huhtikuu 19, 2024, 01:00:18 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Pirkanmaan aluejaosto

Aloittaja TunturiTiger, joulukuu 28, 2010, 21:58:04 ip

« edellinen - seuraava »

Pepperi

No niin, muutama chilipöhkö nähtiin Penan kojulla ja siitähän se ajatuksen toteutus sitten lähti...

Pirkanmaan aluejaoston alipuuhastelijat kutsuvat kaikki alueen jäsenet tervetulleiksi grillailemaan takapihallemme Kangasalan Lentolaan lauantaina 24.8.2019 noin klo 15.00 alkaen. Ohjelmassa syömistä ja seurustelua vapaaseen tahtiin eli grillailua ja chilillailua. Tilaisuus järjestetään pienellä säävarauksella, mutta ainahan on hyvä sää grillata.

Aluejaosto tarjoaa sapuskat, mutta juomat jokainen hoitaa itse. Omia ruokiakin saa tuoda tullessaan.

Kun ilmoittautumiset, intoleranssit ja inhokit nakkaa allekirjoittaneille yv:llä 22.8. mennessä, saa vaihdossa tarkan osoitteen ja jonkinlaisen mahdollisuuden vaikuttaa tarjoiltaviin tuotteisiin. Meille pääsee helposti julkisilla (ainakin Nysse 1 ja 40) ja pihaan mahtuu jokunen auto.

t. Pepperi ja Alakulo

DiscoKai

Poppiksen Garage Sale on 19.10 Tampereella.

Löytyisikö tamperelaisista mulle kaveria puhumaan pehmoisia chilistä?

Whili

Lainaus käyttäjältä: DiscoKai - elokuu 13, 2019, 13:32:58 ip
Poppiksen Garage Sale on 19.10 Tampereella.

Löytyisikö tamperelaisista mulle kaveria puhumaan pehmoisia chilistä?
Eiköhän se onnistu

Whili

elokuu 14, 2019, 08:07:18 ap #1063 Viimeisin muokkaus: elokuu 14, 2019, 08:09:47 ap käyttäjältä Whili
LainausHei. Chilibaari kurvaa lauantaina 17.8. Tammelan torille Tampereelle. Mukana kattava kokoelma erilaisia chilejä. Myös rocoto grillimakkaraa löytyy sekä erilaisia säilykkeitä. Tervetuloa ostoksille. Terv. Chilikeisari

Whili

Lainaus käyttäjältä: Pepperi - heinäkuu 14, 2019, 20:52:10 ip
Pirkanmaan aluejaoston alipuuhastelijat kutsuvat kaikki alueen jäsenet tervetulleiksi grillailemaan takapihallemme Kangasalan Lentolaan lauantaina 24.8.2019 noin klo 15.00 alkaen. Ohjelmassa syömistä ja seurustelua vapaaseen tahtiin eli grillailua ja chilillailua. Tilaisuus järjestetään pienellä säävarauksella, mutta ainahan on hyvä sää grillata.

Aluejaosto tarjoaa sapuskat, mutta juomat jokainen hoitaa itse. Omia ruokiakin saa tuoda tullessaan.

t. Pepperi ja Alakulo

Ruoka oli maukasta sekä  tunnelma vallan loistava ja sääkin sattui  suosimaan  ;D ^-^ >:D

Kiitokset vielä kerran kokeille !!!

Whili

Torilla tapahtuu taas !!!!

Hei Tampere ja lähiseutu. Chilibaari tulossa Tammelan torille lauantaina 28.9. Viimeinen kerta tällä kaudella. Tehkää vaikka ennakkot ilauksia koska auton kapasiteetti on rajallinen. Mukana myös herkullista rocoto grillimakkaraa. Sekä maistuvia kipukurkkuja. Nyt on hyvä hetki hankkia talven chilit. Terv. Chilikeisari.

Whili

Muistutus tulevalle viikollopulle !!!  klo 11 - 16


Whili

Vielä kerran tällä kaudella Chilibaari lähtee Tampereelle Tammelan torille lauantaina 26.10. Mukana erilaisia chilejä, kipukurkkuja, rocoto grillimakkaraa, habanero ja chilikurkkuja, chilikeisarin lempeitä viipalekurkkuja, sekä paljon muuta. Nyt kannattaa tulla hakemaan lämpöä talveksi. Terv. Chilikeisari.


Whili

Hei. Chilibaarin nokka lähtee lauantaina 18.7. Tampereelle Tammelan torille aamulla aikaisin klo 5.00. Ennakkotilauksia otetaan vastaan koska kapasiteetti on rajallinen. Tervetuloa torille kaikki vanhat ja myös uudet chilipäät. Terv. Chilikeisari.

Whili

Hei. Chilibaari on taas lauantaina 15.8 Tampereella Tammelan torilla. Tervetuloa ostoksille.

Whili

Tätä on koko Pirkammaa odottanut !!!!

"Hei ystävät kalliit. Chilibaarilla on aikomus lähteä Tampereelle Tammelan torille lauantaina 18.9.
Makkarat on matkassa myös. Ennakkotilauksia chileistä mielellään koska baarin kapasiteetti on rajallinen. Tervetuloa ostoksille.
Terveisin Chilikeisari.
"


https://www.facebook.com/HeinanPuutarha

NPhoBiaz

Kiitos Whili kun jaksat näitä tänne infota. :)
Itse en ole facebookissa, niin en tiedä mistä näitä muutoin saisin tietooni ellen täältä!

Whili

Jos joku Pirkammmaalainen ei ole vielä huomannut syksyn merkittävimpää tapahtumaa niin...

http://chilifoorumi.fi/index.php?msg=353264

Whili

Eikä tätäkään kannata jättää huomioimatta..

KESKIVIIKKONA 10. MARRASKUUTA 2021 KLO 12.00 - 18.00
JJ's BBQ - K-Citymarket Pirkkala



Pepperi

Onkos Chiliyhdistyksen Pirkanmaan chilipäitä vielä hengissä koronakooman jälkeen? Poppamiehen garagesalessa tuli puheeksi, että voisi yrittää tavata torilla. Jos intoa löytyy, niin kävisikö joku Tammelantorin iltatori (keskiviikkoisin kello 16-18)? Kahvitellaan, jutellaan kuulumiset ja mietitään olisiko porukalla kiinnostusta tavata kesemmälläkin vaikka grillailun tai ravintolaruokailun merkeissä.

sorrii

Kuulostaa kiinnostavalta. On ollu niin hiljaista tällä rintamalla, että oon jo ajatellut olevani pirkanmaan viimeinen wanha chilipää ... (passiivinen sellainen  8) )
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Parveke-Pappa

Olisin tulossa, "Kaikki keskiviikot" sopii minulle ainakin tällä hetkellä :-)

Pepperi

Kiva kuulla, että vielä jonkinlainen chilinhenki Pirkanmaalla pihisee. Sen verran vähän kuitenkin oli kiinnostusta, etten intoile tätä tämän enempää. Ehkä joskus myöhemmin sitten...

Whili

Kovin on hiljasta kiinnostuksen suhteen.
Mulle periaatteessa käy mikä vaan, koska vaan...