maaliskuu 28, 2024, 09:56:25 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Nagapatonkia Tammiston Citymarketissa

Aloittaja Aji Inferno, heinäkuu 28, 2011, 13:33:47 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Inferno

Nonnin! Tulipa maistettua peräti neljää "prototyyppipatonkia" teemalla Naga Tammistossa tänään. Oikein hyviä olivat kaikki - itse asiassa selvästi parempia kuin yksikään aiemmin maistamani täytetty patonki. Suosikkikin silti löytyi, ja vieläpä aika helposti. Tuo herkku sisälsi juuri sopivasti lämmittävän nagamajoneesin lisäksi mm. valkosipulisalamia ja jalapeñoja. Lopputulos on raikas ja ainakin omaan makuuni erittäin maukas! Tuote tulee kuulemma myyntiin noin parin viikon päästä. Kun vielä hinnaksikin tullee hyvin kohtuullinen alle 4 euroa, tässä on taas yksi uusi hyvä syy suunnata keula kohti Vantaan Tammistoa! :)

Erityiskiitos kaupan Sabinalle hienosta asenteesta tätä projektia kohtaan - mukavaa, että kuluttajapalaute johti tällaiseen! :) Ja kuuluupa kelpo Lihamestarimmekin olleen takapiruilemassa noita makuyhdistelmiä kohdalleen...  8) Nagapitoisuus saattaa kuulemma lopullisessa tuotteessa vielä kukaties nousta. Tuskin kukaan meistä valittaa!  ;D

Ryhis

Lounaspatonkien noutopaikaksi on kuukausia sitten vakiintunut Tammisto, Heset ja Subwayt ovat olleet viimeinen vaihtoehto jo hyvän tovin.

Tämä nagapatonki kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

exa

Ohhoh, jospa seuraavan kerran ajankin suosiolla Jumbon ohitse kun on kerta noin herkullisia patonkeja luvassa.

Jalapeñoja ja nagamajoneesia... Alkoi himottamaan jo.

Klikkaa kuvaa ja lue kasvatuksistani!

Aji Inferno

Kannattaa kyllä odottaa! :) Pistelin juuri poskeeni saamani näytekappaleen - ja kyllä maittoi! Mukavasti lämmittelee vielä suussa!  ;D

hessi

Vihdoinkin kauppa joka kuuntelee asiakkaiden toiveita :)
mitäs me seuraavaksi halutaan ;)....

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: hessi - heinäkuu 29, 2011, 00:15:18 ap
Vihdoinkin kauppa joka kuuntelee asiakkaiden toiveita :)
mitäs me seuraavaksi halutaan ;)....



Kyllähän ne nagakanansiivet olisivat sillä listalla aika korkealla..... :D

Lihamestari

Nyt on ollu joku piratti asialla, kun mä oon ollu heinäkuun puolestavälistä lomia lusimassa! ;D

Mä oon vinkunu tota tulisempaa patonkia jo pitkään ja mulle on vaan lähinnä naurettu ja hätistetty muualle chileineni... :(
Mut näin se menee, heti kun asiakas kyselee... :)

Ja siipiä joudutte odottamaan piiiiiitkän tovin!
Tuoreita, kun ei saa keneltäkään ja pakasteista ei ole saanut sulataa ja myydä sitten 1.5.2010!
Jos joku tietää tavarantoimittajan, joka myy tuoreita broitskunsiipiä, huutaa hep!!
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Rankkapanda

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - heinäkuu 29, 2011, 13:00:05 ip
Nyt on ollu joku piratti asialla, kun mä oon ollu heinäkuun puolestavälistä lomia lusimassa! ;D

Mä oon vinkunu tota tulisempaa patonkia jo pitkään ja mulle on vaan lähinnä naurettu ja hätistetty muualle chileineni... :(
Mut näin se menee, heti kun asiakas kyselee... :)

Ja siipiä joudutte odottamaan piiiiiitkän tovin!
Tuoreita, kun ei saa keneltäkään ja pakasteista ei ole saanut sulataa ja myydä sitten 1.5.2010!
Jos joku tietää tavarantoimittajan, joka myy tuoreita broitskunsiipiä, huutaa hep!!


