huhtikuu 26, 2024, 21:33:46 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Pohjois-Suomen aluejaosto

Aloittaja pasilan, maaliskuu 28, 2014, 10:23:29 ap

« edellinen - seuraava »

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: SharP - marraskuu 27, 2015, 18:55:28 ip
Huonoon aikaan sattu. Sunnuntai sopis itelle parhaiten.

Mutta jos satutte nyt tänään tai huomenna miitin pittää, niin onko mahollista että joku nappais joitain siemeniä mulle asti jemmaan nii hakisin sitten sunnuntaina jostain päin Oulu?


Miitti pidetty, osallistujia huikeasti kolme :D 
On sen verran paljon eri lajikkeista siemeniä, että ei niitä ossaa jemeliin ottaa, ku ei tiedä mitä tahot. Paketti on mulla nyt, ja nythän on aivan sama, että laittaako sen postiin heti vai maanantaina, koska ei sen nopeampaa lähde, ja lakon vuoksi voi kestää kuitenki todella kauan ennenku on seuraavalla.
Laita yv:llä sun puhelinnumero, ni laitan omani. Soita mulle sunnuntaina ja tuu hakemaan koko paketti. Kerkeät hyvin sunnuntaina sen selata ja laita sitte maanantaina seuraavalle

sihteeri

Muistakaas välillä käydä kattelemassa teidän meiliä, oon nimittäin epätoivon vimmalla yrittänyt olla teihin yhteydessä :)

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: sihteeri - tammikuu 14, 2016, 21:44:20 ip
Muistakaas välillä käydä kattelemassa teidän meiliä, oon nimittäin epätoivon vimmalla yrittänyt olla teihin yhteydessä :)


Päivittäin kyllä katon mailit. Tosin hotmailiin tulee niin paljon mainoksia, että on saattanut vahingossa poistaa. Mikset ole laittanut tänne yleisesti?

sihteeri

Teidän osoite ei muuten ole hotmailiin vaan gmailiin. Sellainen kuin chiliyhdistys.posu@gmail.com  8)Ja miksi tuota s-postia käytin. No kun kaikille aluejaostoille postia laitoin, ja kuvittelin että sähköpostikin vois toimia ;D Mutta joka tapauksessa viime keväväänä lupaamaanne juttua lehteen odottelen. Kiitos :)

unenkuva

Eikai mulla moiseen osoitteeseen ole pääsyä, enkä edes tiennyt olemassaolosta :D
Itsehän en minäkään jaostoon kuulu, muuten vain aktiivinen harrastaja, ja foorumin tässä osassa sovittu muitakin pohjosen porukan juttuja :)

sihteeri

Niinpä, mutta tuo osoite on Chiliyhdistyksen sivuilla Pohjois-Suomen aluejaoston virallisena osoitteena ;D Sieltä minä sen olen löytänyt :) Jotain viestiä sieltäkin olis kiva saada :)

chili noob

Joo anteeksi on mennyt aikaa kun viimeksi kävin täällä. On ollu paljon puuhasteluita ja työtä. Aletaanpa hoitamaan juttua lehteen, jos ei ole vielä myöhästä. Kaikki harratukseni on jäänyt tauolle ja on vielä ainakin vuoden, myös chilinkasvutus. Olen ostanut talon ja remppaa riittää töiden lisäksi.

sihteeri

Vielä ei ole myöhästä. 15.2. mennessä materiaalit mulle, niin kerkii mainiosti mukaan :)

pasilan

JaniM muistaakseni tuon mailiboxin teki. Onkohan Jani sitä lueskellut?
Paprikankasvatusta jo vuodesta 2013

Jani M

Lainaus käyttäjältä: pasilan - helmikuu 15, 2016, 17:38:46 ip
JaniM muistaakseni tuon mailiboxin teki. Onkohan Jani sitä lueskellut?


Just tänään sitä lueskelin. Muistaakseni muillakin teillä on sinne salasana. Itse en mokomaa muistanut, ennen kuin tänään muljahti mieleen yhtäkkiä. Mutta joo, aika fail tuli tästäkin vaihteeksi.

ChIlIDoG

Mitäs pohjoisen porukalle kuuluu? On miitit kuivunu vähän kasaan  :thumbdown:  :). Oma kausi on menny lähtökohtaisesti niinku persiilleen, mutta kai sitä ny jotain kasvihuoneessa kasvaa. Syksymmällä miittiä vois järjestellä vaikka Ouluun päin? tosin arki illat sopii itselle sitten paremmin, kun alan kulkeen päivittäin duunissa Oulussa. :)

sihteeri

Kuis pohjosen pojat on tänä vuonna hereillä? Saiskos teiltä mitään jutun tynkään lehteen jo tänä vuonna. Ja mitäs kautta teitä pitäis oikein lähestyä.... ;D

unenkuva

Lainaus käyttäjältä: sihteeri - tammikuu 17, 2017, 11:56:14 ap
Kuis pohjosen pojat on tänä vuonna hereillä? Saiskos teiltä mitään jutun tynkään lehteen jo tänä vuonna. Ja mitäs kautta teitä pitäis oikein lähestyä.... ;D


Jos kiinnostaa, niin minun youtube-kanavaa saa aiheena käyttää/ voi siitä jotain kertoa.
Vastaavasti voin lehteä mainostaa omalla kanavalla

sihteeri

Enneminkin kysymys kuuluu, että kiinnostaisko sua tehdä juttua meidän lehteen :)

ChIlIDoG

Johan on hiljaista täällä pohjoisessa :D Saatasko tälle vuodelle joku miitti aikaan?? ...Oulu käy vasinkin syksyllä mainiosti, kun joka lähes päivittäin siellä kuljen.

Michilin

Asia laitetaan harkintaan jos joku päivämäärän laittaa.
Kokemusta ei ole mutta visioita riittää!

Ezmo

Lokakuusta eteenpäin sopisi mulle parhaiten. Ennen sitä tuskin pääsee mukaan.

Raaka-Arska

Moro.

Minä laitoin nimeni tuonne siemenketjukirjeeseen ja ajattelin, että kunhan se rantautuu minulle, niin voitaisiin pitää Oulun miitti. Arvioidaan ajankohta, kunhan kirje liikkuu...
Missä menee tulisuuden ja myrkyllisyyden raja?

ChIlIDoG

Siemenketjukirje miitti vois olla hyvä. Perjantai illat tällä hetkellä sopii parhaiten ....tai mahdollisesti keskiviikko

terppana

Jos aloitteleva chilipää :fire: saapi rantautua mukaan miittiin ihmeelliseen, olisin kiitollinen :)