toukokuu 14, 2024, 17:57:07 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


minkäs alan ihmisiä sitä ollaan??

Aloittaja Pertsa, kesäkuu 01, 2006, 00:12:20 ap

« edellinen - seuraava »

Retired_nurse

Onnistuuhan se, viiveellä. On muutamia duuneja jonossa ennen sitä.  :)

SahuriX

Lainaus käyttäjältä: Retired_nurse - toukokuu 11, 2009, 12:43:04 ip
Onnistuuhan se, viiveellä. On muutamia duuneja jonossa ennen sitä.  :)



tää menee vähän offtopikiksi... ongelma on siinä että kerholla ei oo budjettia :/
roskaposti@turha.tilaus.fi    http://yksi.fi/juha/      NRO:590

TepinKapsikuumi

toukokuu 13, 2009, 23:40:08 ip #122 Viimeisin muokkaus: toukokuu 13, 2009, 23:41:46 ip käyttäjältä TepinKapsikuumi
Lämpövoimalaitos leivän tuo.(Bio)

Rankkapanda

Unelmaduunissani eli ravintolakokkina.

jarzzo85

ammatiltani sähkäri , mutta lemminkäisellä prosessihommisssa tällä hetkellä

Linda

Asiakaspalvelualalla olen, tarkemmin sanottuna puhelintyötä. Töissä tälläkin hetkellä ja vielä pitäis aamukuuten jaksaa valvoa, voi tehdä vähän tiukkaa kun heräsin aamulla ennen kasia enkä saanut päivällä nukuttua ollenkaan ::)
The fact that no one understands you
doesn't make you an artist...

Jones


biblo

Ammatiltani ajoneuvoasentaja mutta rengasalalla vain olen ollut.

Nyt koti-isä.
"Grow food, not lawns"

Mape

Huomenna alkaisi Metallia-alan perustutkinnon ensimmäinen vuosi ja sieltä olisi tarkoitus valmistua 3:ssa vuodessa levyseppähitsaajaksi...
---

Einari

höhöö.. raksalla on tullu lorvittua jokunen vuosi..
tuli jo 10v. täyteen sisäkattoasentajan hommissa saman firman palveluksessa. tällähetkellä koti-isä ja noin vuoden eteenpäin tästä, mikäli ei tuu kupruja matkaan :p

joskus käyny mielessä et lähtis opiskelemaan jotain muuta.. kokiksi vaikka tai leipuriksi, mutta taitaapa haaveiksi jäädä
Computer games don't affect kids. I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive music!

Xbow

TTKK:sta ( nykyinen TUT ) tuli peruspaperit hankittua 11 vuotta sitten. Siitä lähtien duunissa IT alalla, koodi-orja / suunnittelija. Senior Software enkinööri tai jotain muuta puppua ollut titteli.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

miikkaj

Asiakaspalvelualan kliimaksi on oma alani, katsastusmies  :P

TunturiTiger

sähköasentaja. tosin työtodistuksia löytyy myös ammattinimikkeillä kirvesmies, timpuri, koneenasentaja, tietoliikenneasentaja ja kotelotyöntekijä. nyt olen työttömänä ja vakaa aikomukseni on päästä opiskelemaan lähihoitajaksi. nuo aikaisemmat alat kun ovat hiipuneet laman myötä.

Gasol

viimistä vuotta maanviljelijäksi opiskelen...puutyöt on kanssa hanskassa ja omaksi ilokseni mutta myöskin kavereille/tutuille kokkailen
There are many religions in the world. I believe that i´ll have another beer.

EDi

Kuskaan ja asennan toimistokalusteita pääkaupunkiseudulla, eli kalusteasentaja/kuorma-autonkuljettaja.
Koulutukseltani puuseppä.
Oon ollu raksalla, varastomiehenä, tehnyt perävaunuja, kuskannut pullaa..
#922

lumi1234

nykyään kotiäiti :) ennen.. catopiskelija, lukiolainen, kirjoituslinjalainen, painoapuri, silakan pakkaaja, plokkari, koiranruoan valmistaja, siivooja, rakennussiivooja, raksaharjottelija, lapsenvahti, suunnitteluassistetti opiskelija, hevosen hoitaja, puhelinmyyjä, puhelintyttö,.. ei oo aika järjestyksessä, ja osa puuttuu. en muista :)


Atheos__

Elektroniikka-asentaja, sähköasentaja, mikrotukihenkilö, bilevastaava/tapahtumajärjestäjä, siivooja, raksajätkä, työtön huttumuusikko, nettisivuherra aka webmaster, jne jne
Toimin testosteronilla ja turbohiivalla. Olen eeppinen! Olen upea! Olen tosimies! Päässäni on pissaa!

Rince

ATK-alalla, vai mikälie IT/ICT-ala se on nykyään.

Tosin tekisi kyllä mieli alkaa tehdä jotain 'oikeata' työtä  ;D


TunturiTiger

tän viikon aikana pitäis selvitä tuleeko tästä 100kg karvanaamasta sisarhentovalkoinen. pitäkää peukkuja että pääsisin kouluun!  ;D

gunslinger

ihan suomalaisittain työtä pakoilen ammatikseni lasketaanko? ;D