maaliskuu 29, 2024, 06:44:46 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

biblo

Pekonia,nakkeja ja munia paistettuna. Kylkeen litra kahvia.
"Grow food, not lawns"

Tapolan Tulikeppi

Lainaus käyttäjältä: .tomppa. - lokakuu 08, 2010, 21:25:15 ip
Onko karhun liha minkä makuista?

hinnat ovat tänä syksynä laskeneet koska tarjontaa lihasta on ja menekki on minun ymmärtääkseni heikko...

miltä se nalle maistuu?   peuraa ja poroa yms villisikaakin olen maistellut.. mutta elämys olisi karhu..

Aikoinani ollessa lapissa rippikoulussa joku tunturihotelli myi annoksia jossa oli karhua yms, hintaa oli 400 mk.. jotenka euroina noin 65€ ANNOS!!!

Pari vuotta sitten, vaarin 70v päivillä grillattiin karhun entrecoteta, maku oli melkolailla nautaa. Vain aavistus riistan makua, hyvää lihaahan se oli mutta odotukset oli paljon korkeammalla.
# 1022

Minbaari

Itse olen pari kertaa syönyt karhua, muistaakseni salamin ja paistin muodossa. Mun mielestä on oikein maukasta lihaa ja kevyesti riistan makuista. Tällä hetkellä nautiskelen Löfbergs Lila Cresendo kahvia.
#816

futuristi

Teetä, toiseen kertaan haudutettuna.

Kolmannella kerrallahan se vasta maistuu parhaimmailta.

Fire

Lainaus käyttäjältä: futuristi - lokakuu 12, 2010, 08:07:10 ap
Teetä, toiseen kertaan haudutettuna.

Kolmannella kerrallahan se vasta maistuu parhaimmailta.

Ai toi nimimerkki. Eka kerta kun näen sun viestin.
En tiedä mutta ärsyttää koska monet hyödylliset ja mukavan tuntuiset ihmiset on pois täältä SUN takia.
Ja minun mielestä tee ei maistu parhaalta kolmannella kerralla. Ei sit millään. Varmaan kahvikin on tosi hyvää kun valuttaa läpi kolmannen kerran. Ehkä makumieltymyksesi ei sovi tälle foorumille.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Fire - lokakuu 12, 2010, 19:14:45 ip
Lainaus käyttäjältä: futuristi - lokakuu 12, 2010, 08:07:10 ap
Teetä, toiseen kertaan haudutettuna.

Kolmannella kerrallahan se vasta maistuu parhaimmailta.

Ai toi nimimerkki. Eka kerta kun näen sun viestin.
En tiedä mutta ärsyttää koska monet hyödylliset ja mukavan tuntuiset ihmiset on pois täältä SUN takia.
Ja minun mielestä tee ei maistu parhaalta kolmannella kerralla. Ei sit millään. Varmaan kahvikin on tosi hyvää kun valuttaa läpi kolmannen kerran. Ehkä makumieltymyksesi ei sovi tälle foorumille.


Lähetään siitä että ne mussutukset voi hoitaa vaikka Jäkätijäk puolella
Monet teelaadut sietävät montakin haudutusta ja osa vaan paranee esim kolmannella haudutuksella.
Ite naatiskelin ekana piipullisen seurana Sven Hasselin Tuomittujen Legioona, äsken saunaan neidon kanssa ja loppuilta meneekin röhnötellessä.
Sven Hasselit ajattelin lukasta uudestaan läpi ja vielä 4 kirjaa puuttuu sarjasta, on ne koukuttavia =)
Äskeinen rööki vaan ei ollut sieltä parhaimmasta päästä, petersonin 3p plug oli nimeltään eikä suostu aukeamaan mulle, tuskin tulee enään ostettua.

-P-
Meillä määrää Nainen!

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Fire - lokakuu 12, 2010, 19:14:45 ip
Lainaus käyttäjältä: futuristi - lokakuu 12, 2010, 08:07:10 ap
Teetä, toiseen kertaan haudutettuna.

Kolmannella kerrallahan se vasta maistuu parhaimmailta.

