toukokuu 14, 2024, 07:17:33 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


naga shot

Aloittaja kalat69, huhtikuu 05, 2012, 19:52:04 ip

« edellinen - seuraava »

Whili



Tampereen Turtolan Alkossa 7 pulloa hyllyssä eilen illalla

Mika73

Saisiko tänne listaa, mistä kaikista Alkoista tuota löytyy?

Enna

Raision Myllyn Alkossa.

Herra 47

Rauman Citymarketin alkosta saa myös hyllystä... Kaikki vaan reilusti ostamaan :)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

wille

Ei tule kuulemma pysymään Kouvolan keskustan Alkossa. Ei käy kaupaksi.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: wille - elokuu 13, 2012, 20:19:24 ip
Ei tule kuulemma pysymään Kouvolan keskustan Alkossa. Ei käy kaupaksi.
Kävin tänään hakemassa kaksi vikaa pulloa pois tuolta ja mulle viehkeä kassaneiti sanoi hymyillen, että pitää vissiin tilata lisää tätä kun menekkiä näyttäisi olevan. =)
#816

wille

Kun itse kyseisessä puodissa asioin, kassa"neiti" oli vähemmän viehkeä ja asenteellaan ilmaisi, ettei tollasta kackaa täällä ruveta enempää kaupustelemaan.  ;)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

jaolsten

Mää oon aina sanonut, että "Läskit on leppoisia"-sanonta pätee vain miehiin.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Tonppa

Mänttä-Vilppulan alkoon tulee myyntiin torstaina 30.8 Naga Shot, pysyy kuulemma hyllyssä jos menekkiä tarpeeksi.

TheThe

Nyt on taas Naga Shottia Kouvolan keskustan Alkossa.

Whili

Tampereen Turtolan alkoon jäi tänään yksi pullo !!  Eikä uutta satsia tule ennen maanantaita  :o

Mika73

No kiva.... Piti hakea tuota Chilifestejen yhteydessä...  :P

Touko

Myyrmannin alkosta löytyy Naga Shottia reilusti hyllystä.  8)
Elämä on reijässä rattoisaa

Yuzzi

Itseäni kiinnostaa enemmän, mitä chilifesteillä on juomapuolella tarjota (ja mitä siellä uskaltaa juoda  ;D ). Naga shot upposi pari kertaa, mutta nyt alkaa tuo makeus ilman kunnon salmiakin makua tökkiä.

Whili

Ehdin jo pelotella hyllyn tyhnenneen, mutta uutta satsia tuli...

Tampereen Turtolan Alkossa 12 pulloa hyllyssä tänään

Mika73

Turtolan Alko Naga Shot -1  8)

bläkkäri

Tänne pohojammaan alkoihin se nagashotti taitaa rantautua vasta kun helevetti jiätyy, siispä tein omat HOTshottini!

Sitten kuulin tänään töissä, että paikallisesta ravitsemusliikkeestä sitä sais. Ei kait se auta ko vääntäytyä testaamaan.

Tonppa

elokuu 30, 2012, 18:33:53 ip #77 Viimeisin muokkaus: syyskuu 01, 2012, 09:27:25 ap käyttäjältä Tonppa
Tänään tuli sit haettua pullo naga shottia ja täytyy sanoa että tulisuutta tuossa ei ole yhtään... :( jalapenokin on moninkerroin tulisempi.  :(   olis hienoa ku joku tekis kunnon naga shottia eikä tämmöstä makeaa kuraa jolla ei mitään tekemistä nagan kanssa. Itse yritän tuota korjata pudottamalla puolikkaan nagan pulloon jos se sit alkas muistuttaan naga shottia kuhan tekeytyy pari viikkoa.

jewe

Myllyn alkossa oli tänään pari putelia eli kyllä tuolle jonkinlaista kysyntää näyttää olevan täälläkin päin.

Whili

Lainaus käyttäjältä: Tonppa - elokuu 30, 2012, 18:33:53 ip
Tänään tuli sit haettua pullo naga shottia ja täytyy sanoa että tulisuutta tuossa ei ole yhtään... :( jalapenokin on moninkerroin tulisempi.  :(   olis hienoa ku joku tekis kunnon naga shottia eikä tämmöstä makeaa kuraa jolla ei mitään tekemistä nagan kanssa. Itse yritän tuota korjata pudottamalla puolikkaan nagan pulloon jos se sit alkas muistuttaan naga shottia kuhan tekeytyy pari viikkoa.

Tuotehan on hienon makuista ilman tuskaista poltettakin. Mutta jos haluat lisää paloa, niin kokeile nagajauheen kera  8)