maaliskuu 29, 2024, 06:37:14 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Chilifest Finland 2012 TALKOOVÄKEÄ TARVITAAN!

Aloittaja TunturiTiger, huhtikuu 15, 2012, 16:11:28 ip

« edellinen - seuraava »

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: Tyttii - huhtikuu 20, 2012, 09:28:55 ap

Edit: Jaolsten voi siirtää Mikä naurattaa tänään-osioon, kun on ennenkin mun tekosia joutunut paikkailemaan.

Pöhkis!

Tää on keskustelufoorumi, jossa saa hassutella melko vapaasti. En/Emme niuhota turhista.  ;)
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

biblo

"Grow food, not lawns"

Rinoa-

Moi!

Tuloslaskentaan tulisin mielelläni tänäkin vuonna, viime vuonna homma suju jo huomattavan jouheesti viivakoodien ansiosta eikä tarkistuslaskennassakaan ilmennyt muistaakseni yhtäkään virhettä mistä kiitos tietysti myös tarkoille tuomaroitsijoille ;)

Näiltä osin hommaa vois parantaa vielä niin, että pisteidenlaskija istuis kasvot kisailijoihin ja tuomareihin päin, pöytä välissä ja pöydälle tuomarit tois tyhjennetyt kipot (ja sitten kun tulos on merkitty rekisteriin, kippo laitettais lattialla olevaan laatikkoon). Aiemmin siinä on ollut pientä sähläystä, kun kippoja on tullu ovista ja ikkunoista ja niiden perässä on ollu lähes mahdoton pysyä. Tää nyt ei vaadi ennakkoon muuta järjestelyä kuin sen, että varmistaa että laskija pystyy istumaan siellä pöydän "takana".

Chilifestiä odotellessa! Viime vuoden meininki oli mahtava (varsinkin lavalla ja lavan takana)!
Chiliyhdistys #480

Tyttii

Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

hessi

Poppiksen (Marko Suksi) kanssa juteltiin launtaina tuosta näytöskeittiöstä ja festariporukan "tauko" nurkasta.
Oli puhetta, että ehkäpä minä ottaisin tuon näytöskeittiön "näytökset" vastuulleni ja taukonurkan hoitajista (jos Tytillä on siihen jo porukka tiedossa niin hyvä on).
Itse keittiön järjestelystä, tarvikkeista, mahdollisista kameroinnista yms. en ota vastuuta, koska asun kaukana festaripaikalta ja keittiökamat täytyisi kyllä löytyä festari kaupungista.
Itse näytöskeittiötä on suunniteltu erilliseen paikaan ei Infon viereen niinkuin viimeksi. Mielestäni tuo keittiö ja "tauko" nurkka voisivat olla lähekkäin, mutta en tiedä festarialueesta joten en osaa sanoa miten sijoittuvat. (kylmäkalusteet voisivat olla osittain yhteisiä)
Tärkeintä on ensin selvittää kuka kustantaa näytös ruuat ja onko niitä tarkoitus myös maistattaa yleisöllä, koska hygieniapassia tarvitaan näissä näytöksissä.(minulla on)
Viime vuonnahan näytösruuat oli tarkoitettu festarilla työskenteleville ruuaksi. Miten tämä puoli on tarkoitus hoitaa?

Kuulutan tässä samalla halukkaita/innokkaita kokkaajia yksinkertaisten ohjeiden kera.

ja TT :lle tiedoksi Turun ihanat "tontut" ovat lupautuneet festarille mun "pomputettavaksi" ja Herra 47 saa ottaa vastuun yhdistys pisteestä jos haluaa/ taitaa ;)
Muistakaa myös ajoissa nuo kilpailujen palkinnot ja myös se ettei niitä sitten jaeta muille, niinkuin viimevuonna kävi!

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

jaolsten

Chiliyhdistyksen koju pitää sitten sijoittaa niin, että siitä on edes välttävä näkyväisyys tapahtumalavalle. Ja yhteys pitää myös varmistaa, saataisiinko yhteys johonkin WLAN-verkkoon, sillä mobiililaajakaistoihin ei taideta enää luottaa. Minulla on tapahtumassa kahden eri operaattorin laajakaista kuitenkin varuiksi.

