maaliskuu 29, 2024, 06:37:50 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

HannuH

Olvi Sitrusta suoraan pullosta. Positiivinen yllätys kun oli aika raikas limonaadiksi.

Quini


Nikodeemus

Burritoa itsetehdyn Aji Cristal/Rawit- salsan kera.
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

Pertsa

Samuel Gawithin Squadronleaderia paloi äsken piipullinen.
Ihastuin tohon jo muutama vuosi sitten kun sitä viimeksi poltin ja hyvää oli edelleen. Täysiverinen English luokan blendi josta ei potentiaalia puutu, jos pikimustaa savua täynnä oleva Irkkupubi tummine oluineen on mieleen niin tykkää tostakin. Palaa hitaasti ja viileänä, piippua sai ihmetellä sen puolitoistatuntia ja nyt tuntuu siltä ettei röökille tarvitse mennä vähään aikaan. N-vitamiinia riittävästi.
Kyytipoikana Pirkan tumma Lager joka on merkistään huolimatta ihan juotavaa tavaraa.
Chilipuolella voisi verrata lähinnä pikimustaksi savustettuun Rocotoon jonka savuisuus tunkee läpi vaikka kuinka koittaisi pakata tiiviisti.
Nam!

-P-
Meillä määrää Nainen!

Tepi

Itaipavaa...eli paikallista Lahtaria.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

nicklas

Lainaus käyttäjältä: Fire - lokakuu 12, 2010, 19:14:45 ip
Lainaus käyttäjältä: futuristi - lokakuu 12, 2010, 08:07:10 ap
Teetä, toiseen kertaan haudutettuna.

Kolmannella kerrallahan se vasta maistuu parhaimmailta.

Ai toi nimimerkki. Eka kerta kun näen sun viestin.
En tiedä mutta ärsyttää koska monet hyödylliset ja mukavan tuntuiset ihmiset on pois täältä SUN takia.
Ja minun mielestä tee ei maistu parhaalta kolmannella kerralla. Ei sit millään. Varmaan kahvikin on tosi hyvää kun valuttaa läpi kolmannen kerran. Ehkä makumieltymyksesi ei sovi tälle foorumille.


AITO vihreä tee on sellasta että siitä voi väsätä teet neljäänkin kertaan.... pussiteestä ja halppiksista ei tietenkään.ettätälleen

chilihardhead.fi

lokakuu 29, 2010, 12:20:32 ip #1126 Viimeisin muokkaus: lokakuu 29, 2010, 12:28:15 ip käyttäjältä chilihardhead.fi
Kahvia ei valuteta mistään läpi, ****mokat erikseen. ;)

Pannullinen kahvia kera broilerinnahkakuulien ja toinen puoli lautasta tomaattia päälle roiskittu nagaketsuppia ja aiolia, tälleen tulee kuulistakin syötäviä kunhan ne on ensin pannulla saanu väriä.
Ketsuppi oli sopivan väkevää, tehosekotin päästi mokoma käyttösavut pihalle liekkien saattelemana sitä tehdessä. Nyt joutuu jauheetkin tekeen fiskarssin japanialaisella yleiskoneella ???

Jälkkäriksi Tiikerin ohjeistamaa kakkua teelusikallisella nagajauhetta. Oli hyvä ohje, kun ei tarvii ite tehdä tai mankua leipurimestaria tekemään se kun tykästy kanssa, tosin pitää vahtia, että taikinaa jää vuokaankin laitettavaksi. ;D

Nyt voikin sitten tasottaa syysviiruilla, ennen kuin aletaan tyhjäämään ebbejä pihalta harsojen alta Glen Scanlanin kanssa.
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin


Quini

Pizzaa jossa kaiken muun sälän ohella valkozibulaa ja ihan aimo annos tuoretta nagaa. Ja kyytipojaksi vino tintoa. Oon siis ihan koukussa tohon nagaan. Mä en tajuu miten joskus oon tullu toimeen ilman.

TunturiTiger

Kuumaa kaakaoo, jossa pirusti kermaa. Mukana myös hippunen habaa.

waltron

Karhun tosi vahvaa  ja seuraavaksi Olvin Tuplapukkia.
Melkosia myrkkyjä molemmat, kummasakin yli 8% ja maistuukin siltä.
Chili osastossa joku tunti sitten oli itse väsätty lohileipä (tummaan leipään tottakai)
Voin sijasta levittyi Poppiksen chilimurskaa ja kalan päälle Habatabaa.
Ihan hyviä, vaik olen kyl parempiakin syönyt, lohi oli vähän vaisua...
"the back of my throat"

Ryhis

lokakuu 30, 2010, 09:55:43 ap #1131 Viimeisin muokkaus: lokakuu 30, 2010, 16:10:47 ip käyttäjältä Räyhäkäs
Homomokkaa ja jotain ihme mysli-puikuloita (ruisleipää) jonka päällä maksamakkaraa ja uudesta chilimyllystä rouhaistua chiliä.


edit. BTW maistoin eilen Åttå drinkeroa ja en voi kyllä suositella kenellekkään. En edes anopille.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

.tomppa.

maksamakkaraa  :)   joskus olen syönyt moista herkkua ja parasta on ruisleivällä!

opettelen vasta käyttämään useammin, kerran porukoilla oli jotakin lidl maksamakkaraa ja siitä jäi kammo.... ::)

Ryhis

^ Jossain on se ketju "Mitä et kokkaa enää ikinä" vai oliko se "pahimmat mokat keittiössä"? Sieltä löytyy kaikki.

"Kalakeiton perunat unohtui ostaa, joten kippasin kattilaan fifty-fifty mummonmuusijauhetta ja riisiä."
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

TunturiTiger


Pertsa

Meillä määrää Nainen!

TunturiTiger


PP

Tuska-makkaraa grillattuna. Ei nimensä veroista, mutta makkaroiden eliittiä kuitenkin.

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - lokakuu 30, 2010, 23:08:52 ip
Lainaus käyttäjältä: Pertsa - lokakuu 30, 2010, 23:03:15 ip
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - lokakuu 30, 2010, 22:58:35 ip
Lempijuomaani alkoholia.


Samaa vikaa.
Hyvä me Suomalaiset juntit :D

-P-

Kalsarikänni - 2000-luvun suomen kansallislaji.


Ite tykkään juoda himassa, kuunnella musiikkia ja selittää Neidolle kaikesta siihen asti että nukahtaa. Käyn ehkä parilla paikallisessa ja aamuyöstä kömmin vinkumaan seksiä jota en todennäköisesti saa kännitilasta johtuen.
Yksinryyppääminen on taidetta!
Sitten harvoin on kiva lähteä avokin kanssa ulos näyttämään mistä Pohjalaiset on tehty, toisinsanoen herättämään paheksuntaa.
Ja taas ihmetellään miksi nainen ja puoli valtakuntaa on vetänyt herneen nenään.

-P-
Meillä määrää Nainen!

Nikodeemus

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - lokakuu 30, 2010, 23:08:52 ip
Kalsarikänni - 2000-luvun suomen kansallislaji.


Kalsarikänni - Suomen kansallislaji jo jostain 1500-luvulta lähtien

Itse nautin vihreää teetä, appelsiinituoremehua ja jotain kuitumuroja...
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.