maaliskuu 29, 2024, 11:07:04 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Onko aitoa rakkautta?

Aloittaja Aji Inferno, joulukuu 01, 2008, 01:39:40 ap

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: narttu - tammikuu 31, 2015, 21:39:52 ip
Yksikään ihminen ei ole rakkauteni arvoinen, mutta kissani on. :-*


Ja tuo on sen verran lähellä totuutta, että on pakko olla melkein samaa mieltä. On ihmisiäkin, jotka ovat hyvin, hyvin erilaisia enemmistöstä, ja rakkauden arvoisia. Mutta heitä on harvassa, ja kissa on kodin sydän! :)

Toby

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - helmikuu 01, 2015, 00:57:09 ap
Lainaus käyttäjältä: narttu - tammikuu 31, 2015, 21:39:52 ip
Yksikään ihminen ei ole rakkauteni arvoinen, mutta kissani on. :-*


Ja tuo on sen verran lähellä totuutta, että on pakko olla melkein samaa mieltä. On ihmisiäkin, jotka ovat hyvin, hyvin erilaisia enemmistöstä, ja rakkauden arvoisia. Mutta heitä on harvassa, ja kissa on kodin sydän! :)

Kappas täältä on tämmöinenkin ketju kaivettu katakombeista!
Mut joo samaa mieltä Nartun kanssa. Itsekin tunnen ihmisiä jotka eivät juurikaan välitä muista ihmisistä, mutta söpöt kissat ja koirat saavat nämä kummasti lepertelemään :)         Ja onhan kissat kivoja, itse taidan olla kääntynyt koiraihmisestä kissaihmiseksi tuntemattomasta syystä.
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

HeatSeeker666

Rakastan aidosti ja ilman taka-ajatuksia kultaani Heliä jo 7. vuotta, eikä tunne ole muuttunut koko aikana mihinkään. Ja koen saavani vastarakkautta joka päivä, hän osaa osoittaa sen vilpittömästi. KIITOS.

Whili


Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - helmikuu 01, 2015, 00:57:09 ap
Lainaus käyttäjältä: narttu - tammikuu 31, 2015, 21:39:52 ip
Yksikään ihminen ei ole rakkauteni arvoinen, mutta kissani on. :-*


Ja tuo on sen verran lähellä totuutta, että on pakko olla melkein samaa mieltä. On ihmisiäkin, jotka ovat hyvin, hyvin erilaisia enemmistöstä, ja rakkauden arvoisia. Mutta heitä on harvassa, ja kissa on kodin sydän! :)


Samaa mieltä täälläkin... Vaikka välillä se rakkaus meinaa rakoilla hetkeksiaikaa. Aamulla klo 04:15 naamaa puskeva ja ruokaa haluava karvapallo ei oikein helliä tunteita herätä varsinkin kun sillä on kupillinen raksuja joita voi käydä syömässä koska haluaa... Mutta kun se äreän murahduksen seurauksena kömpii sinne kupille raksuja syömään ja senjälkeen tulee kainaloon nukkumaan niin vaikea sille on pitkävihainen olla  ;)

x46900

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - helmikuu 01, 2015, 00:57:09 ap
Lainaus käyttäjältä: narttu - tammikuu 31, 2015, 21:39:52 ip
Yksikään ihminen ei ole rakkauteni arvoinen, mutta kissani on. :-*


Ja tuo on sen verran lähellä totuutta, että on pakko olla melkein samaa mieltä. On ihmisiäkin, jotka ovat hyvin, hyvin erilaisia enemmistöstä, ja rakkauden arvoisia. Mutta heitä on harvassa, ja kissa on kodin sydän! :)

Teillä ei ilmeisesti ole lapsia. Eikä vanhempia. Eikä sisaruksia. Eikä ilmeisesti ystäviä tai edes hyvänpäivän tuttujakaan, jos arvotatte kissat ihmisten yläpuolelle.

Ei muuta.

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: x46900 - helmikuu 13, 2015, 16:11:38 ip
Teillä ei ilmeisesti ole lapsia. Eikä vanhempia. Eikä sisaruksia. Eikä ilmeisesti ystäviä tai edes hyvänpäivän tuttujakaan, jos arvotatte kissat ihmisten yläpuolelle.

Ei muuta.


Jostain luin vuosia sitten kommentin "mitä paremmin opin tuntemaan ihmisiä sitä enemmän arvostan eläimiä". Valitettavasti tuo on ihan liian osuva kommentti.

Ei muuta.

