huhtikuu 10, 2024, 08:51:45 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


vaasan chilitapaaminen 29.7.2006

Aloittaja Pertsa, toukokuu 26, 2006, 15:06:56 ip

« edellinen - seuraava »

Pertsa

29.7.2006 ALKAEN KLO 12.00

vaasan hietasaaressa(kokkolasta päin tulevat jatkavat keskustan läpi suoraan kohti vaskiluotoa , vaskiluodon sillalla näette kyltin: HIETASAARI. moottoritieltä päin tulevat jatkavat moottoritieltä suoraan torille asti, josta käännytte vasemmalle kohti vaskiluotoa. sillan oikealla puolella näette hietasaaren...tulen laittamaan tärkeimpiin tienviittoihin chilinmallisen pikku opasteen niin kaikki varmasti muistavat etsiä oikeata saarta
:D
tarjolla on hyvää musiikkia(ainakin jotkut pelimannit lupasivat ottaa soittovehkeensä mukaan) pyrin järjestämään paikalle ison wokkipannun joka olisi kaikkien vapaasti käytettävissä, tulisia maistiaisia ja ennekaikkea aidosti tärähtänyttä ja hienoa seuraa. mukaan kannattaa ottaa myös chilin ja muidenkin sydäntä lähellä olevien kasvien siemeniä ja taimia. menekkiä varmasti on. jokainen ottaa omat syötävänsä ja juotavansa mukaan(lähellä on kauppoja)ja mahdollisuuksien salliessa myös kylmälaukulle saattaa ilmaantua käyttöä. niin ja täytyyhän kunnon piknikillä olla vilttikin, nurmikkoa piisaa..
illalla osa meistä suuntaa tiensä hotel fennon takkahuoneeseen parantamaan maailmaa ja kenties kisailemaan tulisilla jutuilla :twisted:
mukaan kannatta ottaa kamera ja olisi mukava jos jokainen viitsisi ladata kuvia seuraavaan albumiin:
www.photobucket.com
käyttäjätunnus: chilitapaaminen2006
salasana: hietsku
sieltä sitten latailen kuvia tänne kaikkien ihasteltavaksi
itse toimin tapaamisen yhteyshenkilönä ja jos kysyttävää tulee niin puh numeroni saat yyveellä, messenger tunnus on: oipertsa@hotmail.com
toivotaan runsasta osanottoa ja säidenhaltijalta kaunista ilmaa(kopkop)
Meillä määrää Nainen!

Wiski

Noniih varattii tuolta fennosta huone koko viikonlopuksi, joten nyt se lienee sitten "pakko" raahautua paikalle täältä Tampereelta ;) Samalla saanee vaimokkeen kanssa vähän lomaa mukuloista & infernaalisia makuelämyksiä..

Pertsa

niin sitä pitää!
jos joku muukin tulee jo päivää tai kahta aikasemmin niin voin kyllä esitellä kaupunkia, erityisesti vanhaa vaasaa jonka historia kiinnostaa minua suuresti. myös seinäkiipeily(keskustassa).tms aktiviteetit ovat mahdollisia.
Meillä määrää Nainen!

Nuthead

Ja mä taas tunnen baarit joten se puoli hoituu myös jos siltä tuntuu! :o)
-pähkinäpää-

Pertsa

eikös täälä kaupattukin sitä helahoito pakettia :D
Meillä määrää Nainen!

Wiski

Meistä ei kumpikaan oo Vaasassa ennen käynyt, joten varmaan menee perusnähtävyyksien parissa tuo luppoaika. Tarvii poiketa ainakin siellä tropiclandiassa, se lienee ihan tuossa vieressä... Onko Vaasassa panimoravintoloita? Heitelkääpä tuonne ravintola-threadiin vinkkejä mihin viedä vaimoke syömään :)

Meistä ei kumpikaan harrasta kiipeilyä, ja luulen ettei aktiviteetit ole kovassa huudossa kun kerrankin saa lomaa noilta 1.5v & 2.5v "paviaaneilta" ;)

Pertsa

NYT ON HYVÄ MIELI!!!
ilmoitin paikalliseen lehteen miitistä ja äsken soi puhelin, olivat käsitellet"vihjeen" ja haluaisivat tehdä jutun, tosin hieman isommassa mittakaavassa kuin olin ajatellut..tulevat ensi maanantaina meille tekemään minusta haastattelun ja kuvaamaan rakkaita puskiani. liittävät sen sitten"miittijuttuun" nyt vaan chili-suklaa muffinsien tekoon :D
Meillä määrää Nainen!

