huhtikuu 16, 2024, 08:14:01 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Pirkanmaan aluejaosto

Aloittaja TunturiTiger, joulukuu 28, 2010, 21:58:04 ip

« edellinen - seuraava »

Chilivaari

Mukaan voin tulla takapiruksi, kunhan minua ei sekoiteta mukaan mihinkään yhdistystoimintaan. Siitä olen saanut jo osani täyteen.

Macex

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - toukokuu 22, 2011, 13:42:22 ip
Mukaan voin tulla takapiruksi, kunhan minua ei sekoiteta mukaan mihinkään yhdistystoimintaan. Siitä olen saanut jo osani täyteen.
Jos annat hyviä vinkkejä ilmaiseksi, niin ei tarvitse sinua sitoa mihinkään.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

TunturiTiger

Katotaan nyt mitä saadaan aikaseks. Muutama tyyppi, pannullinen kahvia, (joltain tais eilen jäädä ylimääräseks jotain chilimuffinsseja ;) ) ja muistiinpanovälineet. Suunnitellaan nyt vähän ensin ja katotaan onko enemmänkin edellytyksiä toimintaan.

kieblack

Millekkäs päivää sitä ensimmäistä tapaamista sitten sopisi?
Voisin melkein luulla, että arki-ilta sopii varmaan suurimmalle osalle paremmin kuin viikonloput? Tuntuu, että näin kesäisin viikonloput on nopeasti buukattu täyteen ja kun kerran samalla paikkakunnalla asutaan, niin voihan sitä ihan arkenakin käväistä.
Joo, jäi muffinsseja :D Mutta pitää tehdä uusi satsi. Se menee tosin viikolla eteenpäin, kun ei tällähetkellä ole uunia käytössä  :-[

tso


Arki-ilta kuuden jälkeen olis aika passeli.
#20

TunturiTiger

Olisko se sitten 1. vai 8. kesäkuuta? Ja kenen kahvipannua käytetään?

Macex

Illalla joo sopis mullekkin, kun tuun ite täältä 45km päästä Treelle. Ja tulevalla viikolla aamuvuoroa, niin sopis senkin puolesta.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

kieblack

Mä vaihdan työpaikkaa kuun vaihteessa. Varmimmin pääsen tuolloin 01.06 kun ei ainakaan silloin ole vielä iltavuoroa tiedossa. Kerkeän ne muffinssitkin vääntää ;)
Ja joo, meille sopii kanssa kuuden jälkeen.

Whili


kieblack

Ensimmäinen kokous pidetty, hävetkää ne, jotka ette olleet paikalla ;)

Järjestetään Tammelantorille uusi chilipäivä 09.07 pääasiassa opastuksen ja siementen kautta. Toki jos on jotain taimia tuoda, niin käsittääkseni sekin on ihan ok. Lisää täältä:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=9750.0

Chilivaari

Kerropa miten tiesit mennä paikalle? Ja mille paikalle? ja milloin?

Salaseuralta vaikuttaa.

kieblack

Ne jotka ovat ilmoittaneet tähän ketjuun pääsevänsä 01.06, saivat yksäriä ja homma sovittiin siellä. Näin ainakin minä käsitin, kun vertasin tätä ketjua ja yksäreiden saaneita.
Salaseura tai ei ( ;D ) niin Tammelan tori ainaskin on ihan julkinen paikka  8)

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: kieblack - kesäkuu 04, 2011, 10:22:24 ap
Ne jotka ovat ilmoittaneet tähän ketjuun pääsevänsä 01.06, ...

Enpä löytänyt yhtään sellaista. Muutaman epäilyn vain.  ;D

TunturiTiger

Sori vaari! Mun moka, kun et saanu kutsua. Kesäkuun lopulla seuraavaa palaveria. Tervetuloa silloin. Nythän ei vielä paljon ehditty mitään suunnitteleen. Tarkempaa tietoa tulee lähempänä juhannusta.

Chilivaari

En minä itseni vuoksi...
En olisi ehtinyt kuitenkaan, mutta homma lähti kyllä aika salaa kenties muiltakin kiinnostuneilta. Hyvä että lähti. Jonkun pitää toimia, muut tulevat myöhemmin perässä.

Kuitenkin, jos jotakin virallisesti perustatte, kutsu kannattaa laittaa julki hyvissä ajoin. Mutta eihän tuosta kai ole tulossa virallista yhdistystä?

TunturiTiger

No eipä meidän keittiöön paljon väkeä mahtuiskaan..

Jos jotain virallista tulee niin ilmoitan kyllä hyvissä ajoin. Ja vedän lipun salkoon.

Tarkoitus oli aluksi kerätä muutama aktiivi, joiden kanssa polkaistaan pientä toimintaa käyntiin.

kieblack

Ihme lynkkausta heti alkuun, kun ei satanut kutsua omaan postilaatikkoon  ;D Asiasta puhuttiin silloin Tammelan torillakin ja oli puhetta, että aluksi voisi olla hyvä, että saadaan kasaan pieni aktivistiporukka. Sillä sitten lähdetään järjestämään suurempia tempauksia ja värvätään lisää porukkaa riveihin. Voin sanoa, että on aika hankala alkaa järjestämään edes ensimmäistä "kokousta", jos mukana ei ole muita. Yleensä se kun sattuu vielä kuivumaan siihen, ettei ketään tule paikalle, vaikka muutama olisikin lupautunut.
Enkä mä kyllä tästä silti salaseuraa saa, kun tuossa jo kyseltiin, että sopiiko 01.06 vai se toinen päivä paremmin  :) Ja tarkoitushan on tosiaan sitten ensikuussa tavata ja suunnitella asiaa enemmän. Tämä pieni kokous oli siksi, että tiedetään, mitä tuohon tapaamiseen laitetaan agendaksi (miten lähdetään liikkeelle, mitä tarjotaan tapahtumassa jne.). Silloin on enemmän tilaa, kun torilla tavataan, eikä tarvitse lähteä toisten ihmisten keittiöihin ahtautumaan.

Ja toki edelleen tähänkin voi kirjoitella omia ehdotuksia, jos sellaisia on. Ja ilmoittaa omasta aktiivisuudestaan  :)

TunturiTiger

Onko seuraava pähkimis ajankohta paha jos pidetään 6.7.? Vai onko 29.6. parempi? Itselläni jälkimmäinen on muistaakseni iltavuoro, mutta enhän mäkään aina voi olla jokapaikassa yhtäaikaa.

tso


29.6. on paaaljon parempi. Heinäkuun eka viikko mission impossible.. mökkiloma keskellä ei mitään ja kaukana kaikesta,
#20

TunturiTiger

Eli siis 29.6. Mulla on sittenkin aamuvuoro silloin. Ketkä kaikki nyt pääsis paikalle? Tietäis kattoo, missä ollaan ja kelle osotteita ja puhelinnumeroita lähetellään.