maaliskuu 29, 2024, 07:10:23 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


seuraavan tapaamisen chilinsyöntikisa..

Aloittaja Pertsa, elokuu 30, 2006, 14:23:41 ip

« edellinen - seuraava »

Pertsa

toteutusehdotuksia?
itselläni kävi tämmöinen mielessä:
olisi kolme sarjaa, alle  18 vuotiaat, naiset ja miehet. näin jokainen pääsisi kisaamaan vertaisiansa vastaan ja kisastakin tulisi pidempi, joka tarkoittaisi pidempää viihdykettä ja ilonaihetta yleisölle.
chiliyhdistyksen varoista hankittaisiin jokaiselle sarjalle chiliaiheiset palkinnot.
Meillä määrää Nainen!

Sauli Särkkä

Kuulostaa hyvältä, kannatetaan.

Palkintoina vaikkapa esim. T-paita ("Suomen Chilinsyöntimestari 2007" kullekin voittajalle luokassaan), jne. mukavaa muistoa. + 2. ja 3. palkinnot sitten jotain muuta sopivaa.



-Sale
Sauli Särkkä

#002

PK

Poltetta lieventävät lisukkeet sitten kiellettyjen aineiden listalle.

Pertsa

tottakai kisalle tarvitaan myös tuomari, ite ajattelin ilmoittautua itse kisaan niin ko. pesti lankeaa jollekin muulle...
Meillä määrää Nainen!

Tupakka

Taitavat olla täällä aika vähissä nuo alaikäiset, että jopa minulla on mahdollisuus voittaa. Aion siis osallistua jos tälläinen järjestetään.

Täytyykin alkaa karaistamaan itseäni. Noh.. nuo habanerot taitavat riittää talveksi hyväksi karaistusavuksi. Keväämmällä täytyykin käyttää sitten kaupallisia tuotteita, jos omia ei ole jäljellä.
Joo.

Janne

Mä olen yleisenä vastarannan kiiskinä sitä mieltä että yksi avoin sarja on parempi, siihen saa helpommin riittävästi osanottajia :) Sitäpaitsi siinähän sitten nähdään kestääkö naiset muka enemmän kipua  :lol:
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Janne"Mä olen yleisenä vastarannan kiiskinä sitä mieltä että yksi avoin sarja on parempi, siihen saa helpommin riittävästi osanottajia :) Sitäpaitsi siinähän sitten nähdään kestääkö naiset muka enemmän kipua  :lol:


hyvä pointti toi viimenen :D
Meillä määrää Nainen!

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"
Lainaus käyttäjältä: "Janne"Mä olen yleisenä vastarannan kiiskinä sitä mieltä että yksi avoin sarja on parempi, siihen saa helpommin riittävästi osanottajia :) Sitäpaitsi siinähän sitten nähdään kestääkö naiset muka enemmän kipua  :lol:


hyvä pointti toi viimenen :D


Tottakai tää sull pertsa käy.. kun voitat koko paskan..

Kannatan useita sarjoja.
Joo.

Pertsa

kait se on itekki pakko ruveta reenaamaan..........ettei häviä ihan alus :twisted:
Meillä määrää Nainen!

Arcane

Aloin jo iloitsemaan, että nyt hemmetti soikoon syödään chilejä alaikäisten sarjassa, jossa osallistujia tod.näk. olisi aika vähän, niin olisi mahdollisuus palkinnoille kohota, mutta taitaapa olla niin että astun miehen ikään jo ennen seuraavia skaboja. No, osallistuttava on joka tapauksessa.

tknummelin

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"
Lainaus käyttäjältä: "Janne"Mä olen yleisenä vastarannan kiiskinä sitä mieltä että yksi avoin sarja on parempi, siihen saa helpommin riittävästi osanottajia :) Sitäpaitsi siinähän sitten nähdään kestääkö naiset muka enemmän kipua  :lol:


hyvä pointti toi viimenen :D


Kannatetaan yhtä avointa sarjaa.

Ja kannatetaan myös viilentävien lisäkkeiden sallimista! Maidon / jugurtin päällensä kaataminen olisi mitä hienoin ohjelmanumero, se saisi touhun näyttämään yhä enemmän hullun hommalta  8)

PK

Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"
Ja kannatetaan myös viilentävien lisäkkeiden sallimista! Maidon / jugurtin päällensä kaataminen olisi mitä hienoin ohjelmanumero, se saisi touhun näyttämään yhä enemmän hullun hommalta  8)


Epäilenpä että se raja tulee jossain vaiheessa kaikille vastaan. Eli peli olisi siinä vaiheessa ohitse ;)

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "tknummelin"
Lainaus käyttäjältä: "pertsa"
Lainaus käyttäjältä: "Janne"Mä olen yleisenä vastarannan kiiskinä sitä mieltä että yksi avoin sarja on parempi, siihen saa helpommin riittävästi osanottajia :) Sitäpaitsi siinähän sitten nähdään kestääkö naiset muka enemmän kipua  :lol:


hyvä pointti toi viimenen :D


Kannatetaan yhtä avointa sarjaa.

