maaliskuu 28, 2024, 10:10:36 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


CHILIFEST 2012 PALAUTE

Aloittaja kieblack, elokuu 28, 2012, 10:23:26 ap

« edellinen - seuraava »

shp

Ens vuodeksi talkoolaisille eriväriset chilifest paidat =)
Vaikka vaaleanpunaiset
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: shp - syyskuu 04, 2012, 21:10:19 ip
Ens vuodeksi talkoolaisille eriväriset chilifest paidat =)
Vaikka vaaleanpunaiset

No sit mä en ole mukana. Noita paitoja ei ollut juuri muilla kuin talkoolaisilla, joten se siitä. Mitä mä nyt oon lukenu tässä, niin suurin murhe on, ettei talkooväki erottunut joukosta. Eikös se ole itseasiassa ihan hyvä? Silloin kukaan mokannutkaan pahasti (paitsi ehkä minä, mutta koetan referoida tätä palautelistaa ensivuotta varten, mikäli olen mukana järkkäämässä).

Mä olen noista yhdistyksen säännöistä ja perustamista edeltävistä keskusteluista käsittänyt, että yhdistyksen tärkein tehtävä olisi "chilievankeliumin" levittäminen. Tällaiset tapahtumat, jotka saavat edes jonkinlaista julkisuutta, on juuri sitä. En ole varma, mutta villi arvaus on, että moni pätti noilla festareilla ainakin kokeilla jotain chilituotetta ruuanlaitossa. Eihän kaikkien chiliharrastajien tarvitse välttämättä kasvattaa itse satoja tai edes kymmeniä kasveja. Vai?

Mutta antakaa palaa, jos vielä tulee jotain. Mä koitan tästä kerätä ne palautteet, joille me mahdetaan jotain ja mahdollisesti muuttaa asioita ensivuodeksi. :)

Whili

Lainaus käyttäjältä: jaolsten - syyskuu 04, 2012, 18:57:04 ip
...Tosin siinä voitaisiin ensivuonna parantaa, että joku kyselisi valmiiksi staff-tarjoukset noihin myyntikojuihin ja antaisi valmiin listan talkoolaisille. Mää hoidan jos olen ens vuonna mukana!

Noita staff-tarjouksien tiedusteluita voisi laajentaa yhteistyöravinteleihin, esim. loppukuun tai syyskuun ajan -50% chiliaterioista.
Ja hyvä olisi päivittää myös chiliyhdistyksen jäsenetujen voimassaolo:

Gringos Locos Tampere
http://www.gringoslocos.fi/
Kehräsaari
33200 TAMPERE
Jäsenedut
Kaikista pääruokien listahinnoista -20% Tampereen, ellei koko suomen tulisin tuplapihvi Diablo Burger 10€ ja Chili-mansikka pirtelö 5€ (alkoholillinen).

Rouhea Ravintola ROAST
http://www.roast.fi
Tammelan puistokatu 34
33500 TAMPERE
Jäsenedut
20% alennus chililistan annoksista!


-Onko tarjoukset voimassa muissa kuin Tampereen GL:ssä ??
-Mikä on tilanne Jack the Roosterissa ??
-Siipiveikot, Flame, New york, Amarillo, Pancho villa...  ??  (Eihän nuo kaikki ns. chiliannoksia tarjoa, mutta jos innostuisivat)

kieblack

syyskuu 06, 2012, 14:38:36 ip #103 Viimeisin muokkaus: syyskuu 06, 2012, 14:53:22 ip käyttäjältä kieblack
Vaikka itse pääsin paikalle tarjoamaan apuani muutamaksi tunniksi, se oli toivottavasti kuitenkin tarpeen ja kyllä ainakin töitä piisasi siksikin aikaa. En tehnyt sitä sen takia, että minua olisi syyllistetty vaan sen takia, että haluan itse oma-aloitteisesti kantaa korteni kekoon. Vaikka se tarkoittaisi minuuttiaikataulua omien töiden suhteen ja sairaana työskentelyä. Joo, olen ollut chilifestien jälkeen sairauslomalla.. Kovasti olisi tehnyt mieli auttaa muussakin ja olla siellä pidempään, vaan olisin ehkä löytänyt itseni sen jälkeen sairastuvalta  8)
Jokainen auttoi sen verran, mitä pystyi. Se auttoi, kuka halusi. Sitähän ne talkoot on. Vaikka se raha maailmaa pyörittääkin, on meitä pyyteettömiä onneksi olemassa. Päästään halvemmalla, voidaan järjestää isoja tempauksia ja pidetään yhdessä hauskaa.

Aijuu, niistä paidoista. On tosiaan turhaa alata ostamaan palkinnoksi niitä 500€ paitoja. Olisihan se hienoa, jos samoja paitoja ei olisi myynnissä, kuin mitä talkoolaiset käyttävät. Olisiko sitten parempi, että myynnissä on ainoastaan yhdistyksen paitoja? Veikkaanpa, ettei tule kesää.
Musta paita, kiitos. Vihreät ja ne vaaleanpunaiset on hyi, varsinkin hikisellä talkoolaisella ;)

shp

Menee ehkä enempi chiliyhdistyksen puolelle tämä, mutta aktiivitalkoolaisille paitojen hommaaminen ei olisi mikään mahdoton idea, paidat sitten kävis festeillä yms =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Kärsä Babar

Jonkun verran on messuilla tänä keväänä annettu paitoja vapaaehtoisille. Niitä ei ole yhdistyksen pussista otettu vaan Chilitarvike on sponssannut. Messuilla varmaan tulee jatkossakin joko yhdistys tai kumppanit tarjoamaan paitoja. Niistä kannattaa olla yhdistykseen ajoissa yhteydessä ennen messuja, jotta saa varmasti oikean kokoisen paidan.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903