toukokuu 12, 2024, 15:44:30 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mitä nautitte juuri nyt?

Aloittaja Minbaari, elokuu 27, 2009, 23:25:11 ip

« edellinen - seuraava »

masaiman

Koff extra brew remppakalja onnistuneen korjauksen päälle. Volvio raksuttaa pihalla akkuunsa virtaa ja rena-ult on laturissa tallissa.
vielä kun jaksais huomenna lähteä hallille korjaamaan ton polttoainelämmittimen niin ei tarttis palella aamulla töihin ajaessa kun ei noi uudemmat tiiselit perkele lämpiä näillä keleillä...

nii ja ulkona jäähtyy pari rauchbier märzeniä sekä yks anchor cristmas ale.

wille

Lainaus käyttäjältä: mattson - helmikuu 19, 2011, 18:11:26 ip
nii ja ulkona jäähtyy pari rauchbier märzeniä sekä yks anchor cristmas ale.


Anchor Christmas Ale oli kyllä suunmukaista. Varsin mainio. Mielenkiinnolla odotan seuraavaa erää. Mulla uppoaa nyt Schmucker Rosé Bock ja maistelua odottaa vielä Weltenburger Kloster Asam Bock, Schneider Weisse Unser Aventinus ja Ayinger Altbairisch Dunkel.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

masaiman

On kyl. Ekaa kertaa maistan ja harvoin on aleen joutunut pettymään. Tosi rapsakka.

Azukki

Velkopopovicky Kozeliä vihreestä tölkistä(medium)

masaiman

Silent Hill & Bushmill`s single malt 16yrs irish whiskey. ja kivillä.

Tepi

Pahvipitsaa...illan parasta antia.
http://ruoka.fi/blogit/paahtaja/

Älä koskaan leiki naisen sydämellä, koska hänellä on vain yksi sellainen. Leiki mieluummin hänen tisseillään, sillä niitä hänellä on kaksi.

chili123

Eilen meni:

Edullista, hyvää ja hienossa pullossa

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: wille - helmikuu 19, 2011, 16:40:12 ip
Lainaus käyttäjältä: Minbaari - helmikuu 19, 2011, 14:02:57 ip
Heineken.. Kolmas.


Vasta?! Sunhan piti olla huomenna kunnon rapelossa?  ;)

Täällä latkitaan Prykmestarin Vehnää. Ihan jesh.


No tuon kolmannen jälkeen lopetin laskemisen ja kyllähän se siitä vahvasti taipui rapean rännin puolelle.. Nyt nautitaan itse tehtyä rocky'roadia..
#816

chilihardhead.fi

Omenaista revittyä nagapossua leivän välissä ja tietenkin pannullinen sumppia ;D
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

chili123

Eilen meni: Miller Genuine Draft
Vähän väärä vuoden aika juoda tälläisiä oluita, kesällä saisi huomattavasti enemmän irti  ;)

masaiman

helmikuu 22, 2011, 20:16:57 ip #1510 Viimeisin muokkaus: helmikuu 22, 2011, 20:18:54 ip käyttäjältä mattson
Twinings Lapsang Souchong teetä. Alko sen verran tosta Kaltsun tipsistä kiinnostamaan että oli pakko käydä ettimässä. Launeen sittarista löysin pussitavaraa. Aijjumankauta että osaa olla aikas herkun makusta ja erityisesti tuoksuista teetä. Tätä enempää rantasaunalle ei tuoksu kuin rantasauna. Tulee ihan mieleen kesäilta ja koivuhalot nuotiossa pienessä sateessa järven rannalla hyvässä nousarissa... täst mä tykkään.
Kohta perään nognen satanen.

Kaltsu

Anderson Valley Barney Flats Oatmeal Stout. Ei yhtä herkkua mitä "alkuperäinen" oatmeal eli Samuel Smith's Oatmeal Stout.
http://chilicapsicum.blogspot.com/

So many peppers, so little time!

Ryhis

Sol-merkkistä olutta. Kohta ibericoa, juustoja ja punkkua kera Serranon perheen.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

JaloPena

Kokojyväistä tattari-ohrauunipuuroa kanelilla, tummalla sokurilla ja tilkalla maitoa. Tattari on entis-njeuvostoliittolaista, itse haettua. Se on mainiota puuroon, pysyy täysin koossa eikä liisteröidy yhtään niin kuin Jenkkien vastaava. Ja loppu puurosta meneekin koiran ateriaksi. Syön siis koiran ruokaa.  ;D
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

chilihardhead.fi

Lainaus käyttäjältä: JaloPena - helmikuu 22, 2011, 20:42:26 ip
Kokojyväistä tattari-ohrauunipuuroa kanelilla, tummalla sokurilla ja tilkalla maitoa. Tattari on entis-njeuvostoliittolaista, itse haettua. Se on mainiota puuroon, pysyy täysin koossa eikä liisteröidy yhtään niin kuin Jenkkien vastaava. Ja loppu puurosta meneekin koiran ateriaksi. Syön siis koiran ruokaa.  ;D

