huhtikuu 16, 2024, 23:09:28 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

Tomppa

keppanaa.. lapparia hain laatikon shittarista ... prk ku ei ollu plussakorttia mukana ni olis saanut karlsperkkiä 19,90€ ltk  ...

kyllä kalja on hyvää....  :P :P :P :P

MadDog.357

Pääsin vihdoin pois sairaalasta. Nyt noiden mauttomien ruokien jälkeen olisi aika päräyttää.. Häränfileepihviä yms... :P
This is the proving ground
As the heat begins to rise
Turn away from yesterday
Tomorrow is in my eyes

Even through the darkest days,
this fire burns, always..

Minbaari

Broileria, riisiä, salaattia ja itsekasvatettuja aji benitoa, championia, sun flamea, orange habaneroa ja congoa. Perkule kun ei ollut tarpeeksi vielä, niin piti lyödä savunagaa ja trinidad scorpionia kehiin. Nyt tulee turpaan ja pahasti!!

*Oma sato. Kun mikään ei tunnu enään miltään*
#816

Tomppa

Ohhoh.. onpas sulla herkut  :P

tosin itse söin tänään "erikoista" muussia..

eiliseltä oli jäännyt maksapihvejä jotenka tein perunamuussin niiden kaveriksi..

Laitoin tonnikalapurkin sekä pari lemonia ja kristalleja+yhden nagan...kaikki muussiin ja sekaisin..

loistavan makuista vaikka lisäsin vielä pikanttia makua antamaan marie sharppia...  :P

Loistavaa tavaraa.

masaiman

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - elokuu 24, 2010, 22:42:37 ip
Broileria, riisiä, salaattia ja itsekasvatettuja aji benitoa, championia, sun flamea, orange habaneroa ja congoa. Perkule kun ei ollut tarpeeksi vielä, niin piti lyödä savunagaa ja trinidad scorpionia kehiin. Nyt tulee turpaan ja pahasti!!

*Oma sato. Kun mikään ei tunnu enään miltään*


Kai sul on tollanen jo tilattu?

Ryhis

Ei stana. Jo päivällä närästi siihen malliin, että nappailin rennietä. Noooooh jossain vaiheessa sitten juttelin puhelimessa tulisesta safkasta ja rupesi tekemään mieli hieman chili con carnea. Ja paino siinä "chilissä".

Jep oli hyvää. Mutta voi veljet jugurtti ja rennie on kanssa hyvää!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa


masaiman

Lemon Drop-Vodkaa.

Ostin Heinän Penalta Nagasta pussillisen lemoneita niin täytyihän sitä kokeilla itsekin kerran chiliviinan tekoa.

Pistin kolme palkoa halki 0,35l:n Smirnoff Triple Distilled pulloon ja annoin "maustua" viikon.

Haju on suht karsea mut maku on ihan kohdallaan, vaikka normaalisti en jäykkiä juo lainkaan. LD:n sitrusmainen maku tulee selvästi läpi.

Herpes

karjalaa ja jersey deathia. nam nam :P

ALIS123

Lämmintä koffia ja liekki siipiä reilusti Hot Headz Habanerolla maustettuna.

TunturiTiger

Tein laiskanmiehen kinkku-tomaatti-jalapenopiirakkaa ja friteerasin kyytipojaks lisää jalluja. Prkl ku maha on täynnä. Tänään ei siis tullu syötyä yhtään mitään tulista.

Hombre

Ensimmäinen päivä pitkään aikaan kun en huomannut syödä tuoretta chiliä ja heti närästää. Pelkkää Nobelaneria saunan jälkeen.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

waltron

Hetki sitten väsäsin "homemade" kebabsalaattia.
Ja huomasin että poppamiehen barbados kastike toimii mainiosti kebablihassa!
Tulisuuden tuojaksi heittelin Blairssin AfterDeathia lihan paistovaiheessa.

mmm mmm mmm
"the back of my throat"

jeQQ

Kurkoa runsaissa määrin ja kyytipojaksi kunnon juustoleipää kera paxun paistetun kananmunan.

mohla

Kebab ranskalaisilla Jonen grilliltä Lahesta tuunattuna chiliviipalein ja kyytipojiksi pari kylmää karhua. Jälkiruokana n. 4-6 cl Lagavulin Distillers Edition -91.

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: mohla - elokuu 28, 2010, 00:32:05 ap
Kebab ranskalaisilla Jonen grilliltä Lahesta tuunattuna chiliviipalein ja kyytipojiksi pari kylmää karhua. Jälkiruokana n. 4-6 cl Lagavulin Distillers Edition -91.


Huh,alkoi tekemään mieli kebabia.

Maunemaune

grillattuja herkkusieniä joiden sisällä on valkosipuli levitettä, ja ympärillä 2 pekonisiivua per sieni  :P uunissa= karjalanpaistia tulossa   :) voittajan aamupala, (tai krapulaisen)  ;D

Tomppa

armotonta krapulaa...

vittu ku lähti käsistä eilen.... ensin en päässyt ten dollarssiin sisään..

sitten mentiin cheriin jossa noin 30€ ....

sitten paavolapubiin jossa emäntäni joi kaksi ananaserikoispaukkua ja lonkeron.. itse otin kaksi olutta viskin  ja lonkeron...

vittu ku palo rahaa.... :(   

toisaalta mulla rupeaa palkka juoksemaan maanantaina klo 8:00 aamulla   ;D ;D

niin..   ja olin tohon pohjille juonut salmarikossupullon...       

Maunemaune

elokuu 28, 2010, 13:21:27 ip #898 Viimeisin muokkaus: elokuu 28, 2010, 13:24:12 ip käyttäjältä Maunemaune
Lainaus käyttäjältä: Tomppa - elokuu 28, 2010, 12:08:18 ip
armotonta krapulaa...

vittu ku lähti käsistä eilen.... ensin en päässyt ten dollarssiin sisään..

sitten mentiin cheriin jossa noin 30€ ....

sitten paavolapubiin jossa emäntäni joi kaksi ananaserikoispaukkua ja lonkeron.. itse otin kaksi olutta viskin  ja lonkeron...

vittu ku palo rahaa.... :(   

toisaalta mulla rupeaa palkka juoksemaan maanantaina klo 8:00 aamulla   ;D ;D

niin..   ja olin tohon pohjille juonut salmarikossupullon...      


Sopivasti oot kupittanu sit eilen, mua vituttaa ku viime kesänä join ku sieni. nyttemmin rauhoittunut ja ehkä kerran kk mutta se tää krapula on jotain niin helvetilistä. juo yks ilta ja pode krapulaa 48h  vois jättää sen yhdenkin kerran pois,,, Ja sepäs kivaa onkin ku juot seuraavan päivän putkeen ni baarissa voi heilahtaa 100€ eikä edes heiluta hulluna humalassa!!!!!

Minbaari

#816