Itsehän hoitelen sitten siinä yhdistyksen kojulla tiedotusta. Eli kuvia ja tarinaa lähtee eetteriin reaaliajassa ja paljon. piste.  ;)
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

Olisiko innokkaita valo-/videokuvaajia mun avuksi? Saataisiin yhdessä paljon enemmän/laadukkaammin materiaalia ulos!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Täti-E

Hellähkö Ämmä voisi olla kiinnostunut vapparoinnista. Juoksupoikana/Infolla pönöttämässä..mä olen luonteeltani hieman hanslankari-tyyppi :D
Ikinä en oo (chili)festeillä ollu, ni kysympä vielä että jos siellä on vapparina niin kerkeeks siel kiertelee ite yhtää/ onko mitään luontaisetuja duunista?
Jos tarvetta, voisin yrittää houkutella miestäni sinne ääni/teknikon hommiin kun sitä tekee täälläpäin duunikseen. Pientä maakuntamatkailua..ehkä?!

Hubert

Lainaus käyttäjältä: hessi - toukokuu 20, 2012, 21:41:12 ip
...koska hygieniapassia tarvitaan näissä näytöksissä.(minulla on)


Mulla on myös hygieniapassi. Viime vuonna ihmiset ainakin paljon kyselivät "näytösruokien" perään, niin sikäli sitä voisi olla hyvä jakaa/myydä.

hessi

Viime vuonna pyrimme jakamaan tehtäviä eripisteissä useammalla henkilölle jotka sitten vuorottelivat, mutta ei tämä oikein toiminnut koska ilmoittautuneista osa ei saapunutkaan paikalle ja osa ei hoitanut hänelle määrättyä tehtävää.
Osa sitten hoiti useampaa tehtävää päällekkäin lähes tulkoon ilman taukoja.
Tarkoitus olisi saada vapaaehtoisia niin paljon, että sitä vapaa-aikaakin jää :)

Joten toivon jokaisen halukkaan ymmärtävän myös vastuun ottamastaan tehtävästä!

Luontais edut viime festareilla oli "tauko" ruokailut ja Poppamies järjesti kiitos bileet.

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Täti-E

No itse hoidan hommani aina kyllä himaan, kunhan kyselen kun ei mitään tietoa ole. Voisin ainakin yhdeksi päiväksi ilmottautua, mille päivälle olisi tarvetta? Lauantai?

Kärsä Babar

Lauantai on luultavasti kiireisin päivä.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: hessi - toukokuu 20, 2012, 21:41:12 ip
Poppiksen (Marko Suksi) kanssa juteltiin launtaina tuosta näytöskeittiöstä ja festariporukan "tauko" nurkasta.
Oli puhetta, että ehkäpä minä ottaisin tuon näytöskeittiön "näytökset" vastuulleni ja taukonurkan hoitajista (jos Tytillä on siihen jo porukka tiedossa niin hyvä on).
Itse keittiön järjestelystä, tarvikkeista, mahdollisista kameroinnista yms. en ota vastuuta, koska asun kaukana festaripaikalta ja keittiökamat täytyisi kyllä löytyä festari kaupungista.
Itse näytöskeittiötä on suunniteltu erilliseen paikaan ei Infon viereen niinkuin viimeksi. Mielestäni tuo keittiö ja "tauko" nurkka voisivat olla lähekkäin, mutta en tiedä festarialueesta joten en osaa sanoa miten sijoittuvat. (kylmäkalusteet voisivat olla osittain yhteisiä)
Tärkeintä on ensin selvittää kuka kustantaa näytös ruuat ja onko niitä tarkoitus myös maistattaa yleisöllä, koska hygieniapassia tarvitaan näissä näytöksissä.(minulla on)


Tähän asti olen ollut siinä uskossa, että mun tehtäväni on hoitaa vapaaehtoisia ja varsinkin joillekkin alueille vastuuhenkilöitä. Tätä tehtävää olen toteuttanut, mutta muusta mulla ei juurikaan ole tietoa. Näistä on Markon kanssa ollut välillä puhetta ja ainoastaa järjestyksenvalvojia emme saa kuin palkkaamalla.

Toki itsekin haluaisin olla mukana näytöskeittiössä ja omaan hygieniapassin, mutta antaa fiksumpien hoitaa se ja tehdään sitä omaa "juoksupojan" hommaa.

