maaliskuu 29, 2024, 10:14:26 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


CHILITAPAHTUMIA

Aloittaja jaolsten, helmikuu 29, 2012, 23:06:13 ip

« edellinen - seuraava »

bluesman


Keravan kirjastossa on huomenna lauantaina 21.9 jonkinlainen ruokateemapäivä. Olen siellä maistattamassa chilejä ja salsoja. Otan mukaan myös hapanchiliä. Jos joku asuu sopivalla etäisyydellä ja on kiinnostunut testaamaan Bluesfarmin tuotteita niin tervetuloa. Olen paikalla klo 10-15.

Bluesman


TriPatti

syyskuu 21, 2013, 12:32:26 ip #21 Viimeisin muokkaus: syyskuu 21, 2013, 13:55:05 ip käyttäjältä TriPatti
Lainaus käyttäjältä: bluesman - syyskuu 20, 2013, 20:17:11 ip

Keravan kirjastossa on huomenna lauantaina 21.9 jonkinlainen ruokateemapäivä. Olen siellä maistattamassa chilejä ja salsoja. Otan mukaan myös hapanchiliä. Jos joku asuu sopivalla etäisyydellä ja on kiinnostunut testaamaan Bluesfarmin tuotteita niin tervetuloa. Olen paikalla klo 10-15.

Bluesman


Itse tulin juuri kirjastolta ja sattuipas ikävästi, että esittelijä oli juuri pois.
Maistiaisia tuli kuitenkin nautittua ja eri lajikkeita bongailtua - kiitoksen niistä.
Sikäli kun kolmeen asti on presenssiä, niin tullaan vielä uudemmalti.

TriPatti

Tovi sitten kotiuduttu kirjastolta ja oli mukava jutustella Bluesmanin kanssa chileistä. Linkin kautta kuvaa mitä reissulta tarttui matkaan. Näiden kanssa on ensi kautta suunnitella ja saattaa niistä jo talveksikin päästä jokunen purkkiin kasvamaan.
Vaimollekin oli tuliaisena tilaisuudesta 130v. juureen leivottua ruisleipää ja itse juurtakin.

Alla linkki tuliaispodeihin. Lajikkeiden tunnistuksen kanssa vähän niin ja näin.
https://skydrive.live.com/redir?resid=5FAC7358FF8676FF!674&authkey=!AJFQi8ypfiNd55g&v=3

Kaisuli-Haisuli

Chiliyhdistys mukana pienimuotoisesti myös TULIruukissa Ulvilassa.

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: Kaisuli-Haisuli - syyskuu 30, 2013, 12:05:04 ip
Chiliyhdistys mukana pienimuotoisesti myös TULIruukissa Ulvilassa.


Oli sitten aivan mielettömän mukava tapahtuma ja kävijämäärä ylitti kaikki odotukset. Kuvia luvassa myöhemmin!

jaolsten

Chilitapahtumia päivitetty Facebookkiin:

https://www.facebook.com/chiliyhdistys

...ja yhdistyksen kalenteriin:

http://www.chiliyhdistys.fi/ (rullaa alas ja valitse kalenterin oikeasta yläkulmasta 'tapahtumat')
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

Tässä vielä tekstimuodossa tähänkin topicciin:


lauantai, 22. maaliskuuta 09:00 Tammisillan puutarhan chilipäivät
perjantai, 28. maaliskuuta Piha- ja puutarhamessut
lauantai, 29. maaliskuuta Piha- ja puutarhamessut
sunnuntai, 30. maaliskuuta Piha- ja puutarhamessut
torstai, 3. huhtikuuta Omapiha-messut
perjantai, 4. huhtikuuta Omapiha-messut
lauantai, 5. huhtikuuta Omapiha-messut
sunnuntai, 6. huhtikuuta Omapiha-messut
perjantai, 11. huhtikuuta Puutarhamessut (supermessut)
lauantai, 12. huhtikuuta Puutarhamessut (supermessut)
sunnuntai, 13. huhtikuuta Puutarhamessut (supermessut)
perjantai, 25. huhtikuuta Puutarhan kevät
lauantai, 26. huhtikuuta Puutarhan kevät
sunnuntai, 27. huhtikuuta Puutarhan kevät
lauantai, 14. kesäkuuta 201410:00 Taimimoision Chilipäivät
lauantai, 12. heinäkuuta 2014 Korkeakosken Kievarin chilimarkkinat kalastuksen kera
sunnuntai, 13. heinäkuuta 2014 Korkeakosken Kievarin chilimarkkinat kalastuksen kera
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013