toukokuu 04, 2024, 01:54:06 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Viherpeukalointiin hurahtanut Lassilasta

Aloittaja Spacelord, heinäkuu 01, 2012, 17:57:25 ip

« edellinen - seuraava »

Spacelord

Tervehdys kaikille!

Olen kolmekymppinen, asustelen Helsingin Lassilassa vaimoni kanssa ja työskentelen omassa firmassani asuntojen kuntotarkastajana ja yleisenä teknisenä konsulttina. Hain kesän alussa opiskelemaan vielä oikeustieteelliseenkin, saa nähdä, mitä siitäkin tulee.

Vapaa-ajallani soittelen bändissäni kitaraa ja venyttelen äänijänteitä, tyylilajina jokin erikoinen stonerin, deathmetallin ja punkrockin seos. Tulipa uusimmalle levyllemmekin viiden tähden arvosta arvosanoja Rumbassa pari vuotta sitten. Lisäksi tulee harrasteltua elokuvia, mökkeilyä, vinyylien keräilyä, valokuvausta ja karatea.

Chili-innostukseni alkoi jo lapsena vanhempien työpaikan lähellä olleessa kiinalaisessa ravintolassa, jossa maukas, mutta (silloin) järjetön poltteen tunne oli täysin ennalta kokematonta. Iän myötä tuli kuvioihin entistä tulisemmat sapuskat ja vihdoin ensi kertaa El Pasossa käydessäni muutamia vuosia sitten, hurahdin meksikolaiseen safkaan ja chileihin aivan täysin.

Minulla on ollut pitkään jo tavoitteena saada itse kasvatettua chilini ja muutenkin viedä äärimmilleen kyseinen harrastus, tarkoittaen lähinnä sitä, että voisin saada täysin omavaraisesti kasvatettua kaikki chilini.

Noh, jostain se on lähdettävä, pysytään taajuudella!

Whili

Lainaus käyttäjältä: Spacelord - heinäkuu 01, 2012, 17:57:25 ip

Minulla on ollut pitkään jo tavoitteena saada itse kasvatettua chilini ja muutenkin viedä äärimmilleen kyseinen harrastus, tarkoittaen lähinnä sitä, että voisin saada täysin omavaraisesti kasvatettua kaikki chilini.



Tervetuloa foorumille  :)

Ihan hyvä tavoite  ;D  Toivottavasti tilaa riittää.

Täti-E

Tervetuloa!

Minulta saa ainakin tarvittäessa siemeniä sillä asun ihan naapurissa etelä- haagassa :)

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Toby

heinäkuu 09, 2012, 12:43:45 ip #4 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 09, 2012, 12:45:21 ip käyttäjältä Toby
Tervetuloa! Spacelordille voin vihjaista, että täältä foorumilta löytyy paljon aiheita innokkaille musiikin harrastajille, esim. Soitinrakentelu.
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.