maaliskuu 28, 2024, 11:07:43 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Jarno aka SusiPasi esittäytyy, Pori

Aloittaja SusiPasi, elokuu 10, 2011, 10:43:29 ap

« edellinen - seuraava »

SusiPasi

Olen lähes kolmekymppinen poekamies porista. Muutin hiljalleen ekaan omaan asuntooni ja sain ystävältä tuparilahjaksi hyvin varttuneen mutta nuoren Aji Andean. Tästä innostuneena olen nyt aktiivisesti seurannut chilin sielunelämää ja vilkuilen sitä niinkuin ensirakkautta. Olihan nyt sitten tänne foorumiinkin pakko rekisteröityä ja liittyä mukaan keskusteluihin. Innostuksesta kertoo myös se, että kaupasta on haettu merileväuutetta ja suihkupullo. Aatelmana on, että nyt jouluna laittaisin pari uutta chiliä itämään. Heittäkääpä muutamia suosituksia kiitos! Näin reilun viikon foorumilla olon perusteella voin sanoa, että täällä on hyvää ja ystävällistä porukkaa. Tässä on hyvin päästy eteenpäin. Kiitos siitä teille!
Chili ei ole enää mauste, se on urheilusuoritus.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: SusiPasi - elokuu 10, 2011, 10:43:29 ap
Olen lähes kolmekymppinen poekamies porista. Muutin hiljalleen ekaan omaan asuntooni ja sain ystävältä tuparilahjaksi hyvin varttuneen mutta nuoren Aji Andean. Tästä innostuneena olen nyt aktiivisesti seurannut chilin sielunelämää ja vilkuilen sitä niinkuin ensirakkautta. Olihan nyt sitten tänne foorumiinkin pakko rekisteröityä ja liittyä mukaan keskusteluihin. Innostuksesta kertoo myös se, että kaupasta on haettu merileväuutetta ja suihkupullo. Aatelmana on, että nyt jouluna laittaisin pari uutta chiliä itämään. Heittäkääpä muutamia suosituksia kiitos! Näin reilun viikon foorumilla olon perusteella voin sanoa, että täällä on hyvää ja ystävällistä porukkaa. Tässä on hyvin päästy eteenpäin. Kiitos siitä teille!


Teretulemast tänne joukkoon tuliseen mutta hilpeään! :)


Että vinkkejä? Lemon Drop on aina paikallaan, eikä oma Tabascopuukaan varmaan pahaa tekisi? Yllättävän harvinainen tuo jälkimmäinen suomalaisilla kasvattajilla. Ja sitten on aina wanha kunnon orange Habanero... Ja kenties jokin Rocoto vielä kehiin, ja sillä olisi jo hyvä mennä vaikka minne!  :D

Whili

TERE TERE

Tohon Aji Infernon listaan lisäisin vielä Aji Cristalin..  ja onhan noita lajeja jos (kun) mopo lähtee keulimaan.

InkRose

Tervetuloa vaan munkin puolesta näin virallisestikin. :)

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa