huhtikuu 19, 2024, 10:38:37 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tee-Hetkiä?

Aloittaja Vate, elokuu 10, 2011, 10:29:12 ap

« edellinen - seuraava »

akselsson1

Kohta loppuu tee, oisko suosituksia maukkaaseen aamuteehen, mielellään hyvin vähäkofeiinistä ku oon vähän yliherkkä sille  ::)
ettei pärisis ihan koko päivää, tai viikkoa...
Niin ja suht edukasta, opiskelijabudjetin settiä mielellään myös  ;)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

linker



innostuin ensin, mutta olkoon  ---siis tuo saksankauppa. Long jing on   yksi suosikkini. Samoin kilpikonna




________________________
http://linkerquu.blogspot.com

ottulo

Katsoin yllä olevan kuvan sivun olevan googlekääntäjällä tms väännetty suomeksi, mutta tuskin se sentään logon tekstiä olisi kääntänyt? ???

Pitäisi itsekin tilata joku kunnon paketti teetä, vaikka pariakin laatua. Hedelmäiset ja raikkaat (minttu ym.) teet maistuvat, muutkin ainakin toisinaan. Saa vinkata, muuten mennään mutulla ja tuurilla. Myös joku "perustee" käypi mainiosti, joku johon tulee aina palattua kun muut maut alkavat kyllästyttää.

Chilierakko

Juon joka päivä teetä. Nyt olen innostunut matcha-teehen.



MRgreen

Hibiscustee eli kiinanruusutee on hyvää.

Huru-ukko

Black Dragon  Fujian Large Leaf Oolong Tea, Organic Supreme Taiwan High Mountain Jin Xuan Honey GuiFei Red Black Oolong Tea, Nargis Organic Masala Chai Assam Black Tea Exotic Indian Spice and Herbal Tea ja NEPAL BLACK TEA - FIRST FLUSH PREMIUM QUALITY GOOD TASTE FREE SHIPPING Copy/paste toi capsit).
Teestä pidän itsekkin, ja olen tilaillut Ebayn kautta kaikkia mielenkiintoisia lajikkeita. Nämä kaikki on haudutettavia lajikkeita.

Nimissä on kaikki mitä pitää tietää XXD...........

MorugaReaper


Matcha-tee on suosikkini. Juon sitä joka päivä.