maaliskuu 29, 2024, 09:24:01 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Rauma-miitti 1.10.

Aloittaja chili_maestro, syyskuu 08, 2011, 19:33:21 ip

« edellinen - seuraava »

hessi

Lainaus käyttäjältä: Kaisuli-Haisuli - syyskuu 29, 2011, 20:42:40 ip

Puotetaanko myö siun lasipurkit Herra47:lle jos et pääse miittiin tulemaan? Ja nii, olitko sie ottamassa noita lusikattomia 30ml näytepurkkeja? Jos, niin minkä verran?


jos en saavu paikalle niin 47 ottaa lasipurkit, ja näytepurkkeja mulla jo on niitä lusikallisia ja 47 :n tilauksesta osa taitaa tulle minulle :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Kaisuli-Haisuli

Tullaan heti kun keritään! Nimimerkillä justiinsa herätty.

Herra 47

ikävä että iski työt päälle juuri pahimmalla hetkellä... No en näihin pippaloihin nyt sit päässyt mutta toivottavasti nautitte "tuliaisista" :D

ja toivotaan että rundari muistaa kaikki tuomiset sieltä ottaa mukaan... nyt nukkumaan kun 6 aikaan aamusta uusiks töihin
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

hessi

mitenkäs meettiläisillä menee?

viha nakkia menee naga sinapilla ;)
jos joku ystävällinen toimittais mun purkit 47:lle :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: hessi - lokakuu 02, 2011, 00:22:15 ap
mitenkäs meettiläisillä menee?

viha nakkia menee naga sinapilla ;)
jos joku ystävällinen toimittais mun purkit 47:lle :)



Hyvinhän tuo miitti meni, viha-nakki oli itselle jonkusenlainen pettymys, odotukset oli kyllä korkeammalla.

Siun purkit lähti Masa.T:n kyydissä 47:lle :)

Rundari

Ja vielä näytepurkki pussissa on maistiaisiks yks Douglahin podi ja sit on flexun siemenii vaikka sulle ja ihikselle.

ihis81

Lainaus käyttäjältä: Rundari - lokakuu 02, 2011, 16:44:31 ip
Ja vielä näytepurkki pussissa on maistiaisiks yks Douglahin podi ja sit on flexun siemenii vaikka sulle ja ihikselle.


Kiitoksia.
En päässyt paikalle valitettavasti.
Meinasin kaatua moottoripyörällä pe illalla ja polvesta nivelsiteet venähti.
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

chili_maestro

Jepulis, miitti sujui maisteliaasti sadonkorjuun tuomissa tunnelmissa ja ruokaa oli vähintäänkin riittävästi. Loppu ehtoo/yönä porukka intoutuikin ottamaan matsia Buzzilla.
Herpiilin tuomat Douglahin podit olivat kyllä melko tylyjä, kertoi poltteen iskevän (muka) 5 minuutin päästä. MasaT maistoi ensimmäisenä ja rykäisi jo 5 millisekunnin päästä tokaisten NO HUH HUH!  Aivan pienen palan maistaneena voin sanoa että tulisempi kuin Naga, enkä muista mistään chilistä tulleen yhtä voimakasta aromia podia halkaistaessa.

Ensi keväänä todennäköisesti jälleen uutta miittiä näillä seuduilla ja taimia jaossa...

luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

hessi

vai oli Kaisulille Viha-Nakki pettymys  ::)
itse pidän nakista juurikin sen koostumuksen vuoksi enemmän, kuin tulitikusta.
ja grillattuna eli kuuman en siihen enää Naga sinappia halua :(

ja Flexun siemeniä :) hmmm oikeastaan arvasinkin tuon , kiitokset paljon Bluesmanille :)

ja lasipurkeista myös suur kiitos :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

chili_maestro

Juu, Viha-Nakissa koostumus oli hyvä kiinteän lihaisa (ei mikään jauholäskisoosiseos)  :)
...se mitä itse muistan viime yön arvon raadin diagnosoinnista Vihasta, kritiikkiä tuli mausteista. Polte oli hieman pistävän oloista
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: hessi - lokakuu 02, 2011, 20:03:07 ip
vai oli Kaisulille Viha-Nakki pettymys  ::)
itse pidän nakista juurikin sen koostumuksen vuoksi enemmän, kuin tulitikusta.
ja grillattuna eli kuuman en siihen enää Naga sinappia halua :(


Chili_maestro paisteli nakit uunissa, sellaisenaan maisteltuna ei kyllä maistunut yhtään chilille, tulisuutta oli joo jonkun verran, mutta sellaista tympeän puoleista. Kipusinappi vähän pelasti tilannetta, mutta ei kyllä kokonaisuudessaan ollut mitenkään erikoinen. Jos nyt Tulitikkuun vertais, niin Tulitikussa on aistittavissa nagan maku, mikä minun mielestä on pelkkää hyvää. Mut makuasioitahan nämä.


Masa.T

Lainaus käyttäjältä: chili_maestro - lokakuu 02, 2011, 18:20:19 ip

Herpiilin tuomat Douglahin podit olivat kyllä melko tylyjä, kertoi poltteen iskevän (muka) 5 minuutin päästä. MasaT maistoi ensimmäisenä ja rykäisi jo 5 millisekunnin päästä tokaisten NO HUH HUH!  Aivan pienen palan maistaneena voin sanoa että tulisempi kuin Naga, enkä muista mistään chilistä tulleen yhtä voimakasta aromia podia halkaistaessa.


Trinidad Douglah on tosiaan mielestäni tulisin tähän asti maistelemistani chileistä. Pieni pala siemenkiinnikkeitä riitti tuomaan vedet silmiin ja pisti nokan vuotamaan. Julmetun terävä polte nielussa oli myös minulla välitön, toisin kuin nagalla joka antaa hieman odottaa. :)

hessi

no jos minulta kysyy niin nakki kuin nakki tai makkara, niin siihen täytyy saada naga sinappia päälle, muuten ei ole hyvää :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

chili_maestro

Juu, kipusinappi saa tavallisenkin makkaran maistumaan.   :P
Ensin tulee hieman kotisinappia muistuttava hyvä maku ja sen jälkeen pikku viiveellä nagamainen potku takavasemmalta.
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

ihis81

Lainaus käyttäjältä: Rundari - lokakuu 02, 2011, 16:44:31 ip
Ja vielä näytepurkki pussissa on maistiaisiks yks Douglahin podi ja sit on flexun siemenii vaikka sulle ja ihikselle.


Olinkin tämän unohtanut.
Vieläkö noita siemeniä liikenisi?
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk

chili_maestro

huhtikuu 21, 2012, 23:26:19 ip #75 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 21, 2012, 23:29:48 ip käyttäjältä chili_maestro
Herpiilillä kun oli tässä vähän aikaa sitten miittiä niin taitaa Rauma-miitti 2012 siirtyä kenties kesämmälle.
Mahtaisko elokuu olla sopiva ajankohta?    ...olis satoa chileistä ja kenties maisseista ym
luulin erehtyneeni, mutta olinkin väärässä.

Rundari

Elokuu sopii, kunhan ajankohta päätetään ajoissa niin ei tule päällekkäisyyksiä lomareissun suhteen.

ihis81

Lainaus käyttäjältä: ihis81 - helmikuu 26, 2012, 23:18:01 ip
Lainaus käyttäjältä: Rundari - lokakuu 02, 2011, 16:44:31 ip
Ja vielä näytepurkki pussissa on maistiaisiks yks Douglahin podi ja sit on flexun siemenii vaikka sulle ja ihikselle.


Olinkin tämän unohtanut.
Vieläkö noita siemeniä liikenisi?


Vielä odotellaan siemeniä ;D
-Tiedän kyllä sen, en vain muista sitä kaikkea kerralla-

http://www.youtube.com/watch?v=MLWSb6h6ltk