Makee

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"NYT ON HYVÄ MIELI!!!
ilmoitin paikalliseen lehteen miitistä ja äsken soi puhelin, olivat käsitellet"vihjeen" ja haluaisivat tehdä jutun, tosin hieman isommassa mittakaavassa kuin olin ajatellut..tulevat ensi maanantaina meille tekemään minusta haastattelun ja kuvaamaan rakkaita puskiani. liittävät sen sitten"miittijuttuun" nyt vaan chili-suklaa muffinsien tekoon :D


hehehe :D elä häpäse meitä kaikkia ;)  :P

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"NYT ON HYVÄ MIELI!!!
ilmoitin paikalliseen lehteen miitistä ja äsken soi puhelin, olivat käsitellet"vihjeen" ja haluaisivat tehdä jutun, tosin hieman isommassa mittakaavassa kuin olin ajatellut..tulevat ensi maanantaina meille tekemään minusta haastattelun ja kuvaamaan rakkaita puskiani. liittävät sen sitten"miittijuttuun" nyt vaan chili-suklaa muffinsien tekoon :D


Loistavaa! Onnittelut! :-)

Pertsa

toi fenno hommeli joudutaan valitettavasti(käytännön syistä)jättämään poies, eli bileitä jatketaan aamuun asti hietskussa.  :D
Meillä määrää Nainen!

Wiski

No dämn, pitäisköhä sitte vaihtaa halvempaan hotelliin.. löytyykö Vaasan keskustasta jotain hyvää jemmaa autolle vkl yli, ettei tarttis seisottaa sitä kalliissa hotellin parkissa (8eur/yö tms.) ?

Fennossa olis se hyvä puoli että ilmanen parkki vaikka kalliimpi muuten.

nikke

Lainaus käyttäjältä: "Wiski"No dämn, pitäisköhä sitte vaihtaa halvempaan hotelliin.. löytyykö Vaasan keskustasta jotain hyvää jemmaa autolle vkl yli, ettei tarttis seisottaa sitä kalliissa hotellin parkissa (8eur/yö tms.) ?

Fennossa olis se hyvä puoli että ilmanen parkki vaikka kalliimpi muuten.


Jätä se autos vaikka meijän pihaan, tai tossa on koko tienvieruskin ilmaista pysäköintipaikkaa... Asun tässä ihan keskustassa, kivenheiton päässä miittipaikasta. :)

Pertsa

toimittajat kävivät ja lupasivat tehdä sivun jutun huomisen(???)pohjalaiseen. juteltiin niitä näitä ja halusivat vielä fieryface kuviakin, joten red savina jauhepussi käteen ja maistelemaan. tapaamisesta olivat kiinnostuneita ja lupasivat mainostaa sitäkin jutussa...saas ny nähä kuinka käy kun juttu pääsee paperille asti :D
Meillä määrää Nainen!

svalli

Tuliko juttu lehteen? Jai aamun lehti lukematta kun piti hypata lentokoneeseen. Toivottavasti vanhukset ei ehdi havittaa lehtea ennen torstai-iltaa.

Terveisia Leppavaaran Sello-hotellista!
Ei reisuus rikastu, mutta viisastuu...

Pertsa

tämän päivän pohjalaisessa on ko.juttu. harmittaa kun meille ei tule lehteä. pitää vielä odotella että täystuhot heräävät ja kipaista kaupasta hakemassa...
skannia yritän ehtiä laittamaan vielä tämän päivän aikana.
Meillä määrää Nainen!

Tupakka

Nonniin..

Nyt kaikki ilmoittamaan kaikki mahdolliset pääsytavat tuonne Vaasaan.

Olen miettinyt junamatkaa, mutta tämä perheen junamatka sinne maksaisi ~48€ suunta.

Autolla pääsis menopaluu ~55€. Taitaa olla halvin.


Sanoin aikaisemmin, etten tulisi, mutta kerran hietavuo minulle tarjoaa siellä maistiaisen Possible Side Effects-kastiketta(muistaakseni), niin kai sinne on pakko lähteä.
Joo.

Pertsa

bussi on yksi vaihtoehto mutta taitaa se auto kuitenkin olla halvin....ja mielestäni mukavin vaihtoehto.
Meillä määrää Nainen!

Tupakka

Lainaus käyttäjältä: "pertsa"bussi on yksi vaihtoehto mutta taitaa se auto kuitenkin olla halvin....ja mielestäni mukavin vaihtoehto.


Minä sanoisin, että mukavin olisi juna tai lentokone. Paremmat istuimet, tilavampi, saa kävellä ympäriinsä(junassa), eikä tarvitse olla viittä tuntia istumassa(paitsi tauot, jotka lisääväät matka-aikaa.

Kuitenkin jos tulen, niin autolla tulen.

Ongelmana on nyt vain yöpyminen. Halvinta taitaisi olla mennä jonkun luokse, mutta tuo äitipuoli tuskin siihen suostuisi, enkä tiedä haluaisinko loppuenlopuksi itsekään

Siis paras yöpymispaikka tulisi olemaan leirintäalue, jonka hinta olisi sivujen 12€ teltalta sekä henkilöt.
Joo.

Pasteija

Tässä huomasin, että 29.7 sattuu olemaan lauantai, joten pääsen tulemaan ellei muuta ilmaannu(sain äidin ajamaan autoa).

EDIT: Muuten täällä Uudessakaupungissa pertsa on eräänlainen munkki(oli pakko sanoa).
Kyllä näin on.

Pertsa

jiihaa, tapaaminen paisuu! toivottavasti tuo pohjalaisen ilimootus tuottaa kans satoa, saadaan sitä maailman parasta chilitietämystä liikkeelle.
Meillä määrää Nainen!