maaliskuu 29, 2024, 15:13:51 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Jäsenasiat

Aloittaja shp, marraskuu 21, 2010, 03:26:50 ap

« edellinen - seuraava »

sihteeri

Jäsenkirjeitä olen kyllä lähetellyt aika huiman määrän. Nyt on odottamassa yksi jäsenhakemus, johon laittelen postia tällä viikolla. Koskas olet Rallari85 laittanut hakemuksesi, etten ole vaan vahingossa hypännyt yli. Sen verran paljon kaiken näköistä postia tuolla yhdistyksen sähköpostissa, vaikka tarkka yrittää olla niin vahingossa voi hypätä yli :)

rallari85

Pari kolme viikkoa sitte . Olin sillon sähköpostilla yhteydessä myöhemmin  sinuun ?  Sanoit että alkuviikosta lähtee tulee.  Ja siitä 2 tai 3 viikkoa aikaa :)

Lähetetty minun GT-S7580 laitteesta Tapatalkilla


sihteeri

Apua, kyllä sun olis pitäny saada postia! Laitappa mulle yksityisviestinä nimes, niin tarkistan vielä tänään tuon lähetetyt listan ja jos ei oo lähtenyt niin laitan heti huomenna tulemaan.

rallari85

Laitoin.

Lähetetty minun GT-S7580 laitteesta Tapatalkilla


Eräsmies

Mites on niiden jäsenkorttien tilanne?

sihteeri

Jäsenkortit on vähän vielä vaiheessa, tarkoitus olisi kyllä saada niitä pikkuhiljaa liikenteeseen :)

Larski

Mitenkäs ne jäsenedut? Onko sellasia? Miten niihin pääsee käsiksi?

wille

Lainaus käyttäjältä: Larski - kesäkuu 12, 2014, 12:37:17 ip
Mitenkäs ne jäsenedut? Onko sellasia? Miten niihin pääsee käsiksi?


Tämä kiinnostaa minuakin.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

0lli

Lainaus käyttäjältä: wille - kesäkuu 12, 2014, 13:43:54 ip
Lainaus käyttäjältä: Larski - kesäkuu 12, 2014, 12:37:17 ip
Mitenkäs ne jäsenedut? Onko sellasia? Miten niihin pääsee käsiksi?


Tämä kiinnostaa minuakin.

Ja minua! Olen asiaa pohtinut jo jonkin aikaa, saako esim. ledfinlandilta alenusta valaisimista? :)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

sihteeri

kuhan saadaan kortit jakeluun, niin eiköhän nuo etuudetkin selvine siihen mennessä  :)

chilifellow

kesäkuu 12, 2014, 16:48:14 ip #350 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 12, 2014, 16:53:42 ip käyttäjältä chilifellow
Jäsenetuja. Kansa vaatii sirkushuveja ja leipää.  :o
Jaksan venaa, kuhan niitä saadaan.
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

Larski

Jännää menoa. Netissä luvataan "reilut jäsenedut" ja jäsenkortti 2014 alkupuolella. Etuihin ei kuitenkaan ilmeisesti ole pääsyä ainakaan ilman jäsenkorttia ja kortille luvattu aikataulukin alkaa kaikilla määritelmillä lähestyä loppuaan.

Jäseneduista on ollut foorumilla toistuvasti kyselyitä useamman vuoden ja jäsenkortista on puhuttu ainakin 2½ vuotta. Ainakaan mun silmään ei ole kuitenkaan osunut tyhjentävää vastausta näihin liittyviin kysymyksiin. Miksei yhdistys infoa asiasta edes kysyttäessä?

Yhdistyksellä ei käsittääkseni ole velvollisuutta tarjota mitään etuja jäsenilleen. On siis ihan siistiä, että tälläsiä lupaillaan. Vielä siistimpää kuitenkin olis, jos näistä myös pidettäisiin kiinni (aikataulullisestikin) ja jäseniä ehkä jopa infottaisiin hommien edistymisestä.

Whili

Jäsenetuja saa ainakin Tampereella Gringos Logosissa sekä Roastissa, mikä on mainittu yhdistyksen lehdessä.
Myös Chilitarvikkeessa lasketaan "jäsenhinta", mutta muita entisten nettisivujen kaatumisen myötä kadotettuja etuja kaipailen..
Poppamies, Led Finland, Kivikangas yms. yms. yms...