Ja kannatetaan myös viilentävien lisäkkeiden sallimista! Maidon / jugurtin päällensä kaataminen olisi mitä hienoin ohjelmanumero, se saisi touhun näyttämään yhä enemmän hullun hommalta  8)


Hmm.. mitäs sieltä taskunpohjalta löytyykään.. ahaa.. puudutusvoidetta!!

Hyvä yleisö.. Meillä on huijari!!
Joo.

Amd

ketä yhdistyksen jäsen alkaisi idättelemään chinensepuskia hieman aikaisemmin tuota kilpailua varten, että varmasti riittäisi marjoja kaikille kilpailuun osallistuville? useimmille randomkilpailijoille yksi marja riittänee, mutta jos nyt joku pertsa tuohon osallistuu, niin se 10 marjaakin saattaa mennä alas. marjojenhan pitäisi olla samaa lajiketta ja mieluummin vielä samoista siemenistä jonkinlaisen tasaisuuden takaamiseksi.. Ugandalainen tms muu vahvasti horsmalta maistuva  lisäisi kilpailuun vielä yökötysrefleksiosion. itselle tulee mitta täyteen jo yhden tuoreen chinensen jälkeen, koska maku on melko....omalaatuinen...

Sauli Särkkä

Idättelyt voisi aloitella jo tässä kuukauden-parinkin sisällä, että takaa sadon sitten jo keskikesälle. Jos habat kypsyvät liian aikaisin, voi niitä säilytellä pakastettunakin ihan hyvin. Kylmälaukussa tuo puikulat kisoihin, niin eivät pääse vanhentumaan.


-Sale
Sauli Särkkä

#002

Janne

Kisahan olisi hyvä tehdä niin että aloitetaan miedommista lajikkeista ja siirrytään vahvempiin niin osa putoaa varmasti jo matkan varrella.  Hurjapäisimmät sitten vetävät fataliita tms. niin kauan että voittaja ratkeaa. Ja jugurttipurkkiin koskeminen, sylkeminen, veden juominen ja oksentaminen katsotaan luovuttamiseksi :D
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Pasi

Tämä on kyllä todella loistava idea. Tuo "pudotuspeli"-kuvio on erinomaisen tappava, jossa jyvät varmasti erottuvat. Voin vain juuri ja juuri kuvitella sen läähätyksen, joka vallitsee ratkaisukierroksilla, kun voittajaa haetaan x:nnen haba-rouskutuksen jälkeen...

Tuskin tarvitsee noin pitkälle mennä, arvelen vaan. Kun alkaa popsia tuoretta tavaraa niin eiköhän nuppi ala olla suht punainen ja tukka lähtenyt jo sanotaanko vaikka kymmenennen jallua reippaamman marjan jälkeen. Mielestäni kilpailijat on joko istutettava "pöydän ääreen" jo hyvissä ajoin, tai sitten ruokatorven "luonnollinen" pinta on varmistettava puhdistavalla vodka-piiskalla. Tämä eliminoi klassisen "juonpa öljyä ja rakennan suojaavan kalvon elimistööni"-taktiikan...

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "Janne"Kisahan olisi hyvä tehdä niin että aloitetaan miedommista lajikkeista ja siirrytään vahvempiin niin osa putoaa varmasti jo matkan varrella.  Hurjapäisimmät sitten vetävät fataliita tms. niin kauan että voittaja ratkeaa. Ja jugurttipurkkiin koskeminen, sylkeminen, veden juominen ja oksentaminen katsotaan luovuttamiseksi :D


tuo kuolan valuminen ja sylkeminen on kyllä pakko sallia, edes jotain helpotusta..kaikillehan voidaan tietysti jakaa oma sylkykuppi...
Meillä määrää Nainen!

Sauli Särkkä

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"tuo kuolan valuminen ja sylkeminen on kyllä pakko sallia, edes jotain helpotusta..kaikillehan voidaan tietysti jakaa oma sylkykuppi...



..eikä kupissa saa olla palasia, vain pelkkää sitä itseään. Jos oksentaa, on saman tien hylätty...ellei sitten imaise leksapussia huiviin ja jatka menoja ;)

Fear Factor -meininkiä.. ;)


-Sale
Sauli Särkkä

#002