Joo, koiran ruoka on hyvää ;D Itse en ole tattaria käyttänyt, mutta heraan tai ihan maitoonkin tehty ohrauunipuuro on hyvää, kuivempana versiona käy vaikka lisukkeenakin riisin tilalle.
Meinaa vaan välillä tulla riitaa, siitä kenen lautanen on  ???
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

JaloPena

Lainaus käyttäjältä: chilihardhead.fi - helmikuu 22, 2011, 20:52:51 ip
Lainaus käyttäjältä: JaloPena - helmikuu 22, 2011, 20:42:26 ip
Kokojyväistä tattari-ohrauunipuuroa kanelilla, tummalla sokurilla ja tilkalla maitoa. Tattari on entis-njeuvostoliittolaista, itse haettua. Se on mainiota puuroon, pysyy täysin koossa eikä liisteröidy yhtään niin kuin Jenkkien vastaava. Ja loppu puurosta meneekin koiran ateriaksi. Syön siis koiran ruokaa.  ;D

Joo, koiran ruoka on hyvää ;D Itse en ole tattaria käyttänyt, mutta heraan tai ihan maitoonkin tehty ohrauunipuuro on hyvää, kuivempana versiona käy vaikka lisukkeenakin riisin tilalle.
Meinaa vaan välillä tulla riitaa, siitä kenen lautanen on  ???


Tattari on hyväksi niin isäntäperheen kuin koirankin vatsalle. Ei sisällä gluteenia, sopii siis vaikka keliaakikollekin, kylläkin ilman sitä ohraa.  :)

Teen yleensä yhdellä lämmöllä pari erilaista kulhollista niin riittää varmasti. Nyt santsina on kokonaisista kaurajyvistä tehtyä uunipuuroa samoin lisukkein. Erinomaisen hyvää sekin....

Mitä tuo piski tuossa kyttää..........  ;D
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

TunturiTiger

Nautin hermoromahduksesta. Vaimon henkilökohtainen avustaja haluaa jaktuvasti tehdä meillä ruokaa, mutta siitä tulee yleensä syömäkelvotonta paskaa.
Vaimo kysyi, mitä haluaisin tänään syödä, kun he nyt kuitenkin menee kauppaan? Vastasin, että kanaa ja salaattia. Kuinka vaikeeta tuo voi olla? Näköjään vaikeeta, sillä tää avustajajumalanarmosta pisti hunajamarinoituja broilerisuikaleita pannulle ja kippas mukaan hemapan ja maustoi tämänkin kuran inkiväärillä ja kookosmaidolla. *facepalm* :-X

Työhaastattelussa hän tuumas, että osaa laittaa ruokaa, mutta todellisuudessa kaikki mössöt on samaa kuraa. Vaikka raaka-aineet vaihtuu, niin maku on sama päivästä toiseen. Se pystyi pilaamaan jopa mun viimeset kyyhkynrinnat, joita olin säästelly pakkasessa. Hirvenlihat on kaikki menny saman paskamarinadin läpi. Täytyy tosin antaa vähän anteeks, sillä hän on työskennellyt saarioisilla prkln pitkään.

En pidä hesburgeri mätöstä, mutta nyt mulla on niin kova nälkä, että on varmaan pakko mennä sinne. Tohon tököttiin mä en perkele koske. Pitää tehdä myös huomiseks sapuskaa, ettei akan tartte ku lämmittää se.

Avautumisen lomassa juon muuten kahvia kermalla. Sitä tää avustaja ei oo pystyny pilaamaan. Ei ku mähän tän keitinkin!

JaloPena



Kaikki punaiset, hunajaiset ja muut marinadit joutaisi kieltää lailla. Itse ostan aina vain ja pelkästään raakaa lihaa ilman ylimääräisiä mössöjä. Ne on paketeissa ainoastaan jatkamassa myyntiaikaa. Jos marinoi, soppa pitää tehdä itse. Silloin tietää tasan tarkkaan mitä se sisältää. Laittaapa liki mitä hyvänsä soossiin, siitä ei saa niin pahaa kuin nuo kaupan marinadit ovat.  Niillä on selvästi joku supersalainen ainesosa millä "loihditaan" se kuuluisa maku... Here in Finland we have this thing called "reilu meininki"... ;)

Mukissa on viimeiset tipat vihreää siruunateetä ja lisukkeena syön unikonsiemen-hunajapatukkaa.
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

biblo

Alankin tästä murkinoimaan raejuusto-jauheliha-pekoni-laatikkoa ei karppimallia. Höysteeksi omaan annokseen savurocotoa.

"Grow food, not lawns"

Larski

LainausKaikki punaiset, hunajaiset ja muut marinadit joutaisi kieltää lailla. Itse ostan aina vain ja pelkästään raakaa lihaa ilman ylimääräisiä mössöjä Ne on paketeissa ainoastaan jatkamassa myyntiaikaa.

Toissailtana missälie dokumentissa just selasivt hunajamarinoitujen kanasuikaleitten pakettia. 12 eri E-ainetta. Houkuttelevaa...