maaliskuu 28, 2024, 10:03:33 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

sorrii

Tulipa tuosta mieleen yksi parhaista mitä oon nähnyt: Helsingissä joskus Espalla porukka jätti polttaripäivänsankarin puistonpenkille istumaan meikattuna aidoksi suomalaiseksi neekeriksi. Vaatteet juuri kuin Pekka ja Pätkä neekereinä -elokuvasta ja jollain värillä maalattu naama. Kukkahattu ja kaikki .... Siihen sitten hetken päästä istahti viereen aito tumma afrikkalainen muina miehinä ja pisti tupakaksi. Hetken päästä (vasta) alkoi katsomaan kaveria tarkemmin: Muljautteli hetken silmiään ja varmaan mietti että pitäisikö suuttua tai jotain ... Nousi siitä sitten seisoskelemaan ja nojailemaan vähän kauemmaksi. Sitten jonkun ajan päästä se muu porukka ilmeistyi siihen kuohujuomien päästä ja afrikkalainen(kin) repesi nauramaan ...

Eikähän se tuossa ihmeellinen älynväläys sinänsä ollut niiltä polttariporukoilta, mutta tuo tilanne joka tuli sattumalta oli aika aitoa komiikkaa. Siinä moni varmaan jännitti mikä reaktio siitä seuraa. Musta mies kuitenkin otti rennosti ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

NAGAri

Hillomyyjän  esitteessä uusi vahvuusaste... :P

Aikainen lintu madon nappaa, mutta vasta toinen hiiri saa juuston.

sorrii

Pelailin taas heräillessäni MS Pasianssia. Siihen on joku aika sitten lisätty ominaisuus, että kerääntyy "kokemuspisteitä" ja luokka nousee pelaamisen jatkuessa. Tää tapa on mulla ollut aika kauan ....
Vähän provosoiva kyllä tuo mun luokitukseni:


Liekö käännöskukkanen tuo "Hullu"
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

narttu

Vi..u kun ei naurata sit yhtään mikään. >:D Hiukset lähtee päästä ja syksyn pimeys hiipii ikävästi elämään. >:(
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Whili

No vähän naurattaa....



..mutta veti trumppia 5-0 !!!

Whili


Whili


Siika

heh heh meni noin 10sek ko tajusin ;D  ;D
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

MorugaReaper

Tuo kävijämäärä 2 joulukuuta klo 3:50. Muka 717 kävijää maanataina aamuyöllä. Ylläpidolla näköjään epätoivoisia konsteja lisätä käyttäjiä. Säälittää.

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: MorugaReaper - joulukuu 03, 2019, 11:26:33 apTuo kävijämäärä 2 joulukuuta klo 3:50. Muka 717 kävijää maanataina aamuyöllä. Ylläpidolla näköjään epätoivoisia konsteja lisätä käyttäjiä. Säälittää.
Jos tuo oli sarkastista, niin naurattaa.......
Jos olit tosissasi, niin röhönaurattaa ..........

sorrii

LainausTuo kävijämäärä 2 joulukuuta klo 3:50. Muka 717 kävijää maanataina aamuyöllä. Ylläpidolla näköjään epätoivoisia konsteja lisätä käyttäjiä. Säälittää.

Mitenniin säälittää?? Maanantain aamuyöhän on mitä parhainta aikaa selata rauhassa foorumia. Helpostihan netissä muutama sata kävijää tulee ...

Mua säälittää nuoremmat chilipäät jotka tuhlaa aikaansa jossan Facebookin chiliryhmissä. Siellä kaikki korjoitukset katoavat virtaan, eikä niitä kukaan jälkeenpäin lue eikä tietoa tai ohjeita löydä itkemälläkään ... Sitten hädissään kysellään "mulla o jotai pilkkuja cileissä - mikähän niitä vaivaa ... Oon joka päivä kastellut kolme kertaa ja lisännyt tuplaannoksen Microa, Matoa ja Puutarhan kesää ... " [[kuka oikeesti viitsii noihin vastata??]]
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Ehkä maailman paras lyhytelokuva: Illallinen yhdelle

..löytyy yle areenasta jos et ehtinyt katsoa  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:

Whili

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=746.msg1014#msg1014

Muistui taas mieleen... 
..omassa takakonttorissa kaikki hyvin toistaiseksi.