Ai toi nimimerkki. Eka kerta kun näen sun viestin.
En tiedä mutta ärsyttää koska monet hyödylliset ja mukavan tuntuiset ihmiset on pois täältä SUN takia.
Ja minun mielestä tee ei maistu parhaalta kolmannella kerralla. Ei sit millään. Varmaan kahvikin on tosi hyvää kun valuttaa läpi kolmannen kerran. Ehkä makumieltymyksesi ei sovi tälle foorumille.


Kapitalistista hapatusta! Älä nousee herraa, sinun futuristiasi vastaan!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Kaltsu

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - lokakuu 12, 2010, 19:52:45 ip
Lainaus käyttäjältä: Fire - lokakuu 12, 2010, 19:14:45 ip
Lainaus käyttäjältä: futuristi - lokakuu 12, 2010, 08:07:10 ap
Teetä, toiseen kertaan haudutettuna.

Kolmannella kerrallahan se vasta maistuu parhaimmailta.

Ai toi nimimerkki. Eka kerta kun näen sun viestin.
En tiedä mutta ärsyttää koska monet hyödylliset ja mukavan tuntuiset ihmiset on pois täältä SUN takia.
Ja minun mielestä tee ei maistu parhaalta kolmannella kerralla. Ei sit millään. Varmaan kahvikin on tosi hyvää kun valuttaa läpi kolmannen kerran. Ehkä makumieltymyksesi ei sovi tälle foorumille.


Lähetään siitä että ne mussutukset voi hoitaa vaikka Jäkätijäk puolella
Monet teelaadut sietävät montakin haudutusta ja osa vaan paranee esim kolmannella haudutuksella.
Ite naatiskelin ekana piipullisen seurana Sven Hasselin Tuomittujen Legioona, äsken saunaan neidon kanssa ja loppuilta meneekin röhnötellessä.
Sven Hasselit ajattelin lukasta uudestaan läpi ja vielä 4 kirjaa puuttuu sarjasta, on ne koukuttavia =)
Äskeinen rööki vaan ei ollut sieltä parhaimmasta päästä, petersonin 3p plug oli nimeltään eikä suostu aukeamaan mulle, tuskin tulee enään ostettua.

-P-



Sven Hasselit jumalaisen hieno sotaviihdettä. Useampaan kertaan luettu.

p.s hyllystä löytyy koko sarja. :)
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Kaltsu - lokakuu 12, 2010, 21:20:29 ip
Lainaus käyttäjältä: Pertsa - lokakuu 12, 2010, 19:52:45 ip
Lainaus käyttäjältä: Fire - lokakuu 12, 2010, 19:14:45 ip
Lainaus käyttäjältä: futuristi - lokakuu 12, 2010, 08:07:10 ap
Teetä, toiseen kertaan haudutettuna.

Kolmannella kerrallahan se vasta maistuu parhaimmailta.

Ai toi nimimerkki. Eka kerta kun näen sun viestin.
En tiedä mutta ärsyttää koska monet hyödylliset ja mukavan tuntuiset ihmiset on pois täältä SUN takia.
Ja minun mielestä tee ei maistu parhaalta kolmannella kerralla. Ei sit millään. Varmaan kahvikin on tosi hyvää kun valuttaa läpi kolmannen kerran. Ehkä makumieltymyksesi ei sovi tälle foorumille.


Lähetään siitä että ne mussutukset voi hoitaa vaikka Jäkätijäk puolella
Monet teelaadut sietävät montakin haudutusta ja osa vaan paranee esim kolmannella haudutuksella.
Ite naatiskelin ekana piipullisen seurana Sven Hasselin Tuomittujen Legioona, äsken saunaan neidon kanssa ja loppuilta meneekin röhnötellessä.
Sven Hasselit ajattelin lukasta uudestaan läpi ja vielä 4 kirjaa puuttuu sarjasta, on ne koukuttavia =)
Äskeinen rööki vaan ei ollut sieltä parhaimmasta päästä, petersonin 3p plug oli nimeltään eikä suostu aukeamaan mulle, tuskin tulee enään ostettua.

