huhtikuu 18, 2024, 22:16:04 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Aaveita!

Aloittaja Aji Inferno, maaliskuu 05, 2010, 22:58:50 ip

« edellinen - seuraava »

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: InkRose - huhtikuu 01, 2012, 08:53:09 apEihän sekään tarkoita etteikö siellä voisi jotain selittämätöntä olla, mutta varsin epätodennäköistähän semmoinen on.

Selittämätöntä varmaankin on, ainakin kokijalle itselleen, mutta yliluonnollisiksi tuollaisia kokemuksia ei kannattaisi sanoa. Kyse on ehkä vain aistiemme rajallisuudesta. Eipä bakteereja, geenejä, ultraääntä, radioaaltoja tai UV-valoa tunnettu vielä vähän aikaa sitten, kun ei ollut sopivia havaintovälineitä.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - huhtikuu 01, 2012, 09:40:23 ap
Lainaus käyttäjältä: InkRose - huhtikuu 01, 2012, 08:53:09 apEihän sekään tarkoita etteikö siellä voisi jotain selittämätöntä olla, mutta varsin epätodennäköistähän semmoinen on.

Selittämätöntä varmaankin on, ainakin kokijalle itselleen, mutta yliluonnollisiksi tuollaisia kokemuksia ei kannattaisi sanoa. Kyse on ehkä vain aistiemme rajallisuudesta. Eipä bakteereja, geenejä, ultraääntä, radioaaltoja tai UV-valoa tunnettu vielä vähän aikaa sitten, kun ei ollut sopivia havaintovälineitä.


Erittäin hyvin todettu. Yliluonnollinen sanana mystifioi asioita, vaikka kyse tosiaan lienee vain "tuntemattomasta" eli aistiemme ja/tai mittaustapojemme ulkopiolella olevasta aivan "luonnollisesta".

Toby

Lainaus käyttäjältä: Noseless - kesäkuu 16, 2010, 09:14:35 ap
takaisin ylimmässä kerroksessa olevaan kämppään käsiä pesemään. No, kun pääsimme käytävän puolelle, lähti hissi pohjakerroksesta liikkeelle johonkin ylempään kerrokseen. Avokkini koitti "tilata" hissin alas sen pysähdyttyä, mutta mitään ei tapahtunut. Kierrettiin rappusten kautta toiseen kerrokseen, ja siellähän se hissi oli. Jumissa vielä puoli metriä kerroksen alapuolella, ei ketään sisällä, eikä ketään missään kerroksessa odottamassa. Jos joku olisi rapussa liikkunut, sen kyllä kuulee, samoin huoneistojen ovet. Myöskään tuohon kerrokseen hissi ei suostunut saapumaan, mutta pari kerrosta ylempänä kokeilin uusiksi, ja sitten se lähti liikkeelle. Toimi sen jälkeen ihan normaalisti. ???


Joku ulkoavaruuden mörkö halusi kulkea hissillä, siinä kaikki. Pittäähän niidenki nauttia maailman mukavuuksista ettei aina tarvitsisi laahustaa portaita tai mennä seinien läpi.
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

FFOGGYL

En tiedä, onko tämä niin "aavejuttu", mutta lähellä kumminkin!
Enkä jaksanut tuota unitopicia nostaa, kun 2011 Tammikuussa viimeinen viesti pistetty  :)

Mutta perhana meikällä tuli eilen unihalvaus.
Siinä sängyllä makoilin ja katoin just loput Insidiouksesta (joo olin nähny aiemmin, mutta kaveri halus paria päivää aikasemmin nähdä sen, eikä ehitty loppuun kattoa niin oli pakko itestään kattoa nyt ).

Olin ihan unen rajamailla, ja tunsin että sänky tärisee pikkasen. Tuota on käyny moooooonena yönä viimekuussakin, mutta kun avasin silmät niin sekunnin ajan sängyn päässä oli ihan HELVETIN ruma akka tärisyttämässä sitä sänkyä.
Siis joku mörkö. Mun omien aivojen kaikkien pelkojen yhistelmä tärisytti sitä siellä.

Onneks loppu sekunnissa tuokin episodi, koska unihalvaukset voi kestää niinkin kauan kunnes se örkki (tai mikä ikinä onkaan) koskettaa sua. Eikä siinä voi liikuttaa muuta kun silmiä

Toivottavasti tekin unihalvailette, perkele.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: wound - heinäkuu 03, 2012, 15:13:50 ip
En tiedä, onko tämä niin "aavejuttu", mutta lähellä kumminkin!
Enkä jaksanut tuota unitopicia nostaa, kun 2011 Tammikuussa viimeinen viesti pistetty  :)

Mutta perhana meikällä tuli eilen unihalvaus.
Siinä sängyllä makoilin ja katoin just loput Insidiouksesta (joo olin nähny aiemmin, mutta kaveri halus paria päivää aikasemmin nähdä sen, eikä ehitty loppuun kattoa niin oli pakko itestään kattoa nyt ).

Olin ihan unen rajamailla, ja tunsin että sänky tärisee pikkasen. Tuota on käyny moooooonena yönä viimekuussakin, mutta kun avasin silmät niin sekunnin ajan sängyn päässä oli ihan HELVETIN ruma akka tärisyttämässä sitä sänkyä.
Siis joku mörkö. Mun omien aivojen kaikkien pelkojen yhistelmä tärisytti sitä siellä.