Miquel

Ei eläimiä saisi liiaksi inhimillistää. Ne kuitenkin on ja pysyy eläiminä, nauttien elämästään sellaisena. ;)
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Miquel - helmikuu 13, 2015, 20:28:09 ip
Ei eläimiä saisi liiaksi inhimillistää. Ne kuitenkin on ja pysyy eläiminä, nauttien elämästään sellaisena. ;)

Kuka meistä ei olisi joskus ajatellut hetken että kunpa olisin tuo koira/kissa kun sillä on niin helppoa ja mukavaa.
Itse ajattelin kuitenkin elää kauemmin kuin koirani  8)
Sen kyllä tiedän että jos laittaisi koiran ja emännän päiväksi auton takakonttiin niin vain toinen olisi iloinen nähdessään minut taas  ;)

Asiasta alkuperäiseen, luulen että se on sitä, kun tulee hyvä mieli kun pyytämättä harjaat lumet toisen auton päältä kun hän on pian lähdössä.
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Miquel - helmikuu 13, 2015, 20:28:09 ip
Ei eläimiä saisi liiaksi inhimillistää. Ne kuitenkin on ja pysyy eläiminä, nauttien elämästään sellaisena. ;)


Melkein voisi sanoa että onneksi eläimet eivät ole inhimmillisiä. Eläimet näyttävät tunteensa aidosti eivätkä tietoisesti yritä huijata tai pettää kuten valitettavan usein tapahtuu ihmisten kohdalla. Eläinten kohdalla voi luottaa että kaikki on aitoa, niin viha kuin rakkauskin toisin kuin ihmisten kohdalla joihin joutuu valitettavasti suhtaumaan pienellä varauksella. Tutuistakin löytyy liian monta joita on huijattu.

narttu

Voi että miten totta puhut. :-* Sillä minäkin (lapseton omasta tahdostani) luotan eläimen pyyteettömään (rakkauteen) kanssaelämiseen.  :o
En ole koskaan verrannut lasta ja eläintä keskenään, koska  A: lapsi on aina (toivottavasti) vanhemmilleen se tärkein, rakkain ja haluttu
B: minulle, joka en koskaan ole halunnut ihmislapsia on kissani se haluttu, rakastettu ja mailman tärkein.  :-* Harvoin voi näitä lapsi/lemmikki juttuja verrata keskenään, eikä mielestäni tarvikkaan. ;)
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Aji Inferno


MiM

Olen samaa mieltä, että kannattaa varoa kissojen inhimillistämistä. Kissat tietävät olevansa Jumalia eivätkä pidä yhtään moisesta.  >:(
Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-

Miquel



OTTEITA KOIRAN PÄIVÄKIRJASTA:

Päivä 180
0800- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
0930- JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
0940- JEE! Kävelyretki! Mun lempparia!
1030- JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
1130- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1200- JEE! Lapset! Mun lempparia!
1300- JEE! Piha! Mun lempparia!
1600- JEE! Äiti! Mun lemppari!
1700- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1730- JEE! Iskä! Mun lemppari!

Päivä 181
0800- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
0930- JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
0940- JEE! Kävelyretki! Mun lempparia!
1030- JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
1130- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1200- JEE! Lapset! Mun lempparia!
1300- JEE! Piha! Mun lempparia!
1600- JEE! Äiti! Mun lemppari!
1700- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1730- JEE! Iskä! Mun lemppari!

Päivä 182
0800- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
0930- JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
0940- JEE! Kävelyretki! Mun lempparia!
1030- JEE! Autoajelu! Mun lempparia!
1130- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1200- JEE! Lapset! Mun lempparia!
1300- JEE! Piha! Mun lempparia!
1600- JEE! Äiti! Mun lemppari!
1700- JEE! Koiranruokaa! Mun lempparia!
1730- JEE! Iskä! Mun lemppari!

OTTEITA KISSAN PÄIVÄKIRJASTA:

Päivä 752
Vangitsijani jatkavat huomioni kiinnittämistä omituisilla pienillä heiluvilla esineillä. He syövät prameasti tuoretta lihaa, kun taas minut he pakottavat syömään kuivia palleroita. Ainoa asia mikä pitää toivoani yllä on toivo paosta, ja se lievä tyydytys jonka saan aina kun hajotan huonekalun. Huomenna taidan syödä taas huonekasvin.

Päivä 761
Tänään yritykseni tappaa vangitsijani pyörimällä heidän jaloissaan, kun he kävelevät, melkein onnistui. Täytyy yrittää samaa portaiden yläpäässä. Yritin aiheuttaa kuvotusta ja inhoa sortajissani oksentamalla taas kerran heidän lempituolilleen. Pitää yrittää samaa heidän sängylleen.

Päivä 765
Yrityksessäni herättää sortajissani pelkoa ja näyttääkseni, mihin pystyn, vein heille päättömän hiiren ruumiin. He vain lässyttivät ja jankuttivat kuinka hyvä pikku kissa olen. Hmm... ei toimi suunnitelman mukaisesti...

Päivä 768
Vihdoinkin tajusin kuinka sadistisia he ovat. Ilman minkäänlaista syytä minut valittiin vesikidutukseen. Tällä kertaa tosin siinä käytettiin myös polttavaa ja vaahtoavaa kemikaalia, jota he kutsuivat shampooksi. Mikä sairas mieli pystyykään keksimään sellaisen nesteen! Ainoa lohdutukseni on peukalonpalanen joka on vieläkin hampaitteni välissä.