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Larski - kesäkuu 12, 2014, 21:33:31 ip
Jännää menoa.

Ei tämä sen kummemmin mitään jännää ole. Jos tämä olisi yritystoimintaa, niin olisi jo kannattavuusselvityksen stressitesteissä todettu, että hallituksen aktiiveiden elämäntilanteiden negatiiviset aikataululliset muutokset aiheuttavat varmasti toimintaan valitettavia aukkoja ja viivästyksiä. Edelleen interwebbifoorumilla tämä on infottu ja tällä hetkellä yritetään keskittyä kaikkein tärkeimpiin asioihin. Jäsenkortti on kiva, mutta olisi edelleen kaiken tekemämme työn jälkeen se kirsikka kakun päälle. Ja se kakku on kuitenkin ne jäsenedut, joihin tällä kortilla pääsisi käsiksi.

Ennen kortin toimittamista odottaa yksi jumalattoman iso, jopa aivan kamala työ. Siihen pitäisi jostain löytää 3-4 perättäistä päivää ja noina päivinä reippaasti yli kymmenen tuntia työaikaa. JTämän lisäksi on toki vielä ne muut kiireiset yhdistyshommat. +Työelämä jokaviikkoisine työmatkoineen +suurperhe harrastuksineen ja menoineen +muuttoprojekti +eläkeläisvanhemmat jotka ovat tarvinneet pojaltaan tänä keväänä eräistä syistä hyvin paljon apua. Ihan pikkujuttuja.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

sihteeri

Tällä hetkellä meitä aktiivisesti yhdistyksen asioita hoitavia ihmisiä taitaa olla kaksi, joten ihan kaikkeen emme pysty. Yritys hyvä kymmenen. Mutta hommia on enemmän kun keritään, jotenka vapaaehtoisia kaivataan. Aiommekin työllistää alajaostoja nyt reilusti jäsenetuuksien hankinnassa, jotta saamme paikallisia etuuksiakin vastaisuudessa, mutta mikään ei tapahdu sekunnissa, asiaa on kyllä saatu eteenpäin.
Jos joku haluaa avustaa, niin yhteyden ottoa vaan tännepäin niin tehtävälistaa pukkaa :)

jaolsten

Yhdistyksen tilinpäätös on nyt toimitettu tilintarkastukseen. Saimme ensimmäiset kehutkin, kirjanpito on tällä kaudella mallikkaasti hoidettu. Kiitokset rahastonhoitajalle (Hessi)!

Nähdään vuosikokouksessa!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: sihteeri - kesäkuu 13, 2014, 10:12:42 ap
Tällä hetkellä meitä aktiivisesti yhdistyksen asioita hoitavia ihmisiä taitaa olla kaksi, joten ihan kaikkeen emme pysty. Yritys hyvä kymmenen. Mutta hommia on enemmän kun keritään, jotenka vapaaehtoisia kaivataan. Aiommekin työllistää alajaostoja nyt reilusti jäsenetuuksien hankinnassa, jotta saamme paikallisia etuuksiakin vastaisuudessa, mutta mikään ei tapahdu sekunnissa, asiaa on kyllä saatu eteenpäin.
Jos joku haluaa avustaa, niin yhteyden ottoa vaan tännepäin niin tehtävälistaa pukkaa :)


Jos jäsenkorttiin asti päästään, meikäläinen ilmoittautuu vapaaehtoiseksi graafiseen suunnitteluun. ::)

jaolsten

Kummatkin jäsenkorttiin tulevat logot on jo suunniteltu.  ;-)
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - syyskuu 13, 2014, 09:09:58 ap
Kummatkin jäsenkorttiin tulevat logot on jo suunniteltu.  ;-)


Selvä, kunhan ajattelin. :P

teroasi

En ole hätäinen mies mutta kuhan tässä varmistelen että mua ei oo unohdettu. Sain 26.10 mailia että saat piakkoin jäsen maksun ja yms tykötarpeet postissa.. Ei oo viel näkyny.
Älkää unohtako mua!!!!  ;D