maaliskuu 28, 2024, 10:00:45 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tabascolla faktat päin hevosen pyllyä..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 04, 2010, 21:55:17 ip

« edellinen - seuraava »

Kadotus

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Aji Inferno



MikaK

Sontava kuullostaa nimenä epäillyttävältä. Olisiko mainoslause "Syö Sontavaa, varo sontivaa"

Aketza

Tuo ei ehkä kyllä kutsu asiakkaita, vaan mahdollisesti olisi päinvastainen vaikutus... Kannttaa jonkun joskus kokeilla!

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: MikaK - heinäkuu 05, 2010, 21:17:38 ip
Sontava kuullostaa nimenä epäillyttävältä. Olisiko mainoslause "Syö Sontavaa, varo sontivaa"


Tässä 8 vuoden takainen tositarinani Sontavasta (ah, niitä aikoja chilimaailmassa! :) :

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=736.0

Macc

Lainaus käyttäjältä: tonttu - heinäkuu 05, 2010, 12:25:31 ip
Koskakohan saatas semmosen MM-kilpailut pystyyn :-P


"Naga 2010 -chilifestivaalin huipentuma on nagansyönnin maailmanmestaruuskilpailu, jossa chiliharrastajat ympäri maailmaa kisaavat kuka pystyy syömään eniten yhtä maailman tulisimmista chileistä."

lähde: http://www.naga2010.com/

Disturbed

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - heinäkuu 05, 2010, 10:37:58 ap
Huvittavaa muuten kun löytyy JuuTubesta pilvin pimein videoita joissa porukka maistaa original-tabascoa "kokonaisen" ruokalusikallisen ja sitten hikoilee ja huutaa naama punaisena. Itse periaatteessa juon original-tabaa ;)
Baarissa yks kerta joitain vuosia taaksepäin, baarimikko katsoi mua kuin hullua kun se kysyi laitetaanko mun bloody maryyn 2 vaiko 3 tippaa tabascoa ja vastasin sille että "laita ainakin 10 tippaa että maistuu edes vähän"  :D


Muistui mieleen eräs kerta kun olimme syömässä pitsaa valtion palveluksessa sodankylän
sotkussa ja siinä annostelin tabascoa n.pullollisen pitsan päälle ja kaverini alkoi kertomaan
yläaste ajoistaan jolloin hekin olivat ''huijanneet'' jonkin pojan syömään lusikallisen tabascoa ja tämä
oli kiljunut ja juonut sen jälkeen litroittain vettä juuri juomansa tuliliemen päälle ;D

Itse siinä mietin pääni sisällä kun söin pitsaani että miksiköhän se poika oli edes kiljunut,
hyvä että edes maistuu tuliselta koko pitsa vaikka siihen jo kohtalaisesti olikin jo tabascoa lantrannut.
Kaippa se tabasco on laimentunut niin käsittämättömän paljon tässä vuosien saatossa että sitä saattaa nykyään juoda
ilman että hikikarpalot kohoaa otsalle ja valuu silmille ja sokeuttaa?

Pankkipoju

Lainaus käyttäjältä: MikaK - heinäkuu 05, 2010, 21:17:38 ip
Sontava kuullostaa nimenä epäillyttävältä. Olisiko mainoslause "Syö Sontavaa, varo sontivaa"


Jos purkittamo sijaitsisi Moldaun rannoilla niin: "Vltavan Sontavaa"

eh  :P

paablo

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - heinäkuu 05, 2010, 10:55:18 ap
Lainaus käyttäjältä: Caderusso - heinäkuu 05, 2010, 10:37:58 ap
Huvittavaa muuten kun löytyy JuuTubesta pilvin pimein videoita joissa porukka maistaa original-tabascoa "kokonaisen" ruokalusikallisen ja sitten hikoilee ja huutaa naama punaisena. Itse periaatteessa juon original-tabaa ;)
Baarissa yks kerta joitain vuosia taaksepäin, baarimikko katsoi mua kuin hullua kun se kysyi laitetaanko mun bloody maryyn 2 vaiko 3 tippaa tabascoa ja vastasin sille että "laita ainakin 10 tippaa että maistuu edes vähän"  :D


