maaliskuu 28, 2024, 15:11:54 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Helsinki miitti

Aloittaja shp, tammikuu 05, 2013, 12:25:20 ip

« edellinen - seuraava »

hessi

Eikös meettin ole lupautunut noita Tampereen hirmuja ja SHP ?
Kyllä ne osaa kertoa, kun ovat messuilla olleet.
Kevät puutarha Hki 11-14.4.2012
ja siellä pitäisi yhdistyksellä olla (yhdistys puistossa) paikka, missä joku on aina paikka ja kertoo messukansalle kaikkea mitä ne haluaa tietää chilistä!
Eli kasvatuksesta, chilin käytöstä ruuanlaitossa, käsittelystä yms. mutta tulee siellä aikas erikoisia kysymyksiä ja pyrkimys on ettemme vastaa: En tiedä!
Voin kertoa kokemuksesta, että pahimmat kysymykset tulee vanhemmilta henkilöiltä joilla voi olla kymmenien vuosien kokemukset chilinkasvatuksessa tai käytöstä.
Joten ei kannata mennä sinne, jos ei ole tietoa mitä jakaa ja innostusta etsiä sitä oikeaa tietoa !
Mahdollisesti sinne tarvitaan henkilöitä messu osaston pystytykseen ja myös purkuun.
Ja tuo Kalat69  on meidän messuvastaava joten hänelle vaan kysymyksiä!

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

shp

Messujen ajankohtahan tuli jo tuossa aikaisemmin ja käytännön järjestelyistä yms voidaan jutella sitten tarkemmin. Alustavasti ollaan tuon kalat69:n kanssa mietitty, että tänä vuonna mennään vähän erilaisella, ennenkaikkea paremmalla, systeemillä yhdistyksen ständin osalta.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Täti-E

Hei arvon Chilimiittiin menijät. Mä oon ihan paskana, huomiset aikataulut on ihan vituillaan, enkä tiedä miten saan aikataulut järkättyä..Mä en osaa luvata että pääsen paikalle kun tuollaiset kattiasiat menee sotkee kaiken. Onks mitään iloa siitä että jos siellä jotain päätetään niin mulle voisi soittaa? Tai haittaako teitä jos pölähdän vain paikalle piipahtamaan? Harmittaa ihan vietävästi kyllä nyt. Kollin kanssa on treffit sovittu minusta riippumattomista syistä n.15-16 eli en ainakaan siihen viiteen ehdi millään ilveellä..
Huoh. Kyllä nyt muut saa taas irvailtavaa stadin saamattomista.

Täti-E

Vastatkaa nyt joku jotain..Varaus on mun tekemä, että onko sitä menossa kukaan kuittaa klo17 vai mitä ihmettä tässä pitää tehdä??? Mä oon ihan pinteessä  :-[

bluesman

Lainaus käyttäjältä: Täti-E - helmikuu 08, 2013, 22:10:39 ip
Vastatkaa nyt joku jotain..Varaus on mun tekemä, että onko sitä menossa kukaan kuittaa klo17 vai mitä ihmettä tässä pitää tehdä??? Mä oon ihan pinteessä  :-[


Voin mennä klo 17.00.

shp

Juu, menossa ollaan!
Vaikka ennen viittä =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Täti-E

Ihanaa ja iso huojennus. Mä todella yritän saada järkättyy niin että pääsen paikalle.

shp

:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Täti-E

Häh?eiks sinne oo tullu kukaan??? Vieläkään?? Wtf?

shp

Bluesmanin kanssa maistellaa scorpparijauhoja ja juodaan limsaa, mutta ei täällä oikein muita ole.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Täti-E

Vittu mitä paskaa!! Omasta puolestani olen edelleenkin tosi pahoillani, mutta että ihmiset ei edes vaivaudu ilmoittamaan jos eivät tule, tai edes tulemaan! Ja nythän en voi puhua mistään mitään kun en itsekään pääse:/  mutta ei näin. Perkele sentään että pistää vihaksi. Kiitos kuitenkin teille lämpimästi. Lupaan ja vannon että en enään puolustele helsinkiläisiä tässä asiassa. Te muut olitte oikeassa, halusin vain todistaa toisin.. Pettymys  :'(

shp

Olin vähän ilkeä, kyllä täällä yksi helsinkiläinen on paikalla =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: shp - helmikuu 09, 2013, 20:17:11 ip
Olin vähän ilkeä, kyllä täällä yksi helsinkiläinen on paikalla =)


:blank:

shp

Aivan ensimmäiseksi haluaisin pyytää anteeksi Täti-E:ltä. Unohdan aina välillä, ettei kirjoitettaessa naamalla oleva virnistys siirry bittien välityksellä kaikkien nähtäviksi.

Jos nyt oikein laskin, niin meitä oli paikalla kymmenen henkilöä, jopa yksi helsingistä!
Olutta oli tarpeeksi, ruoka maukasta ja seura sopivan epäilyttävää, kiitos siitä. =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.


Minppu

Kiitokseja kaikille olioille! Oli jänskä ilta, vaikka oottekin kaikki tosi pelottavia :) Ruoka oli lihaa lihalla ja protestiksi join belgialaista olutta ;) Harmi ku bändi ei soittanu :( Henkilökunta ainakin oli sopivan kiukkusta porukkaa ;D

Onko tarpeeks hjumioita?!

shp

:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Minppu


Larski

Hauskaa oli ja jokunen nimimerkkikin sai kasvot. Ruokakin oli erinomaista, varsinkin kun sitä terästi sillä savugoronongsoosilla ja imeskeli TSMB-puruja jälkiruuaksi. Kiitoksia!

shp

helmikuu 10, 2013, 13:06:11 ip #79 Viimeisin muokkaus: helmikuu 10, 2013, 13:12:44 ip käyttäjältä shp
Idea oli lähinnä leikkimielinen piikittely niitä kohtaan, jotka sanoivat tulevansa, mutta joista ei kuulunut mitään, edes peruutuksia.

Edit: Ja pohjimmiltani ilkeänä ihmisenä sain myös mielipiteelleni lisää kokemusperäistä varmistusta, muutamaa lukuunottamatta helsinkiläiset ovat laiskoja miittikävijöitä.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.