En tiedä auttaako, mutta tosiaan Jumbon cittarissa olen lihatiskiltä hakenut tämänkin vuoden puolella tuoreita siipiä (tämän hetken tilanteesta en mene vannomaan). Olettaisin että sieltä selviäisi mistä he saavat omansa.

Lihamestari

Näin mäkin olen kuullut, mutta kun kesän alussa soitin kaikki isot broileritalot (Atria,HK, Saarioinen) läpi, myytiin mulle eioota!
Joku pikkunen pulju saattaa toimittaa, mutta mikä?

Pitää selvitellä...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Rundari

Kariniemi? ois itekkin kiva tietää mistä sais maustamattomia siipiä. Kivikylältäkin vois kysästä kun niillä ainakin jotain valmiiks paistettuja siipiä näyttää olevan.

Lihamestari

Kariniemi=HK, joka hankki Kivikylän tossa keväällä, mut vois sinnekkin testata soittaa, kun HK:n kautta ei ihan kaikkia Kivikylän kamoja saa...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Lihamestari

Katos perhanaa, kiitos oikaisusta!
Mulla oli sellainen käsitys, et ois ostanu kokonaan...

Isot syö pienet ja hitaat...
Tää on vaan esisoittoa sille, et HK ostaa sen kokonaan!
Näin on käynyt monelle pikkufirmalle Atrian ja HK:n käsittelyssä...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

tryffeli

Marinoimattomia broiskunsiipiä saa ainakin Tikkurilan Ylivedosta, monesti olen ostanut. Ne on olleet siinä "kanahyllyllä" kaupan pakkaamassa boksissa. Jos ei löydy, niin kantsii lihatiskiltä kysäistä, yleensä on takahuoneesta löytynyt!  :)

Mika73

Joko löytyy patongia?  :)

Mun mielestä Tammiston normipatongit(täytetyt) eivät olleet mitenkään erikoisia, leipä oli muistaakseni vähän pullamaista, mutta nagapatonkia testaan tottakai.

Lihamestari

Ei ole vielä!
Mä kyllä lupaan laittaa ilmoa, heti tämän ihmeen tiskiin päästyä...

Varmaan ensiviikolla, kun Rouva Patonkimestari on tällä viikolla lomalla...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - elokuu 11, 2011, 16:51:38 ip
Ei ole vielä!
Mä kyllä lupaan laittaa ilmoa, heti tämän ihmeen tiskiin päästyä...

Varmaan ensiviikolla, kun Rouva Patonkimestari on tällä viikolla lomalla...


Saan kuulemma tekstarin heti kun nagonki on tiskissä! :) Ja tosiaan, parempaa leipääkin mallia kokojyvä kuuluu olevan jatkossa luvassa tuohon... Eli herkullisia aikoja eletään!

Ryhis

Voi herran pieksut, tässähän menee yöunet tyystin!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - elokuu 12, 2011, 09:40:14 ap
Voi herran pieksut, tässähän menee yöunet tyystin!


Arvaa meneekö täällä!! ;)  Mutta maanantaina palaa patonkien jumalatar kuulemma lomilta, ja Totuus on silloin meitä lähellä.

Lihamestari

Ja ei tää chiliriemu tähän lopu!

Heinältä on tulossa läjä Lemon Droppia lohiprojektiin, Rocotoja ja Habaneroa lihaprojekteihin!
Ja Fataliilta Nagaa & Aji Cristalia muihin lihaprojekteihin!
Läjällä en puhu mistään kourallisesta, vaan mennään lähemmäs 100kg yhteismäärää... ;D

Notta Hollannin tuotannon käyttö on ajettu aika minimiin! Tosin tämä näkyy valitettavasti hinnoissa, kun toi chili maksaa reippaasti enempi, kun liha...


Joten odotettavissa on myöskin tuotteita lihatiskille, jotka eivät sisällä annuumia! ;)

Suunnitelussa on LemonDrop-Lohi, Rocoto-possua ja Rocoto-Broileria/kalkkunaa! :)
Vanhoja tuttuja ei tietenkään unohdeta...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Herra 47

Ei voi enää muuta sanoa kuin nam ja se että näitä saisi muualtakin... (rauman seudulta ajattelin ;)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)