Lainaus käyttäjältä: hessi - toukokuu 20, 2012, 21:41:12 ip
Viime vuonnahan näytösruuat oli tarkoitettu festarilla työskenteleville ruuaksi. Miten tämä puoli on tarkoitus hoitaa?

Kuulutan tässä samalla halukkaita/innokkaita kokkaajia yksinkertaisten ohjeiden kera.


Veikkaisin, että samalla tyylillä pitäis mennä tälläkin kertaa, mutta sehän on vaan mun käsitykseni.

Tokihan MÄ oon taas mukana, jos tehdään chili con carnea!! 8)

Lainaus käyttäjältä: hessi - toukokuu 20, 2012, 21:41:12 ip
ja TT :lle tiedoksi Turun ihanat "tontut" ovat lupautuneet festarille mun "pomputettavaksi" ja Herra 47 saa ottaa vastuun yhdistys pisteestä jos haluaa/ taitaa ;)
Muistakaa myös ajoissa nuo kilpailujen palkinnot ja myös se ettei niitä sitten jaeta muille, niinkuin viimevuonna kävi!


Hiano homma!! Edes yks porukka, mikä on kunnossa!

Siku

Hygieniapassi löytyy myöskin, mutta tuskin kokeista niin kova pula on.
Voin toimia hessin juoksupoikana.

shp

Mä voin tulla tekemään ribsejä, reseptihän on helppo, rubi pintaan ja sit savustetaan 5 tuntia =P
Ihmiset varmasti jaksais seurata..
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Tyttii

Laittaisitteko minulle YV:tä tuosta festareiden ruoka/taukohuolto-puolesta. Ketkä siellä on aiempina vuosina olleet, onko halua tänä vuonna? Ja halukkaat tietenkin viestiä, että saataisiin porukkaa kasaan. Kuinka paljon tapahtumassa on ennen ollut talkoolaisia/pvä kaiken kaikkiaan?

Hygieniapassi on suoritettu täälläkin. Anniskeluvastaavan pätevyys löytyy myös, mutta sillä ei taida tässä olla mitään merkitystä. Tuskin talkoolaisille omaa kaljatelttaa laitetaan =)
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

hessi

:) Kalja teltta :) joo jäis festari talkoolaiset kyllä sinne :)

Viime vuonna ei ollut vakkarina kuin Hubert ja sit me muut autettiin minkä ehdittiin.
vapaa ehtoiset ilmoittautukoon :)
ja talkoolaisten määrästä ei ollut tietoa(ei ainkaan mulla) osa kävi siellä osa ei ja viime vuoden talkoo ruokailu meni vähän heikosti yritetään tänä vuonna paremmin organisoida se :)
minulta saa kysyä lisää vastaan minkä tiedän :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

TunturiTiger

Talkoo väkeä tarvitaan ja paljon! Kaikki vapaaehtoiset voivat ilmoittaa ensimmäisessä viestissä oleville alueiden vastuuhenkilöille halukkuutensa. Kaikki halukkaan sijoitetaan tietenkin mahdollisuuksien mukaan haluamiinsa hommiin.

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 24, 2012, 09:43:16 ap
Talkoo väkeä tarvitaan ja paljon! Kaikki vapaaehtoiset voivat ilmoittaa ensimmäisessä viestissä oleville alueiden vastuuhenkilöille halukkuutensa. Kaikki halukkaan sijoitetaan tietenkin mahdollisuuksien mukaan haluamiinsa hommiin.
Laita nyt sinne se tiedotuskin. Eli Mää ja muutama halukas kameraihminen.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - toukokuu 24, 2012, 22:13:45 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 24, 2012, 09:43:16 ap
Talkoo väkeä tarvitaan ja paljon! Kaikki vapaaehtoiset voivat ilmoittaa ensimmäisessä viestissä oleville alueiden vastuuhenkilöille halukkuutensa. Kaikki halukkaan sijoitetaan tietenkin mahdollisuuksien mukaan haluamiinsa hommiin.
Laita nyt sinne se tiedotuskin. Eli Mää ja muutama halukas kameraihminen.
Done!

Jokos vastuutyypeille on talkoolaisia ilmoittautunut? Saa varmasti ilmoittautua vieläkin!