toukokuu 14, 2024, 16:10:29 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


0llin oppivuodet

Aloittaja 0lli, lokakuu 07, 2013, 11:54:48 ap

« edellinen - seuraava »

0lli

Hyvin on aji cristalin taimet kasvaneet vesiviljelyssä, nyt jo huomannut nopeampaa kasvuvauhtia kuin muissa alustoissa joissa olen kasvattanut, 3-4 lehtiparilla jo mennään :)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: 0lli - syyskuu 26, 2015, 09:07:55 ap
Hyvin on aji cristalin taimet kasvaneet vesiviljelyssä, nyt jo huomannut nopeampaa kasvuvauhtia kuin muissa alustoissa joissa olen kasvattanut, 3-4 lehtiparilla jo mennään :)

Jos valoa ja lämpöä tarpeeksi, niin reilussa puolessa vuodessa ne on 2-3m korkeita tuuheita puskia.

0lli

Lainaus käyttäjältä: ChIlIDoG - syyskuu 26, 2015, 10:22:17 ap
Lainaus käyttäjältä: 0lli - syyskuu 26, 2015, 09:07:55 ap
Hyvin on aji cristalin taimet kasvaneet vesiviljelyssä, nyt jo huomannut nopeampaa kasvuvauhtia kuin muissa alustoissa joissa olen kasvattanut, 3-4 lehtiparilla jo mennään :)

Jos valoa ja lämpöä tarpeeksi, niin reilussa puolessa vuodessa ne on 2-3m korkeita tuuheita puskia.


Joo tästä onkin tulossa aika mielenkiintoista, sillä ne on 1mx1mx2,4m teltassa 350W ledfinlandin alla ja molemmilla oma nft  ::) Sakset tulee luultavasti viuhumaan todella ahkerasti ;D
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

0lli

Carolina Reaper x Aji Fantasy F1 nuppuilee jo, kokoajan olen nyppinyt ne pois, tarkoitus olisi tämä saada 20 litraiseen airpottiin tuohon vpluxilta voitetun 4x55W loistarin alle.
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

0lli



Ensimmäinen locato kypsyy :)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

snr

Puhhuh, luin sitten koko kasvatuspäiväkirjan alusta loppuun, vaikka olisi pitänyt nukkua... Kivoja kuvia :)


0lli

syyskuu 30, 2015, 08:00:47 ap #1027 Viimeisin muokkaus: syyskuu 30, 2015, 08:02:30 ap käyttäjältä 0lli
Lainaus käyttäjältä: karvainen - syyskuu 30, 2015, 05:15:14 ap
Lainaus käyttäjältä: 0lli - syyskuu 13, 2015, 09:18:07 ap

Kuvaatko järkkärillä?



Joo tuli semmoinen hetki sitten hankittua, Nikon D3300, kuvaajana tosin täysin aloittelija :D
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

0lli

syyskuu 30, 2015, 15:15:07 ip #1028 Viimeisin muokkaus: syyskuu 30, 2015, 15:22:20 ip käyttäjältä 0lli


Vasemmalla Orange Habanero kookoksessa 10 litraisessa airpotissa, oikealla kookoksen ja "erikoismullan" (valmis mix pussista missä perliittiä ja muuta) sekoituksessa juuri 20 litraiseen airpottiin ruukutettu Carolina Reaper x Aji Fantasy F1.

(Tämä ja edellinen itse lisäämäni kuva on otettu kännykän kameralla)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

0lli

Lainaus käyttäjältä: snr - syyskuu 29, 2015, 23:06:54 ip
Puhhuh, luin sitten koko kasvatuspäiväkirjan alusta loppuun, vaikka olisi pitänyt nukkua... Kivoja kuvia :)


Kiitokset! Ja pahoittelut kuvista jotka ovat lävähtäneet ihan jäätävän isoiksi :D
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

Raumala

HSD näyttää jo hyvältä, ei varmaan mene pitkään kun alkaa kukkimaan ja satoa tuottamaan.

0lli

Lainaus käyttäjältä: Raumala - lokakuu 05, 2015, 01:29:29 ap
HSD näyttää jo hyvältä, ei varmaan mene pitkään kun alkaa kukkimaan ja satoa tuottamaan.


Joo tuuheutunut kovasti ja pieniä nuppuja löytyy jo ihan tolkuttomasti, pisimmällä oleva nuppu aukee kahden päivän sisään :)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

Raumala

Tuoreita podeja jouluksi helposti.

0lli

Lainaus käyttäjältä: Raumala - lokakuu 05, 2015, 02:17:24 ap
Tuoreita podeja jouluksi helposti.


Käypi mulle! Lähiviikkoina olis kypsää aji benitoa, haluatko ottaa maisteluun vai ootko jo kasvatellut aiemmin?
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

0lli



Ensimmäinen kypsä locato. Erittäin mehukas, polte 7-8, 8g painoi tuo podi. Ihan miellyttävä lajike ensivaikutelman perusteella :) Kuvattu sony xperia z1 compactilla.
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

Raumala

Lainaus käyttäjältä: 0lli - lokakuu 05, 2015, 02:24:51 ap
Lainaus käyttäjältä: Raumala - lokakuu 05, 2015, 02:17:24 ap
Tuoreita podeja jouluksi helposti.


Käypi mulle! Lähiviikkoina olis kypsää aji benitoa, haluatko ottaa maisteluun vai ootko jo kasvatellut aiemmin?


Toki tahtoo maistaa.

0lli

Lainaus käyttäjältä: Raumala - lokakuu 05, 2015, 21:38:14 ip
Lainaus käyttäjältä: 0lli - lokakuu 05, 2015, 02:24:51 ap
Lainaus käyttäjältä: Raumala - lokakuu 05, 2015, 02:17:24 ap
Tuoreita podeja jouluksi helposti.


Käypi mulle! Lähiviikkoina olis kypsää aji benitoa, haluatko ottaa maisteluun vai ootko jo kasvatellut aiemmin?


Toki tahtoo maistaa.


Joo ilmottelen kun kypsyy! :)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

0lli



Siinä vähän tilannetta kannen alta "konehuoneesta" :D NFT Aji Cristal.
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

0lli

Carolina reaper x aji fantasy f1 vaikuttaa hyvinkin elinvoimaiselta, 20cm korkeasta taimesta juuri n.20 nuppua jo nypin pois, saa kasvaa vielä kokoa ennen satoamista :)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

0lli

NFT taimet alkaa olemaan jo reilu kuukauden ikäisiä, ec nostettu 0,6 -> 1,5.

Tänään annoin ensimmäisen kunnon satsin mineral magicia, kyllä on vaikeeksi tehty tuon tökötin käyttö :D Mitään kätevää annosteluohjetta en vieläkään ole löytänyt, ja liukenee tosi huonosti veteen tuo jauhe :D Joku joka tuota käyttää niin kerro ihmeessä omia kokemuksia!
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.