maaliskuu 28, 2024, 15:37:36 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Pohjois-Suomen aluejaosto

Aloittaja pasilan, maaliskuu 28, 2014, 10:23:29 ap

« edellinen - seuraava »

Jani M

Lainaus
Laittakaas huomenissa tekstiviestiä, kunhan olette paikalla, niin löydän oikeaan porukkaan.

Edit: Ehkä se numerokin... 044-5279842

chili noob

pohjoissuomen alue jaosto on perustettu tänään 20.4.2014 klo 14.55. paikalla oli 4 henkilöä.

pasilan

Ensimmäisenä missiona meillä on Pohjois-Suomen alueen chiliharrastajien verkostoituminen. Kaikki halukkaat ovat tervetulleita mukaan ideoimaan ja tapaamaan muita samanhenkisiä!
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

unenkuva


Tämä ketju jäi meikällä jostain syystä kokonaan huomiotta. Oululaisena kyllä jatkossa peesissä :)

chili noob

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - huhtikuu 20, 2014, 21:55:17 ip

Tämä ketju jäi meikällä jostain syystä kokonaan huomiotta. Oululaisena kyllä jatkossa peesissä :)


hyvä niin.  :o
meitä puuttuu monta vielä

jaolsten

Perustamiskokouksen pöytäkirja word-muodossa yhdistyksen sähköpostiin kiitos. Mukaan vastuu henkilöiden yhteystiedot. Hyvä pohjois-suomi!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

chili noob

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - huhtikuu 21, 2014, 10:38:53 ap
Perustamiskokouksen pöytäkirja word-muodossa yhdistyksen sähköpostiin kiitos. Mukaan vastuu henkilöiden yhteystiedot. Hyvä pohjois-suomi!


Jani aikoi pistää sinne.  ;)

Jani M

Lainaus käyttäjältä: chili noob - huhtikuu 21, 2014, 17:32:25 ip
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - huhtikuu 21, 2014, 10:38:53 ap
Perustamiskokouksen pöytäkirja word-muodossa yhdistyksen sähköpostiin kiitos. Mukaan vastuu henkilöiden yhteystiedot. Hyvä pohjois-suomi!


Jani aikoi pistää sinne.  ;)


Jees, minä laitan, kunhan se on nähty ja hyväksytty paikallaolijoiden puolesta.

pasilan

Lainaus käyttäjältä: unenkuva - huhtikuu 20, 2014, 21:55:17 ip

Tämä ketju jäi meikällä jostain syystä kokonaan huomiotta. Oululaisena kyllä jatkossa peesissä :)


Hienoa, tervetuloa mukaan!
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: Jani M - huhtikuu 21, 2014, 18:38:13 ip
Lainaus käyttäjältä: chili noob - huhtikuu 21, 2014, 17:32:25 ip
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - huhtikuu 21, 2014, 10:38:53 ap
Perustamiskokouksen pöytäkirja word-muodossa yhdistyksen sähköpostiin kiitos. Mukaan vastuu henkilöiden yhteystiedot. Hyvä pohjois-suomi!


Jani aikoi pistää sinne.  ;)


Jees, minä laitan, kunhan se on nähty ja hyväksytty paikallaolijoiden puolesta.

Minun puolesta pytäkirja on ok.

pasilan

Laitoin sähköpostilla wordille viedyn version. Tsekkaatko sen ja kuittaa jos on ok.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla

Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

M

Ahaa, tälläinenkin perustettu. Hienoa. Ollaan hengessä (ja tarvittaessa fyysisestikin) mukana täällä Oulunsalossa.

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: pasilan - huhtikuu 21, 2014, 19:39:54 ip
Laitoin sähköpostilla wordille viedyn version. Tsekkaatko sen ja kuittaa jos on ok.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Ei löydy? Tarkistatko, oliko osoite oikein:

info@chiliyhdistys.fi
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

pasilan

huhtikuu 23, 2014, 07:17:17 ap #53 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 23, 2014, 08:34:01 ap käyttäjältä pasilan
Lainaus käyttäjältä: jaolsten - huhtikuu 22, 2014, 22:51:22 ip
Lainaus käyttäjältä: pasilan - huhtikuu 21, 2014, 19:39:54 ip
Laitoin sähköpostilla wordille viedyn version. Tsekkaatko sen ja kuittaa jos on ok.

Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Ei löydy? Tarkistatko, oliko osoite oikein:

info@chiliyhdistys.fi


Kirjoitin tuon vastauksena Chilidogille. En ole vielä yhdistyksen postiin laittanut. En ole kaikilta saanut vielä kuittausta pöytäkirjasta, mutta voin sen tietysti jo laittaa tulemaan. Korjataan sitten jälkeenpäin jos korjattavaa löytyy.
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

chili noob

huhtikuu 23, 2014, 07:42:59 ap #54 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 23, 2014, 07:44:34 ap käyttäjältä chili noob
Lainaus käyttäjältä: pasilan - huhtikuu 23, 2014, 07:17:17 ap
Ei löydy? Tarkistatko, oliko osoite oikein:


Kirjoitin tuon vastauksena Chilidogille. En ole vielä yhdistyksen postiin laittanut. En ole kaikilta saanut vielä kuittausta pöytäkirjasta, mutta voin sen tietysti jo laittaa tulemaan. Korjataan sitten jälkeenpäin jos korjattavaa löytyy.
[/quote]

joo mun puolesta on ok.

pasilan

Arvoisa Oulun seudun chili(yhdistys)yhteisö; Jani M, rasse, unenkuva, M ja muutkin,

Ouluhallissa järjestetään Wapun jälkeisenä viikonloppuna "Kesäpiha, Osaavat kädet ja Kunnossa!" -messut (lauantai, 3. toukokuuta 2014 10:00 - su, 4. toukokuuta 2014 17:00). Tuonne on kyselty chiliyhdistykseltä edustusta.

En tiedä ehdimmekö mukaan, mutta tiedustelen nyt teiltä voitaisiinko alueeltanne saada 2-3 aktiivia hoitamaan standiä?

Linkki messujen webbisivulle:
http://www.kesapiha.com/
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

pasilan

Lainaus käyttäjältä: chili noob - huhtikuu 23, 2014, 07:42:59 ap
joo mun puolesta on ok.


Ok, kiitos! Chilidog varmaan kuittaa kun ehtii. Jarkko: Laitoin yhdistyksen postiin.
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: pasilan - huhtikuu 23, 2014, 08:32:05 ap
Arvoisa Oulun seudun chili(yhdistys)yhteisö; Jani M, rasse, unenkuva, M ja muutkin,

Ouluhallissa järjestetään Wapun jälkeisenä viikonloppuna "Kesäpiha, Osaavat kädet ja Kunnossa!" -messut (lauantai, 3. toukokuuta 2014 10:00 - su, 4. toukokuuta 2014 17:00). Tuonne on kyselty chiliyhdistykseltä edustusta.

En tiedä ehdimmekö mukaan, mutta tiedustelen nyt teiltä voitaisiinko alueeltanne saada 2-3 aktiivia hoitamaan standiä?

Linkki messujen webbisivulle:
http://www.kesapiha.com/



Olen reissussa juuri tuona viikonloppuna :(

pasilan

Sain juuri vahvistuksen "Kesäpiha, Osaavat Kädet ja Kunnossa!" -messujen järjestäjältä, että Chiliyhdistykselle järjestyy pieni standi kyseisiltä messuilta Ouluhallista. Jaolsten tarvitsee tiedon messu-osallistumisestamme pian, jotta messukamat saadaan lähetettyä Ouluun.

Nyt siis pyydän sitovia ilmoittautumisia, 2-4 Chiliyhdistysläistä Pohjois-Suomen alueelta messuille toimintaa esittelemään.
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

rasse

Lainaus käyttäjältä: pasilan - huhtikuu 23, 2014, 08:32:05 ap
Arvoisa Oulun seudun chili(yhdistys)yhteisö; Jani M, rasse, unenkuva, M ja muutkin,

Ouluhallissa järjestetään Wapun jälkeisenä viikonloppuna "Kesäpiha, Osaavat kädet ja Kunnossa!" -messut (lauantai, 3. toukokuuta 2014 10:00 - su, 4. toukokuuta 2014 17:00). Tuonne on kyselty chiliyhdistykseltä edustusta.

En tiedä ehdimmekö mukaan, mutta tiedustelen nyt teiltä voitaisiinko alueeltanne saada 2-3 aktiivia hoitamaan standiä?

Linkki messujen webbisivulle:
http://www.kesapiha.com/



Ja hitto, minä olen myös reissussa ko. viikonloppuna..