-P-



Sven Hasselit jumalaisen hieno sotaviihdettä. Useampaan kertaan luettu.

p.s hyllystä löytyy koko sarja. :)


Onhan ne ja pokkareina löytyy melkein ilmaiseksi. Tänään saapunut Tuhotkaa Pariisi maksoi Huuto.netissä toimituskuluineen kaameat 3.05e.
Huumorilla höystetyt kertomukset sodan raaollisuudesta on tekstiä jota on paljon helpompi lukea kuin varsinaista dokumentaatiota. Ei siinäkään tosin mitään vikaa ole mutta Sven ja kumppanit on persoonia joista jokainen jää mieleen heti.

-P-

Meillä määrää Nainen!

Pertsa

Viinaa.
En oo kuukausiin juonu väkeviä ja tänään oli pakko poistaa Alkosta 0.7l Leijonapullo, namiahan tuo oli jääkylmänä saunassa.
Illan aiheena nollauskoomat.

-P-
Meillä määrää Nainen!

TunturiTiger

A Le coq. Ehkä pystyn nieleen toisenkin tommosen.. ::)

Kaltsu

Tänään kävin penkomassa Alkon alelaaria ja mukaan tarttui mm. Saison Dupont, Aldaris Porteris, Page 24 ja Anchor Steam Beer. Näitä olisi tarkoitus kohta alkaa maistelemaan jahka saan Adnamsin Bitterin alta pois.
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

masaiman

WTF?

missä alkossa on alelaari. Täältä et tollasia saa kun tilaamalla...

Kaltsu

Lainaus käyttäjältä: mattson - lokakuu 15, 2010, 22:00:20 ip
WTF?

missä alkossa on alelaari. Täältä et tollasia saa kun tilaamalla...


Alkon poistuvat tuotteet myydään alennuksella. Hinnat eivät ole näkyvissä Alkon sivuilla vaan ne saa kysymällä tai käymällä paikanpäällä. http://www.alko.fi/poistuvattuotteet/&expand=9. Saatavuus vaihtelee myymälöittäin, mutta Alkon sivuilla on mahdollista katsoa sen "oman" Alkon saatavuus. ;)
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Tepi

lokakuu 16, 2010, 01:09:37 ap #1094 Viimeisin muokkaus: lokakuu 16, 2010, 01:12:34 ap käyttäjältä Tepi
Koukkasin töistä tullessa paikallisen mercadoksen kautta, Bohemioiden kylmenemistä odotellessa nautin kylmää Sol:a...ja hiukopalana Churascon (kait jotain lihaan viittaavaa) makuisia sipsejä.

Btw...yhdyn Sven Hasselin ylistykseen. Kotoa löytyy koko sarja ja olen tainnut sarjan lukea ehkä 7-8 kertaan läpi. Vaikka sarjan historiallinen arvo onkin lähinnä viihteellinen, on lukukokemus pelkkää parhautta jokaisen sivun edestä.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

Pertsa

Aamukahvetta, Avecina Leijonaa tuoremehulla. Pitkästä aikaa tuli juotua niin ettei tullut kanuunaa, pulloon tosin jäi vain yhden paukun verran mutta näköjään sitä voi joskus juoda kuin sieni ilman krapulaa.
Neito myös kiittää kun ei tarvinnut herätä aikaisin aamulla mun valitukseen siitä että on huono olo ja pää pipi =)


-P-
Meillä määrää Nainen!

Minbaari

Lämmitin eilen tehtyä pastaa ja jauhelihakastiketta jonka terästin Fataliin pimenta da neyde jauheella, itsetehdyllä TSMB tomaattisoossilla ja tuoreella rocotolla. Oikein hävettää ja syljettää kun ei ole töiden takia ehtinyt syömään kunnon tulista safkaa! Ainakaan viikkoon!! Nyt asia korjaantuu vetämällä kunnon överit! PRKL!  ;D
#816

Kanki

Jos kunnolla naulaa niin ei se kanuuna tule kun vasta iltapäivästä ja on illalla parhaimmillaan. Vai oliko nyt kyse ns. "sivistyneestä juopottelusta"?

Ja vettä nautin tällä hetkellä, kohta syömään..
Hyvä hyvä, huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään.

chilihardhead.fi

Naga-ananas-kinkkupitsaa ja pannullinen kahvia :D
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Nizo

Jykevä kerrosleipä Sudden Death Haballa höystettynä.