ipOttaa päähän tuo kuvien häviäminen.
Onko jollakulla ehdottaa jotain helppoa ja järkevää kuvapalvelua ??

Helppo ja halpa = ilmainen?

Ei taida sellaista olla. Itse ollut vuodesta 2009? Kapsi Ry:n jäsen, jäsenmaksu 40€ vuodessa, sähköposti ja kotisivutilaa riittävästi. jAlbum -ohjelmistolla luotu simppeli kuva-albumi netissä jaettaville kuville, lähinnä tuohon pienoismalliharrastukseen liittyen. Ei ole yksikään kuva vuosien saatossa kadonnut, jos ei itse ole hävittänyt ;-)