maaliskuu 29, 2024, 07:00:01 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Sriracha Hot Chili Sauce

Aloittaja Doc Evil, lokakuu 20, 2009, 16:16:11 ip

« edellinen - seuraava »

ricostratos

Omasta kaapista löytyy myös pullo Huy Fongin Srirachaa, jonka ostin Jyväskylän citymarketista. Monesta muustakin isosta marketista on löytynyt.
Ihan loistavaa kastiketta ja sopii moneen ruokaan, suosittelen!

Jalapeno-nam

No nyt tuohon herkkuun jo jäänyt koukkuun myös koirani.
Edellinen toope oli sen verran kovaa kamaa (tai makuaistiton), että veteli kerran Santa Marian Hot salsakastikepurkin naamariinsa yhdellä istumalla eikä siis mitään turhia nachoja laimentamassa.

Ja nyt tämä nykyinen toopermanni juokse heti keittiöön kun haistaa tuon Srirachan.

Odotan uusia herneitä. Mielestäni tuon maku sopisi kuin nenä päähän uusien herneiden kanssa. Raakana tai hieman ryöpättynä. Samoin pinaatin ja mangoldin.

Whili

Srirachan "kukkopullot" ovat hävinneet kaupoista...    Onkos tuo "Flying Goose" versio toimivaa ??
Onneksi löytyy Poppamieheltä oma versio tuotteesta, mutta kun on niin kovin pieni pullo.

Jame

tammikuu 18, 2020, 10:15:21 ap #23 Viimeisin muokkaus: tammikuu 18, 2020, 10:19:44 ap käyttäjältä Jame
Minä olen tuota joskus ostanut ja ihan OK-tavaraa se on ollut jos Huy Fong Foodsin "alkuperäiseen" tavaraan vertaa. FB:n Chilifoorumilla taisi olla maininta, että oli ollut joku pilaantunut erä, jonka vuoksi saatavuus on ollut heikkoa.

Jossain sitä vielä näkyy olevan:
https://www.asianfoodonline.fi/fi/valmistaja/92740

https://www.east-asia-mart.fi/fi/tuote/2507131

Itse tein viitisen litraa omaa srirachaa, joten ei tarvitse hetkeen kaupan sooseja ostaa.
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Jame - tammikuu 18, 2020, 10:15:21 apMinä olen tuota joskus ostanut ja ihan OK-tavaraa se on ollut jos Huy Fong Foodsin "alkuperäiseen" tavaraan vertaa. FB:n Chilifoorumilla taisi olla maininta, että oli ollut joku pilaantunut erä, jonka vuoksi saatavuus on ollut heikkoa.
Muistaakseni kukkosoosissa oli liikaa säilöntäainetta tai jotain ettei kelvannut meidän markkinoille...  ::)

Omilla rocotosooseilla täälläkin mennään, mutta olisi välillä kivaa vaihtelua.