toukokuu 04, 2024, 10:56:19 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


saitko?

Aloittaja linker, maaliskuu 21, 2011, 12:22:58 ip

« edellinen - seuraava »

PP

Lainaus käyttäjältä: Whili - maaliskuu 22, 2012, 20:42:39 ip
Lainaus käyttäjältä: PP - maaliskuu 22, 2012, 20:34:35 ip
Cajamarca?


Kymmenen pistettä ja virtuaalinen vitonen !!


Kotikenttäetu, kun Räyhiksen Cajamarcaa on itselläkin. Se on tainnut jakaa sitä puolelle Suomea.

Whili

Lainaus käyttäjältä: PP - maaliskuu 22, 2012, 20:47:58 ip
Kotikenttäetu, kun Räyhiksen Cajamarcaa on itselläkin. Se on tainnut jakaa sitä puolelle Suomea.


Hyvä kasvi ja todella hyvät siemenet Räyhikseltä.


Ryhis

Kauheeta kehumista kun mies itse on saanut chilin pistokkaana Inkroselta..  ::)

Minäkin olen tainnut saada flunssan, juuri kun eilen kehuin kaverille, että eka talvi ilman flunssaa varmaan kymmeneen vuoteen. Tuntia myöhemmin alkoi kuume nousta. Vähän sellainen God hates me-fiilis..
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

rasse


jenze


Pertsa

Meillä määrää Nainen!

Hapa_Nero

Vihdoinkin, eikä sattunut yhtään ;)

JaloPena

Sain. Lomaa tämä viikko.
Ja kelitkin kohdillaan (toisin kuin tällä hetkellä ruuhkaisessa osassa Suomea).

Maistuis varmaan sullekin...  ;D
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

chilimieli

Sain. Nimittäin ruoat valmiiksi. Jahka työkaveri saapuu paikalle alkaa mättäminen ja juominen jatkuu.
Tällä kertaa tonnari krostineita ja zallaattia. Näillä mennään.

TunturiTiger

Saan melkein joka päivä!

Melkein maanantaina, melkein tiistaina, melkein keskiviikkona.....

kieblack


Azukki

Sain, vatsapoltteen ja roffin nagapitsasta mikä tarttui mukaan Herpiilin miitistä. Ensimmäistä kertaa juoksin töihin kun tuli pieni "palava kiire".

Pertsa

En saa, joudun. Naiseni sai tänään uudet kengät mallia nahka ja niitä on sitten kyllästelty kulli kovana, samalla nainen sai uutta hierontaöljyä ja sitä pitäisi kanssa testata kulli kovana. Mä sain eilen uusia imuripusseja ja niitä on ahkeraan testattu että kullilla olisi mahdollisuus olla kovana, sit mä sain Varustelekan Support kortsun jota en saa testata. Pakollisen natsikortin sentään sain.
Bonuksena vielä edellämainittuihin sain Cock Grease kull, hiusrasvaa.
Nainen-mies: 10-0.

-P-
Meillä määrää Nainen!

LupeKani

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - huhtikuu 18, 2012, 18:39:00 ip
En saa, joudun. Naiseni sai tänään uudet kengät mallia nahka ja niitä on sitten kyllästelty kulli kovana, samalla nainen sai uutta hierontaöljyä ja sitä pitäisi kanssa testata kulli kovana. Mä sain eilen uusia imuripusseja ja niitä on ahkeraan testattu että kullilla olisi mahdollisuus olla kovana, sit mä sain Varustelekan Support kortsun jota en saa testata. Pakollisen natsikortin sentään sain.
Bonuksena vielä edellämainittuihin sain Cock Grease kull, hiusrasvaa.
Nainen-mies: 10-0.

-P-


Saako tälle nauraa?!  Ja ei en saanut taaskaan. Mä en saa ikinä.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: LupeKani - huhtikuu 18, 2012, 19:42:29 ip
Lainaus käyttäjältä: Pertsa - huhtikuu 18, 2012, 18:39:00 ip
En saa, joudun. Naiseni sai tänään uudet kengät mallia nahka ja niitä on sitten kyllästelty kulli kovana, samalla nainen sai uutta hierontaöljyä ja sitä pitäisi kanssa testata kulli kovana. Mä sain eilen uusia imuripusseja ja niitä on ahkeraan testattu että kullilla olisi mahdollisuus olla kovana, sit mä sain Varustelekan Support kortsun jota en saa testata. Pakollisen natsikortin sentään sain.
Bonuksena vielä edellämainittuihin sain Cock Grease kull, hiusrasvaa.
Nainen-mies: 10-0.

-P-


Saako tälle nauraa?!  Ja ei en saanut taaskaan. Mä en saa ikinä.


Ainakin mua nauratti! Ei Pertsan kohtalo, vaan teksti, joka on kuin mun omasta elämästä.

Pertsa

Hienoa että naurattaa. Koska kirjoitin sanomani julkiselle foorumille niin en kuulemma saa itse ollenkaan seuraavaan viikkoon. No, keskeytetty yhdyntä on käynytkin jo tutuksi...
Ps: pitäkää Chilifoorumin tunnarit ja nainen mielellään erillään.

-P-
Meillä määrää Nainen!

Herra 47

tuo erillään pitäminen ei oikein onnistu jos naisella omat tunnukset.... Ja lisäksi vielä admin oikeudet...  :P
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

SK

Sain, lähetettyä veroilmoituksen muutoksen viikon ennen viimeistä palautus päivää! :)

Fredrik-flugarn

Sain parvekkeelle vauvat leirikoululle kesäks. Aito lakana UV suojaksi. Näin lähellä petipuuhii ei pitkään aikaan ollut.
Rehut ja revitetyt pelihousut, kasvatuspäiväkirja siis...
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=16281.0

Fredrik-flugarn

Sain taas!

jäädä lapsenvahdiks kun emäntä lähti baanalle.... ???
Rehut ja revitetyt pelihousut, kasvatuspäiväkirja siis...
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=16281.0