Päivä 771
Heillä oli jonkinlainen salaseuran kokous. Minut laitettiin eristysselliin koko tapahtuman ajaksi. Kuulin kuitenkin heidän äänensä ja haistoin pahanhajuisen, olueksi kutsutun aineen lasiputkiloissa. Tärkeää: kuulin, että eristykseni johtui MINUN aiheuttamastani "allergiasta". Pitää ottaa selvää mitä se on ja miten voin käyttää sitä hyväkseni.

Päivä 774
Olen täysin vakuuttunut että muut vangit ovat vasikoita. Koira päästetään säännöllisesti vapaaksi mutta vaikuttaa palaavan erittäin mielellään takaisin. Hän on aivan selvästi idiootti. Lintu taasen välittää jotain informaatiota heille koska puhuu koko ajan heidän kanssaan. Olen varma että hän raportoi jokaisen liikkeeni. Ja koskapa hänet on sijoitettu metalliseen huoneeseen hänen turvallisuutensa on toistaiseksi taattu.. Mutta minä voin odottaa. Se on vain ajan kysymys...
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

Jalien

Lainaus käyttäjältä: Miquel - helmikuu 13, 2015, 20:28:09 ip
Ei eläimiä saisi liiaksi inhimillistää. Ne kuitenkin on ja pysyy eläiminä, nauttien elämästään sellaisena. ;)


Lainaus käyttäjältä: Miquel - helmikuu 14, 2015, 09:42:13 ap

OTTEITA KOIRAN PÄIVÄKIRJASTA:


OTTEITA KISSAN PÄIVÄKIRJASTA:



Vähän koomista ehkä, että tuo "päiväkirja" viesti on tosiasiassa ensimmäinen viesti, missä eläimiä oikeasti inhimillistetään.

Jani M

Lainaus käyttäjältä: Jalien - helmikuu 14, 2015, 10:37:05 ap
Lainaus käyttäjältä: Miquel - helmikuu 13, 2015, 20:28:09 ip
Ei eläimiä saisi liiaksi inhimillistää. Ne kuitenkin on ja pysyy eläiminä, nauttien elämästään sellaisena. ;)


Lainaus käyttäjältä: Miquel - helmikuu 14, 2015, 09:42:13 ap

OTTEITA KOIRAN PÄIVÄKIRJASTA:


OTTEITA KISSAN PÄIVÄKIRJASTA:



Vähän koomista ehkä, että tuo "päiväkirja" viesti on tosiasiassa ensimmäinen viesti, missä eläimiä oikeasti inhimillistetään.


Ehkä huumorissa se inhimillistäminen on kuitenkin ihan ok, miten muuten niistä saisi huumoria irti? Ne on kuitenkin eläimiä.

Siika

Neljäkytä vuotta olen rakastanut naista jota en aikanaan saanu omaksi oman pöljyyteni vuoksi ja sitä olen murehtinu ja tulen murehtiin hammaan loppuun saakka :'( :'( :'(
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

Jalien

Lainaus käyttäjältä: Jani M - helmikuu 14, 2015, 16:18:26 ip
Lainaus käyttäjältä: Jalien - helmikuu 14, 2015, 10:37:05 ap
Lainaus käyttäjältä: Miquel - helmikuu 13, 2015, 20:28:09 ip
Ei eläimiä saisi liiaksi inhimillistää. Ne kuitenkin on ja pysyy eläiminä, nauttien elämästään sellaisena. ;)


Lainaus käyttäjältä: Miquel - helmikuu 14, 2015, 09:42:13 ap

OTTEITA KOIRAN PÄIVÄKIRJASTA:


OTTEITA KISSAN PÄIVÄKIRJASTA:



Vähän koomista ehkä, että tuo "päiväkirja" viesti on tosiasiassa ensimmäinen viesti, missä eläimiä oikeasti inhimillistetään.


Ehkä huumorissa se inhimillistäminen on kuitenkin ihan ok, miten muuten niistä saisi huumoria irti? Ne on kuitenkin eläimiä.


Joo, on ok. Jopa ihmisen eläimellistäminen on huumorissa ok. Tuo ei ollut se varsinainen pointti, vaan se että varsinaista inhimillistämistä noissa aiemmissa viesteissä ei ole.

x46900

^Miten se nyt klassisessa filosofiassa meni... Eroottinen, veljellinen ja jumalallinen rakkaus....

Jos aiemmissa viesteissä kissoja ei inhimillistetä niin a) foorumilla on useampi eläimiin sekaantuja tai b) kissoja jumalina palvova.

MiM

helmikuu 15, 2015, 08:10:53 ap #39 Viimeisin muokkaus: helmikuu 15, 2015, 08:14:47 ap käyttäjältä MiM
Rakkaudesta filosofiaan täytyy tässä kohtaa todeta, että ketjun aloittaja kysyi aidosta rakkaudesta, eikä mistään ylhäällä esitetyistä rakkauden alalajeista. Eli eipäs sotketa keskustelua  :P
Viime vuodesta opin sen asian, ettei kannata aloittaa liian aikaisin ja ravinteita voi antaa myös vähemmänkin. 8)
-Chilijamppa-