Tammelantorin chilipäivä Tampereella 21.5

Aloittaja Kärsä Babar, huhtikuu 17, 2011, 10:13:41 ap

« edellinen - seuraava »

Kärsä Babar

huhtikuu 17, 2011, 10:13:41 ap Viimeisin muokkaus: toukokuu 08, 2011, 13:21:32 ip käyttäjältä Kärsä Babar
Tarkoituksena ottaa yksi myyntipaikka ja vaihdella ja myydä taimia. Kaikki ovat tervetulleita myymään ja vaihtelemaan eikä tämä maksa osallistujille mitään. Paikalle kannattaa tulla vaikkei olisi mitään myytävää, paikalta saattaa löytää mielenkiintoista ostettavaa.
Yritykset ovat myös tervetulleita esittelemään chilituotteitaan. Tori on avoinna klo. 6-14.
www.chilitarvike.fi valikoimasta voi tilata paikalle tuotteita.
Paikalle tulee myös Heinän puutarha myymään tuoretta chiliä sekä kaikkia muita tuotteitaan, kuten säilykkeitä ja sinappia. Poppamiehestä on luvattu tuotteita maistatettavaksi.
Chilikauppakin on tulossa paikalle.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Rabarberg


Kadotus

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Devourer


kieblack

Täytyy yrittää päästä paikalle :)
Taimia tuskin on vaihtareiksi/myyntiin asti enää.

waltron

Eiköhän sitä paikalle tulla pyörähtään.
"the back of my throat"

TunturiTiger

Hitto! Mulla oli sama topicki työn alla, mutta Kärsä ehti ensin.  >:( ;)

Alkuperäinen idea tässä oli se, että kun porukka kuitenkin on idättäny "liikaa" taimia, eikä "pysty" kasvattaan kaikkia itse, niin niitä "ylijäämätaimia" vois vaihdella tai myydä muille. Taimien hinnat jokainen saa itse määritellä, mutta eiköhän pidetä noi yleisimmät läjikkeet halvempina kuin Prisman myymät (?)chilin taimet?

Itse koitan juurruttaa vielä pari lancen ja rhombon pistokasta. Jos ketään kiinnostaa ko. lajit. ;)

Macex

Jos ei tule mitään kriittistä, niin tuun ainakin hengailemaan paikanpäälle.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Rinoa-

Ois jees tulla morjestaan, otatko Kärsä GHE:n Flora-settiä mukaan vai huutelenko täällä varausta kun tiedän ehdinkö paikalle? Vanha puhelin numeroineen päivineen katos joten ei oo sun nroo enää.
Chiliyhdistys #480

tso


Kärsän numero löytyy chilitarvikkeen sivuilta.

;)
#20

Kärsä Babar

Kannattaa varmuudeksi huudella vielä juuri ennen toripäivää niin ei pääse unohtumaan.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

TunturiTiger

Pistin naamakirjaan tapahtuman justiinsa ja pistän kohta linkkiä chiliaiheisille sivuille. Tässäkin tämä on JOS TOIMII.
http://www.facebook.com/event.php?eid=168230683234488

Kärsä Babar

Paikalle on tulossa myös Heinän puutarha tuoreen chilin kera. Poppamiehestäkin tulee jotain tuotteita maisteltavaksi.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

tso


Hyvä hyvä.. Sisältö alkaa olemaan kohdallaan. Jos Tammisillan chilipäiviltä saisi mukaan läjän flyereitä niin olisi ihan jees.

Mitenkäs tilaisuuden markkinointi. Laitetaanko jotain huhua Tamperelainen / Aamulehti / foorumit vetämään?

#20

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: TSO - toukokuu 04, 2011, 22:07:20 ip

Hyvä hyvä.. Sisältö alkaa olemaan kohdallaan. Jos Tammisillan chilipäiviltä saisi mukaan läjän flyereitä niin olisi ihan jees.

Mitenkäs tilaisuuden markkinointi. Laitetaanko jotain huhua Tamperelainen / Aamulehti / foorumit vetämään?




Boogiefacessa on jo tapahtuma tehty tämän tiimoilta ja siihen saa kavereita kutsua. Myös aamulehdelle ja vaikkapa 957:lle vois asiasta vinkata.

kieblack

^Olin juuri tulossa kysymään samaa, että onko aiheesta vinkattu myös pressille :)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: kieblack - toukokuu 05, 2011, 19:23:40 ip
^Olin juuri tulossa kysymään samaa, että onko aiheesta vinkattu myös pressille :)


Nyt on, mutta muutkin voivat tehdä samoin. Josko sais enemmän näkyvyyttä, kun useampi nostaa tätä esille...? Tietysti vielä vois ehtiä Tamperelaiseen ja muihinkin paikallismedioihin.

tso


Settä ko. tapahtuma huomataan vaatisi, että tehdään juttu chilin kasvatuksesta tamperelaiseen tai aamulehteen.

Nyt tuttuja toimittajia nykimään hihasta ja vinkkaamaan.
#20

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: TSO - toukokuu 05, 2011, 19:29:54 ip

Settä ko. tapahtuma huomataan vaatisi, että tehdään juttu chilin kasvatuksesta tamperelaiseen tai aamulehteen.

Nyt tuttuja toimittajia nykimään hihasta ja vinkkaamaan.



Niinpä... Mutta kun mulla ei ole tuttuja toimittajia, niin pakko tyytyä siihen, mitä pystyn tekemään. Oikeesti luotan tuohon facebookkiinkin enemmän, kuin pelkkiin tapahtumailmoituksiin. Nyt vaan porukkaa tapahtumaan ja samalla kutsuun muitakin sinne.

tso


Jep, kyllähän viesti netissä leviää mukavasti. Itsekin laittanut muutamalle foorumille viestiä.

Koitetaan roudata yhdistyksen flyerit Tammisillan chilipäiviltä Tammelantorille. Muutama puska tuossa näyttää olevan luovutuskunnossa, että ehkä jotkun 10 taimea saan tuotua. Nuita ihan pieniä ei varmaan kukaan kaipaa, mutta toki saa huhuilla. Ainakin Serrano (4 x), SYT, Early Jalapeno, Apache ja pari Nagaa saan tuotua. Pitää katsella noita muita sitten parin viikon päästä.
#20