huhtikuu 16, 2024, 09:08:59 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

Tiedättekö muuten mitä yhteistä on paskalla salaatilla ja riidalla?
-Mun muija saa molemmat aikaseks mistä vaan! Tietäis vaan, mikä tällä kertaa oli syynä tuohon jälkimmäiseen. ???

rasse

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 21, 2011, 22:20:40 ip
Tiedättekö muuten mitä yhteistä on paskalla salaatilla ja riidalla?
-Mun muija saa molemmat aikaseks mistä vaan! Tietäis vaan, mikä tällä kertaa oli syynä tuohon jälkimmäiseen. ???


Kysy: " Onko menkat vai lihomiseskos vt-ttaa."

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: rasse - syyskuu 22, 2011, 09:23:27 ap
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 21, 2011, 22:20:40 ip
Tiedättekö muuten mitä yhteistä on paskalla salaatilla ja riidalla?
-Mun muija saa molemmat aikaseks mistä vaan! Tietäis vaan, mikä tällä kertaa oli syynä tuohon jälkimmäiseen. ???


Kysy: " Onko menkat vai lihomiseskos vt-ttaa."


En uskalla. Saisin pian etsiä uutta asuntoa itselleni ja muksulle.

rasse

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 22, 2011, 11:53:33 ap
Lainaus käyttäjältä: rasse - syyskuu 22, 2011, 09:23:27 ap
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - syyskuu 21, 2011, 22:20:40 ip
Tiedättekö muuten mitä yhteistä on paskalla salaatilla ja riidalla?
-Mun muija saa molemmat aikaseks mistä vaan! Tietäis vaan, mikä tällä kertaa oli syynä tuohon jälkimmäiseen. ???


Kysy: " Onko menkat vai lihomiseskos vt-ttaa."


En uskalla. Saisin pian etsiä uutta asuntoa itselleni ja muksulle.



Joo-o, hyvähän täältä on huudella. En itsekään uskaltaisi.  ;D

kieblack

syyskuu 23, 2011, 12:49:52 ip #784 Viimeisin muokkaus: syyskuu 23, 2011, 12:53:41 ip käyttäjältä kieblack
Ihmiset, jotka joko a) tahallaan ymmärtävät kirjoitetun tekstin väärin (vittuiluna) tai b) tahallaan ymmärtävät kirjoitetun viestin väärin (vittuiluna).
Ärsyttävää on vielä se, jos kyseessä ei ole edes sarkasmi vaan todellakin väärin ymmärretty lause. Voi tsiisus mikä soppa. Ärsyttävintä on ehkä se, että ihminen jonka luulisi tuntevan sinut, ei yhtäkkiä ymmärräkkään kirjoitettua lausetta  :-[

urmas

Lainaus käyttäjältä: kieblack - syyskuu 23, 2011, 12:49:52 ip
Ihmiset, jotka joko a) tahallaan ymmärtävät kirjoitetun tekstin väärin (vittuiluna) tai b) tahallaan ymmärtävät kirjoitetun viestin väärin (vittuiluna).
Ärsyttävää on vielä se, jos kyseessä ei ole edes sarkasmi vaan todellakin väärin ymmärretty lause. Voi tsiisus mikä soppa. Ärsyttävintä on ehkä se, että ihminen jonka luulisi tuntevan sinut, ei yhtäkkiä ymmärräkkään kirjoitettua lausetta  :-[


Hä! Vittuileksää!

..TOMPPA..

Ihmettelin palaneen käryä kämpässä ja syyllinen löytyi!     venäjältä ostettu esl...


Whili

Daa

Njenergianjnaastonjamppu, hjuva laatu  ;D

Macex

Vituttaa, kun käy kaupassa ja aattelee lihottamismielessä ostavansa jotain chipsejä, niin ei perkele kun järjestäen jokainen on jotain V:tun less fattia tai pansuolattua "parempaa sinulle". Tämä selvästi sapettaa meitä pakkasen raiskaamia pulkannaruja, jotka haluaisivat itseensä massaa ja silti pitää syyä jotain less fattia tai muuta shittiä, mitä pitää ahtoa tuplaten. Pitää varmaan ruveta ite paistamaan chipsinsä tai jotain, että saa jotain MORE FAT vaihtoehtoa ja rasvaa ja kokoa itteensä.

Kiitos.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Macex - syyskuu 23, 2011, 23:13:49 ip
Vituttaa, kun käy kaupassa ja aattelee lihottamismielessä ostavansa jotain chipsejä, niin ei perkele kun järjestäen jokainen on jotain V:tun less fattia tai pansuolattua "parempaa sinulle". Tämä selvästi sapettaa meitä pakkasen raiskaamia pulkannaruja, jotka haluaisivat itseensä massaa ja silti pitää syyä jotain less fattia tai muuta shittiä, mitä pitää ahtoa tuplaten. Pitää varmaan ruveta ite paistamaan chipsinsä tai jotain, että saa jotain MORE FAT vaihtoehtoa ja rasvaa ja kokoa itteensä.

Kiitos.
K-Citymarket, Lielahti. Koko Blairin kuolema-valikoima.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Macex

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - syyskuu 24, 2011, 01:22:44 ap
Lainaus käyttäjältä: Macex - syyskuu 23, 2011, 23:13:49 ip
Vituttaa, kun käy kaupassa ja aattelee lihottamismielessä ostavansa jotain chipsejä, niin ei perkele kun järjestäen jokainen on jotain V:tun less fattia tai pansuolattua "parempaa sinulle". Tämä selvästi sapettaa meitä pakkasen raiskaamia pulkannaruja, jotka haluaisivat itseensä massaa ja silti pitää syyä jotain less fattia tai muuta shittiä, mitä pitää ahtoa tuplaten. Pitää varmaan ruveta ite paistamaan chipsinsä tai jotain, että saa jotain MORE FAT vaihtoehtoa ja rasvaa ja kokoa itteensä.

Kiitos.
K-Citymarket, Lielahti. Koko Blairin kuolema-valikoima.
Nyt ei todellakaan ollut tarkoitus paneroida p-reikää, vaan ihan saada rasvaa, läskiä tai kaikkea mahdollista tarttumaan kroppaan ja näin saada syysmyrskyjä estävää elopainoa tähän sieveen kroppaan. Joka vuosi sitä saa pistää lyijypainot nilkkoihin, kun tuuli meinaa tarttua ja viedä mukanaan.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

kieblack

Tuut tänne, niin teen sulle kunnon kotoisat rasvamätöt :D Ja joo, toi on kyllä perseestä. Less fat - less taste.

Larski

Joo'o. Alakerrassa on taas kemut. Stereoista pauhaa Erika ja äijälauma huutaa "kertsiä" mukana.

..TOMPPA..

tänään pitäisi tulla vastaus eräästä työpaikasta, hieman jäi kaivertamaan mieltä vain se haastattelu että menikö kaikki sittenkään nappiin!!

toisaalta mikäpä tässä on kotosalla ollessa ja sohvalla makoillessa, emännän tuloilla ollessa  8)

harmittaa vain kun en tiedä että miten on käynyt,  tänään tai huomena selviää!  ja todellakin pidin edellisestä työstäni melko paljon.. harmi kun se loppui. mutta siitä saa syyttää Lahden kaupunkia ja 4 miljoonan vajetta kassassa..

Työn kuva menee "jälleen kerran"  vahtimestari/jv nimikkeellä ja työ "päivä" alkaa kello 22:00 illalla  tosin joitain päivävuorojakin on onneksi mutta pääpaino ilta ja yötyö...


masaiman

Kai se on vaan pakko myöntää tosiasiat... Viitisen vuotta olen piilotellut lukulaseja kaapissa ettei vaan tarvis myöntää niiden olemassaoloa. Nyt oon ollu viikon verran kurssilla ja päänsäryt ja pahoinvointi sen mukaset. Huono olohan näistä alkuun tulee kun en oo tottunu mut pakko se on myöntää et on nää päässä vähän helpompi lukea...

Lillen

Se sama varpaankynsi joka tuli pikimustaksi viime koulujalkapalloturnauksessa on jälleen tummumassa. Onneksi tuli tänään pelatessa vanhat veret pois...

Se on pirun kipeä...v*tuttaa!

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Mattson - syyskuu 26, 2011, 22:28:20 ip
Kai se on vaan pakko myöntää tosiasiat... Viitisen vuotta olen piilotellut lukulaseja kaapissa ettei vaan tarvis myöntää niiden olemassaoloa. Nyt oon ollu viikon verran kurssilla ja päänsäryt ja pahoinvointi sen mukaset. Huono olohan näistä alkuun tulee kun en oo tottunu mut pakko se on myöntää et on nää päässä vähän helpompi lukea...

Ei kerrota kellekkään, että mullakin on sellaset. Joskus jopa nokalla. :-\

Janne

Lainaus käyttäjältä: Macex - syyskuu 24, 2011, 02:27:41 ap
Nyt ei todellakaan ollut tarkoitus paneroida p-reikää, vaan ihan saada rasvaa, läskiä tai kaikkea mahdollista tarttumaan kroppaan ja näin saada syysmyrskyjä estävää elopainoa tähän sieveen kroppaan. Joka vuosi sitä saa pistää lyijypainot nilkkoihin, kun tuuli meinaa tarttua ja viedä mukanaan.

Vähintään 6 ateriaa päivässä ja punttia 3-4 kertaa viikossa niin varmasti nousee paino. Ja ateriat sellasia ettei ole KOSKAAN ähkyssä vaan sellasia sopivia hyviä välipaloja ja pari reilumpaa ateriaa. Eikä mitään paskaa vaan reippaasti proteiinia ja rasvaa, vähemmän hiilaria. Mä olen taas ihan ruikku kun ei ehdi syömään saati punttailemaan mutta aikanaan nostin painon 65 kilosta 90 kiloon alle vuodessa :D (alkupaino oli niin pieni että 90 kilossakaan läski ei vielä ihan törkeästi näkynyt päällepäin)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

..TOMPPA..

itse nostin noin 60 kilosta ja nyt on paino pysynyt 90 kg paikkeilla, ei enää suurta heittelyä. Olin todella alipainoinen silloin..

Mutta itse nostin massaa tasaisesti kolmen vuoden aikana. Punttia ja safkaa, koska liian nopea painonnousu ei ole hyväksi nivelille ja yleensäkkin terveydelle.


kyllä se sitä lähtee nousuun!   Tarpeeksi vaan sapuskaa ja liikuntaa

kieblack

Ja jos tosiaan haluaa vähän massaakin (lihaksia) eikä vain läskiä, niin kannattaa silti syödä terveellisesti :) Toki jos mäkkärissä käy joka päivä, niin nopeastihan siinä paino nousee. Eriasia onkin, että miltä sen jälkeen näyttää :D