maaliskuu 29, 2024, 06:47:57 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yhdistyksen oma lehti?

Aloittaja Aji Inferno, heinäkuu 31, 2008, 18:26:08 ip

« edellinen - seuraava »

MasaT

syyskuu 11, 2010, 21:52:32 ip #40 Viimeisin muokkaus: syyskuu 11, 2010, 21:57:52 ip käyttäjältä MasaT
Lainaus käyttäjältä: hessi - syyskuu 11, 2010, 15:34:32 ip
juu, kyllä yks lehti vois olla ihan ok, juuri myytäväksi messuilla, siitähän ne painorahat tulis takaisin :)
ja oliko hinta ihan oikein? 1000 lehteä /800€
ei ole paha hinta :) tuo määrähän viedään käsistä !
mikäs on hinta sitten tupla määrälle?

ehdotankin seuraavassa hallituksen kokouksessa, yksi julkaisu/vuosi, vaikka näi loppuvuodesta niin saadaan satokuvat ja vuoden tapahtumat mukaan, sehän olis hyvää mainosta samalla :)

ja MasaT hoitelee upeita kuvia sinne...

Tuo hinta oli arvio mutta painosmäärän noustessa hinta ei yllättäin enää nousekaan suhteessa eli ei kai tuo 2000 kappaleen painos paljon yli 1000 euron menisi.
Kannattaa ottaa huomioon , että mainostilaa lehdestä myymällä eri yrityksille saadaan myös kustannuksia tippumaan.
Toki saa käyttää myös minun kuviani lehden teossa.

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: ottulo - elokuu 01, 2008, 23:42:49 ip
En ole porukalle varmaankaan kovin tuttu, kun olen suht piilossa pysynyt.

Lehden tekoon jos tarvitaan oikolukijoita, niin voisin olla mukana. Oikolukua on tullut harrastettua esim elokuvien tekstityspuolella(ei-kaupallisesti, harrastuksena). Samaten myönnän paheekseni kirjoitus- ja kielioppivirheiden huomaamisen, vaikka en niitä etsisikään.

Ja nyt vasta huomasin tämän! Ottulo, Ottulo... nakkia viuhuu! Vieläkö on kiinnostusta lehtiprojektiin?
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

ottulo

lokakuu 09, 2013, 16:10:03 ip #42 Viimeisin muokkaus: lokakuu 09, 2013, 16:13:21 ip käyttäjältä ottulo
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - lokakuu 09, 2013, 14:45:49 ip
Lainaus käyttäjältä: ottulo - elokuu 01, 2008, 23:42:49 ip
En ole porukalle varmaankaan kovin tuttu, kun olen suht piilossa pysynyt.

Lehden tekoon jos tarvitaan oikolukijoita, niin voisin olla mukana. Oikolukua on tullut harrastettua esim elokuvien tekstityspuolella(ei-kaupallisesti, harrastuksena). Samaten myönnän paheekseni kirjoitus- ja kielioppivirheiden huomaamisen, vaikka en niitä etsisikään.

Ja nyt vasta huomasin tämän! Ottulo, Ottulo... nakkia viuhuu! Vieläkö on kiinnostusta lehtiprojektiin?


Oikolukuun? Mikäpä ettei, eihän mulla just nyt ole muuta tähdellistä. Mitä nyt gradu, mutta se on vasta keväällä tavoitteena saada valmiiksi. ;D
Ja saa tietty muuhunkin nakittaa, jos jokin tarvitsis tekijää.

Jame

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - lokakuu 09, 2013, 14:45:49 ip
Lainaus käyttäjältä: ottulo - elokuu 01, 2008, 23:42:49 ip
Lehden tekoon jos tarvitaan oikolukijoita, niin voisin olla mukana.


Ja nyt vasta huomasin tämän! Ottulo, Ottulo... nakkia viuhuu! Vieläkö on kiinnostusta lehtiprojektiin?


Siinäs näätte  ;D Kun jotain joskus nettiin kirjoittaa niin joku sen vielä vuosiakin myöhemmin löytää ja käyttää hyväkseen / sinua vastaan. Parempi siis ettei kirjoita  :-X
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

ottulo

Lainaus käyttäjältä: Jame - lokakuu 09, 2013, 18:36:33 ip
Kun jotain joskus nettiin kirjoittaa niin joku sen vielä vuosiakin myöhemmin löytää ja käyttää hyväkseen


Niin oli tarkoituskin, siksi sen tänne kirjoitin.