Onneks loppu sekunnissa tuokin episodi, koska unihalvaukset voi kestää niinkin kauan kunnes se örkki (tai mikä ikinä onkaan) koskettaa sua. Eikä siinä voi liikuttaa muuta kun silmiä

Toivottavasti tekin unihalvailette, perkele.


Monen kohdalla kyseessä olisi kait ollut oma akka... Tyttöystävä- tai aviomörkö, siis. Vaan hurjan kuuloinen kokemus! Tosin, juuri tuollaisia ovat olleet monet ns. klassiset kummittelutkin maailman tietyissä paikoissa. Esim. majataloissa/linnoissa huoneita, joissa nukkujille käy toistuvasti noin - ja silti niihin riittää vieraita. Että mene ja tiedä. ;)

Tyttii

Parin Turussa vietetyn lomapäivän jälkeen katsoin aamulla peiliin ja totesin: I See Dead People! Mutta onneksi Kuolema Pukee Häntä!
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Aji Inferno

Kaverini luona jaksaa tapahtua. Siinä ei ole enää mitään uutta, että kellarin ovet paukkuvat öisin, vaikkei kotona ole isännän lisäksi muita. Ei siinäkään, että tietty (aivan hyvin sulkeutuva ovi) on aamuisin enimmäkseen auki. Tuossa toissayönä kuuluu noiden "normaalien" viihdeilmiöiden lisäksi vielä käyneen bonuksena niinkin, että lasitetulla verannalla lattialle jäänyt siideritölkki, jonka isäntä oli ajatellut korjaavansa talteen seuraavana päivänä, oli aamulla laitettu mukavasti pöydälle. Talon vanha emäntä kuuluu tykänneen siisteydestä...

Ja oman kokemukseni mukaan myös siitä, ettei yöllä mekkaloida esim. musiikkia soittaen.

Että sellaista pikkukivaa, jota ei tietenkään ole olemassa paitsi hörhöjen sairaissa mielissä. ;)

Eihän meidän toki tarvitse uskoa aaveisiin. Mutta jos ne pirulaiset uskovat meihin, ja mellastavat ympärillämme, minkäs teet.

Whili

Olis se vaan todella töykeää tulla mun siideritölkkiä liikuttelemaan,
vaikka kuinka olisi mummo siivoushullu tai jotain..

Rauhassa oon toistaseksi saanut olla ko. hemmoilta, mutta kattellaampa...

Tyttii

Kerran olin yläkerrassa ja ulko-ovi kävi ja kuului askelia keittiöön. Luulin, että poika tuli kotiin ja lähdin samantien alakertaan. Prkle se fiilis, kun siellä ei ollut ketään!
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Tyttii - heinäkuu 04, 2012, 00:03:29 ap
Kerran olin yläkerrassa ja ulko-ovi kävi ja kuului askelia keittiöön. Luulin, että poika tuli kotiin ja lähdin samantien alakertaan. Prkle se fiilis, kun siellä ei ollut ketään!


Klassista. :) Ja aika pirun häiritsevää...

Tyttii

Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - heinäkuu 04, 2012, 00:13:43 ap
Lainaus käyttäjältä: Tyttii - heinäkuu 04, 2012, 00:03:29 ap
Kerran olin yläkerrassa ja ulko-ovi kävi ja kuului askelia keittiöön. Luulin, että poika tuli kotiin ja lähdin samantien alakertaan. Prkle se fiilis, kun siellä ei ollut ketään!


Klassista. :) Ja aika pirun häiritsevää...


Ateistisen ajatusmaailmani mukaan myöskään kadotettuja sieluja ei ole. Se pikkaisen häiritsee.
Päiväkirja: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10978.0
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Tyttii - heinäkuu 04, 2012, 00:56:33 ap
Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - heinäkuu 04, 2012, 00:13:43 ap
Lainaus käyttäjältä: Tyttii - heinäkuu 04, 2012, 00:03:29 ap
Kerran olin yläkerrassa ja ulko-ovi kävi ja kuului askelia keittiöön. Luulin, että poika tuli kotiin ja lähdin samantien alakertaan. Prkle se fiilis, kun siellä ei ollut ketään!


Klassista. :) Ja aika pirun häiritsevää...


Ateistisen ajatusmaailmani mukaan myöskään kadotettuja sieluja ei ole. Se pikkaisen häiritsee.


Kadotetut sielut taitavat olla kristinuskon sanastoa. Näissä voi olla kyse jostain aivan muusta - sellaisesta, mitä me tai tieteemme ei osaa vielä edes arvailla.

Toby

heinäkuu 10, 2012, 10:04:41 ap #152 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 10, 2012, 10:06:23 ap käyttäjältä Toby
Lainaus käyttäjältä: wound - heinäkuu 03, 2012, 15:13:50 ip
Toivottavasti tekin unihalvailette, perkele.


Unihalvailin jo. Muistan kun joskus muutama vuosi sitten olin nukahtamassa, ja kuulosti siltä, kuin huoneessa olisi hajonnut ilmapalloja vaimeasti poksahdellen. Koko ajan kuului pientä poksetta. Ja näytti siltä, kuin siellä olisi lentänyt harmaita kuplia. ??? Tätä kesti n. alle puoli minuuttia. Sitten hätkähdin kunnolla, koska aivan kuin joku olisi läimäissyt kunnolla kasvoille. Sitten heräsin, eikä huoneessa ollut ketään. Perus näköharhoja ja muita unihalvaus-hallusinaatioita... onneksi ei ole käynyt samalla tavalla kuin woundille.
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.