huhtikuu 18, 2024, 18:35:58 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Ihmeellinen siemen?

Aloittaja Azukki, heinäkuu 08, 2010, 20:59:32 ip

« edellinen - seuraava »

Azukki

Tuli tässä leikeltyä Fataliin Aji Cristalli paloiksi ja päätimpä sitten ottaa siemenet talteen, ja sitten sieltä putkahti tämmöinen omituisuus vastaan:



Ihmettelisin että onko tuo normaalia? Onko jollain tullut vastaavanlaisia siemeniä vastaan? Ihme banaanin muotoinen siemen, mahtaisko ees itää :p

Tinsa

Ei ole tullut vastaan, eikä varmaankaan mitenkään normaalia. Koita itääkö, ja jos itää niin katso tuleeko tavallinen cristalli, vai jotain ihan muuta.
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger
Vaikka on jo vuosia kasvatellut ja antanut tutuille amistiaisia

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 24, 2011, 21:02:53 ip
Kaupassa luulivat teeholistiksi kun ihmettelin ettei hyllyssä ollut 32:ta teesiivilää.

Evilyn

Fataliin aji cristalista minäkin kokeeksi kylvin, ja yksi nousseista avasi kahden sijaan kolme sirkkalehteä! Olisi ollut mielenkiintoista seurata, tuleeko moisesta mutantista kasvia, mutta valitettavasti kissat söivät vastanousseet pikkuiset ennen kun ehdin edes kuvaa ottaa  :'(

Tinsa

Tuo kolme sirkkalehteä ei ole mitenkään todella harvinaista, joskus kasvi vain päättää kasvattaa kolmet sirkat. Minullakin oli kolmessa kasvissa kolmet sirkkalehdet.
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger
Vaikka on jo vuosia kasvatellut ja antanut tutuille amistiaisia

Lainaus käyttäjältä: bluesman - huhtikuu 24, 2011, 21:02:53 ip
Kaupassa luulivat teeholistiksi kun ihmettelin ettei hyllyssä ollut 32:ta teesiivilää.

biblo

Tuossa nyt vaan on kyseessä epänormaalisti kehittynyt siemen. Jos itää niin kristallia siitä pukkaa, ei sen kummempaa.

On tullut erinäköisiä ja erimallisia siemeniä useasti vastaan joista osa on itänyt ja osa ei.
"Grow food, not lawns"

Azukki

Okei, uudelle chilipäälle tuommoinen omituisuus herätti heti mielenkiinnon :) Pitääpä koittaa idättää huvikseen

Aketza


jla1710

Mä luulen, että se on erityisesti BONEKOon soveltuva erikoissiemen, joka kasvaa ainostaan makuuhuoneen lattialla avokompostissa. Ja tuottaa sen verran palkoja mitä deegut jaksavat syödä. Alahan hommiin ja kato vinkit täältä --> http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7791.0
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.

Disturbed

Lainaus käyttäjältä: jla1710 - heinäkuu 09, 2010, 08:49:22 ap
Mä luulen, että se on erityisesti BONEKOon soveltuva erikoissiemen, joka kasvaa ainostaan makuuhuoneen lattialla avokompostissa. Ja tuottaa sen verran palkoja mitä deegut jaksavat syödä. Alahan hommiin ja kato vinkit täältä --> http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7791.0



Mutta hei hei,eikö tästä ollut patentit vetämässä?
Joutuu rosikseen jos ei tilaa futuristiltä,muista sitten kuitenkin syöttää matoilles paljon
pitkän elämän eliksiiriä ja inkivääriä että kasvaisivat elinvoimaisina ;)

Azukki

Lainaus käyttäjältä: Disturbed - heinäkuu 09, 2010, 14:03:42 ip
Lainaus käyttäjältä: jla1710 - heinäkuu 09, 2010, 08:49:22 ap
Mä luulen, että se on erityisesti BONEKOon soveltuva erikoissiemen, joka kasvaa ainostaan makuuhuoneen lattialla avokompostissa. Ja tuottaa sen verran palkoja mitä deegut jaksavat syödä. Alahan hommiin ja kato vinkit täältä --> http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7791.0



Mutta hei hei,eikö tästä ollut patentit vetämässä?
Joutuu rosikseen jos ei tilaa futuristiltä,muista sitten kuitenkin syöttää matoilles paljon
pitkän elämän eliksiiriä ja inkivääriä että kasvaisivat elinvoimaisina ;)


Pitääpä varmaan sitten tilata tommonen, ja vois oikeastaan vessareissutkin järjestää siihen kompostiin, ettei erikseen mitään ureaa tarvi ostaa kalliilla :p