Lainaus käyttäjältä: Jame - lokakuu 09, 2013, 18:36:33 ipsinua vastaan.

Miten se on mua vastaan, että olen tarjonnut apuani?

Chiliyhdistystoiminta on pitkälti vapaaehtoistyötä, ei muiden orjuuttamista pakolla. Jos kaikki jäsenet auttaisivat näissä talkoissa edes vähän, olisi yhdistys ehtinyt tehdä jo vaikka mitä!

Hieraisin sitten silmääni chilisellä sormella tätä kirjoittaessa, kiitti vaan sulle Jame...

jaolsten

Vaikka tuon ensimmäisen Chilin Poltteessa-lehden tekemiseen menikin muutamaksi viikoksi kaikki vapaa-aika, niin oli se palkitsevaa ja opettavaistakin.

Yhdistyksessä on hyvin paljon hommia, joita voisi teettää jäsenistöllä. Näitä hommia pitää vaan osata ja uskaltaa delegoida. Parin viime vuoden aikana on tapahtunut delegoinnin kannalta tärkein mahdollinen liike: Aluejaostot! Tulette vielä huomaamaan, miten yhdistys liikahtaa aimo harppauksen kohti jäsenistöä tämän avulla.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Jame

lokakuu 10, 2013, 06:48:58 ap #46 Viimeisin muokkaus: lokakuu 10, 2013, 07:09:16 ap käyttäjältä jaolsten
Lainaus käyttäjältä: ottulo - lokakuu 09, 2013, 22:08:59 ip

Niin oli tarkoituskin, siksi sen tänne kirjoitin.



Tuo nyt oli minulta puhtaasti huumorimielessä tehty heitto yleisellä tasolla. Myönnän että sana sinä onkin ehkä tuossa kohdin vähän harhaanjohtava. Ehkä tämä asia on meillä kotona vähän tavallista enemmän "pöydällä" koska oman teinin kanssa on ollut puhetta siitä mitä kannattaa kirjoittaa nettiin ja mitä ei.

Mitä tarkoitushakuisuuteen taas tulee,  niin minusta 5 vuotta, 2 kuukautta ja 1 viikko on aika pitkä paloaika jos jotain oikein yrittää tarkoituksella "saavuttaa". Aika moni voisi jo vastaavan ajan kuluttua sanoa että tarjous on jo umpeutunut.

Lainaus käyttäjältä: ottulo - lokakuu 09, 2013, 22:08:59 ip
Miten se on mua vastaan, että olen tarjonnut apuani?


Unohda nyt se sana sinä. Tarkoitin edelleen pilke silmäkulmassa itse asiaa, en nimimerkkiä "ottulo".

Lainaus käyttäjältä: ottulo - lokakuu 09, 2013, 22:08:59 ip
Hieraisin sitten silmääni chilisellä sormella tätä kirjoittaessa, kiitti vaan sulle Jame...


Tuttu tunne. Ja erityisen mukavaa kun sen tekee aamulla työmatkalla ruuhkabussissa.
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

ottulo

Lainaus käyttäjältä: Jame - lokakuu 10, 2013, 06:48:58 ap
Tuo nyt oli minulta puhtaasti huumorimielessä tehty heitto yleisellä tasolla.

Arvailinkin näin, mutta aika tarpeeton. Olisit edes laittanut vaikka sinne "Mikä tänään naurattaa"-ketjuun eikä tähän.


Lainaus käyttäjältä: Jame - lokakuu 10, 2013, 06:48:58 ap
Unohda nyt se sana sinä. Tarkoitin edelleen pilke silmäkulmassa itse asiaa, en nimimerkkiä "ottulo".

Niin minäkin, olin vain tässä tapauksessa itse esimerkkinä.


Ja juu, olihan tuossa pitkä aika välissä, mutta kun täällä vieläkin hillutaan, niin mitäpä siitä. :D
Palataanko välillä ketjun aiheeseen, ettei modejen tarvii moderoida tätä ketjua katki?

jaolsten

Juuri vasta hain popcornit..  :-\
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013