Iloisella 90-luvulla kun minun aikaani tuhlattiin "peruskoulu"-nimisessä vankilassa, saatiin opettajan erikoisluvalla tehdä "tulisempaa" ruokaa köksän tunnilla. Olin yhden indonesialaisen kaverin kanssa työparina ja viitaten "työryhmämme etnisiin taustoihin ynnä omaan harrastuneisuuteeni ruoanlaiton saralla", saimme hakea lukitun maustekaapin sisältä lukitun laatikon, joka opettajan valvonnassa avattiin ja sieltä löytyi korttelin väkevin mauste. Nimittäin Pirkka-paprikajauhe! Köksänmaikkamme - rauha hänen sielulleen - meinasi saada slaagin kun mätimme bologneseen rehvakkaasti yhden ruokalusikallisen. Opettaja arveli, että nyt meni ruoka piloille - liiallisen poltteen takia! Saatiin kuitenkin syödä kokkailut, vaikka maikka oli joka hetki valmiina tilaamaan ambulanssin, mikäli paprika sattuisi korventamaan tiensä läpi pikku pilteistä.


Repesin ihan täysillä tuolle köksäjutulle!!!

ALIS123

Eipä ole tabascon valmistajat ainoa joilla on väärää tietoa. "Habanero the hottest chile in the world" lukee http://chilikauppa.fi/product_info.php?cPath=38&products_id=216 chilimausteen purkissa.

daniel

Joskus itsekkin ihmettelin noita tabascoputelin tekstejä.
Tänään muuten tuli pitkästä aikaa maistettua tabaa, sitä tavallista. Kaveri ihmetteli kun laitoin sitä keittoon, väitti vielä ettei se kuulu siihen. (mihin sitten?)
Etikkaistahan se oli, mutta safkaan toi jotain makua sentään.

Caderusso

Lainaus käyttäjältä: daniel - syyskuu 01, 2010, 16:23:46 ip
tuli pitkästä aikaa maistettua tabaa, sitä tavallista. Kaveri ihmetteli kun laitoin sitä keittoon, väitti vielä ettei se kuulu siihen. (mihin sitten?)

Sellaista ruokaa ei ole olemassakaan johon ei chilikastike sopisi  ;)
Itse söin pari viikkoa taaksepäin voileipäkakkua jonka yritin hukuttaa Poppamiehen BuffaloWing -kastikkeeseen, eli yhdistin kaksi parasta ruokaa, chilikastikkeen ja voileipäkakun, ja lopputulos oli ehkä paras asia mitä olen pitkääään aikaan maistanut  ;D

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Caderusso - syyskuu 01, 2010, 16:53:14 ip
Lainaus käyttäjältä: daniel - syyskuu 01, 2010, 16:23:46 ip
tuli pitkästä aikaa maistettua tabaa, sitä tavallista. Kaveri ihmetteli kun laitoin sitä keittoon, väitti vielä ettei se kuulu siihen. (mihin sitten?)

Sellaista ruokaa ei ole olemassakaan johon ei chilikastike sopisi  ;)
Itse söin pari viikkoa taaksepäin voileipäkakkua jonka yritin hukuttaa Poppamiehen BuffaloWing -kastikkeeseen, eli yhdistin kaksi parasta ruokaa, chilikastikkeen ja voileipäkakun, ja lopputulos oli ehkä paras asia mitä olen pitkääään aikaan maistanut  ;D


Kuulostaa namilta! :)  Syntyikö selvin päin?

Whili

Eihän se Tabasco mitään huonoa ole..
http://www.youtube.com/watch?v=1Xvi0-grbG8

Juurikin kaupasta 350ml pullon tuota loistavaa pizzan lisuketta kotiin tuoneena..