Tampereella kevätmiittiä toukokuussa?

Aloittaja Janne, maaliskuu 21, 2008, 11:31:56 ap

« edellinen - seuraava »

Rinoa-

Meikä ois kans tulossa! Jotkin puistojatkot sopis ainakin allekirjoittaneelle mainiosti :)
Chiliyhdistys #480

Xbow

Juu, en uskalla mitään lupailla, mutta kyä voi olla mahdollista majoittaa joitain ulkopaikkakuntalaisia hemmoja. Poikamiesboksi kaksio olisi suht Tampereen keskustan kupeessa, joku 500m Gringos Locosiin. Jos aamulla vaan natikkavaloa / auringon paistetta sietää :p Toisaalta jotain baccatumia päässee popsimaan (vähän) tuoreeltaan.
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

ilmari

Näillä näkymin mulla ois tuoda pari vaihdokkia miittiin: Naga Morich ja Pimenta de Cheiro, eli c.chinensejä kumpainenkin... kuvaa saattaa löytyä myöhemmin tänään, pieniä kasveja ovat kummatkin vielä, verkkoruukuissa ja vesiviljelyssä.
#40

Herpiili

Oliskos ihmisillä halukkuutta yhdistyspaidoille tamperemiittiin?

Ideanahan olisi siis hankkia kyrikseltä postin matkassa isompi kasa paitoja miittiin jos halukkuutta löytyy, samalla säästyisi paidan hinnasta postikuluja useampi euro.

http://picasaweb.google.com/santtu/Misc/photo#5192479883793397874

Kyseessä siis ylläolevat mustat t-paidat, kokoja löytyy S,M,L sekä XL.

Materiaali on ensitestailujen jäljiltä varsin mukavaa ja logo laadultaan varsin ok.

Hintaa paidoille on alustavasti laskettu ~15euroa/kpl postikulujen kera joten miittiin toimitettuina paidoista säästyy n. 2-3euroa hinnasta.

ilmari

#40

futuristi

mulle kans yks! kokoa xl thänk juu.

pitää kysyä vaimokkeelta jos onnistuu, mutta muussa tapauksessa myös täältä (Hervannasta) onnistuu majoitus. Kaksio on kokoa, patjoja ei ole kuin yksi ylimääräinen, mutta muuten ei mitään rajoituksia jos haluaa lattialla nukkua.

calm

Lainaus käyttäjältä: "Herpiili"Oliskos ihmisillä halukkuutta yhdistyspaidoille tamperemiittiin?

Voisihan sitä M-kokoisen ottaa.

Herpiili

Kiinnostusta näkyy löytyvän joten pitääpä noita sitten muutamat hankkia mukaan, tiistai voisi olla varsin sopiva päivä ns. viimeisille paitahalukkuuden ilmaisemisille, muutamia ekstrakipaleita varmaankin tulee silti varailtua mukaan.

arse

Elämässä on tärkeintä puutarhanhoito, eikä sekään ole niin tärkeää.

Janne

irkissäkin tilasin jo mutta varoiksi vielä tähän:
1 kpl L -kokoa ja 1 kpl S -kokoa
(ovat varmaan normaalikokoisia paitoja, eivät mitään "kiinalaisten mittojen mukaan?"
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

futuristi

tupa täyttee!
hervantaan tulkaahe kaik ny si yöks!

Janne

Jos muuten joku miittiin osallistuva haluaa ostaa Chilikauppa.fi:n tuotteita niin laittakaa mulle viestiä/tilausta, säästää postikulut kun tuon paikan päälle :)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

luppis

Vähän myöhässä, mutta kokeillaan. Mukana ollaan jos kimppakyytiä helsingistä järjestyy. Bensat puoliksi tottakai ! Eli jos joltain löytyy tilaa kahdelle, niin ottakaa yhteyttä !

ZAZ

Shit happens when you party naked.

Suntio

Voihan perskele minkä ajan valitsitte. Nyt vasta huomasin, että tälläinen miitti olis parin kilometrin päässä kotoa, kun oon jo luvannu olla samaan kellonaikaan Nokialla kaverin valmistujaiskekkereissä. No, pitää harkita, josko menis Nokian suuntaan vasta kuuden aikaan, niin ehtisi kaljalla poiketa miittipaikalla. Syöntipakkoahan kyseisessä ruokalassa ei varmaan ennenkään ole ollut (vaikka diablo burger houkuttaisikin).

Janne

Paitoja on nyt tulossa miittiin 5 kpl joka kokoa. Ovat varsin laadukkaan oloisia ja hyvännäköisiä :)

Huomiona, ovat tosi isoja kokoja, eli minulle (184/88 ) menee M -kokoinen ihan kivasti kun esim. Fruit Of the Loomin valmistama L -koon paita on minulle hieman liian pieni. (näissä siis valmistajana DAD)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Aji Inferno

Tarkoitus oli tulla kiusaksenne, mutta vanha jalkavammani äityi taas ilkeäksi... :(  Eli katson huomenna kiputilanteen ja sen, pystyisinkö ajamaan täältä hevon kuusesta (= Vantaa) edes vähäksi aikaa maisemiin.

arse

Hitto että oli taas mukavaa :) Talo tarjos herkulliset maistiaiset, varsinkin el muerto-siipiä on jatkossakin mentävä nauttimaan. Javun maistiaiset maistuivat ja kaikki kiertäneet pussukat aiheuttivat tuskaa... (mikä ihmeen mämmi-jallu?:) Penalta tuli ostettua jalluja ja jauheita ja pari taintakin tarttui mukaan. Poliisit tarjosivat hyvät naurut matkalla puistoon :D. Enemmän näitä!
Elämässä on tärkeintä puutarhanhoito, eikä sekään ole niin tärkeää.

Herpiili

Äärimmäisen mukavaa taas vaihteeksi, ne "mämmi"-jalapenot tais olla mun pepper-kingistä tilattuja jaliksi jotka oli kuivattu ja ihmisten mukaan maistuivat mämmille. :P

Ihmisten epäilevä pälyily oli kyllä varsin repeilyttävää kun 3-4 ihmistä kantaa annuumeja muovikassissa, chilithän kun ovat näitä nykyajan lemmikeitä ja niitä pitää ulkoiluttaa :> Poliisitkin sitten hidastelivat kulkuaan, veivasivat maijan ikkunan ja kysyivät ollaanko hamppumarssilla ja repeilivät aivan täysillä :D

Janne

www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi