maaliskuu 29, 2024, 07:33:02 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Chilitarhan alkua

Aloittaja Rysty, lokakuu 30, 2002, 00:10:40 ap

« edellinen - seuraava »

Rysty

Noniin nyt sain itsekin pikaisesti väännettyä jotain pientä omista chilin aluistani. Parempi sivu tulee sitten kun on enemmän nähtävää, tällä hetkellä kuvia taimista ja päiväkirjan tynkää.
Rystyn chilisivu

Leero

Kannattaisi ostaa loisteputkivalaisin noille niin saisivat valoa enemmän ja tasaisemmin. Varsinkin kun nuo kasvaa niin nuo es lamput ei riitä mihinkään. Bauhaus nimisestä kaupasta helsingistä saa erittäin halpoja loisteputkivalaisimia. Mitä kaikkia lajikkeita sinulla on kasvamassa?
Ostetaan GSM puhelimia

Rysty

Jep, tarkoitus olisi hankkia lisää valoa. Pääsen käymään Helsingissä vasta parin viikon päästä joten noilla on pärjättävä siihen asti. Ihan kivasti ovat noillakin kasvaneet. Päiväkirjassa lukee suurin osa lajeista mutta listaanpa tähän:
Habanero orange, Habanero red, Bolivian Rainbow, Lemon Drop, Aji Amarillo, Birds Eye, Tabasco, Maraba, Cumari ou Passarinho. Tabasco ei ole itänyt vaikka pitkään on ollut mullassa ja Peru Scarlet Lanternit menivät matojen suihin.

mitjo

minä sain tänään uuden aika pitkän kaksi l-putkea vaativan valaisimen ihan ilmaiseksi kun tuota läheista kkk-supermarkettia uudistetaan ja loisteputkivalaisimia lentää pihalle vinhaa vauhtia.

Rysty

Noniin nyt sain lisää valaistusta ja sivujakin päivitettyä.
Rystyn chilisivu

Leero

Lainaus käyttäjältä: "mitjo"minä sain tänään uuden aika pitkän kaksi l-putkea vaativan valaisimen ihan ilmaiseksi kun tuota läheista kkk-supermarkettia uudistetaan ja loisteputkivalaisimia lentää pihalle vinhaa vauhtia.

Hienoa jos olet ilmaiseksi saanut. Minä köyhdyin 20e neljästä valaisimesta joista oli yksi osittain rikki ja yhdestä puuttui putki. Valaisimet on 30w ja 36w ja putket on lämminsävyisiä.
Ostetaan GSM puhelimia

Leero

Tuo kuvankatselusysteemi toimii hyvin ja on helppo käyttää ja muutenkin sivut on ihan hyvät. Sinulla alkaa kohta kauhea mullan, sankojen yms tarvikkeiden raahaaminen ja kämppä on sitten täynnä isoja chilejä. :)  
Minulle kävi niin ja nyt pitää etsiä uusia paikkoja kämpästä, jotka voi tyhjentää chilejä varten. Alkaa vaan olla jo aika täyttä täällä sisällä...
Ostetaan GSM puhelimia

Rysty

Sivua päivitetty, uusia kuvia jonkun verran.

Rysty


Wicked-Willie

Hienoja kuvia kaikki, mutta erityisesti tykkäsin noista Bolivian sateenkaarista. Onneksi kateuden pistoksia lievittää tieto omien Bolivian Rainbow-taimien hyvästä tilasta. Saapa nähdä kuinka ne syksyn/talven aikana kasvavat...

MaMa

Tuo Bolivian Rainbow on kyllä tosi nätti. Mutta mikä ihmeen "Kelan Ufokoulu" -viivoitin sulla on? :)
MaMa

Rysty

Se viivoitin on kaverin tylsistyneenä modifioima autokoulun viivoitin  :p

Tässäpä muutamia kuvia kasvarista näin syksyn tullen. Kasvari syksyllä