huhtikuu 26, 2024, 04:14:21 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tietokonettani vaivaa....?

Aloittaja Huru-ukko, huhtikuu 13, 2012, 10:52:12 ap

« edellinen - seuraava »

Huru-ukko

Minulla alkaa olla pian yksi sivu siellä mitä pelailette osiossa kysymyksiä tietokoneen vaivoista, ja siellähän jutellaan peleistä.
Joten jos tälläinen aihe sopisi uudeksi, ja modet siirtelisi ne minun kysymykset tänne.

Huru-ukko

Höhö...Prossun tehot on nyt 2.7...Laskin niitä kun kokeeksi.. Noista johdoista sen verran että en löytänyt kuin virtalähteelle tulevan johdon. Tuo täytyy tarkistaa että onko siellä toinenkin johto. Ja missä se olisi... Paketin mukana tuli leveä kaapeli jossa luki muistaakseni grossfire jtn. Sen päät ei sopinut mielestäni mihinkään liittimeen koneessa..Mutta ei ohjeessakaan ollut muita mainintoja kuin STOPP merkillä varustettu kaapeli ja asennusohje.

Lisäys....Eli kurkkasin sinne lootaan ja otin näyttiksen irtikkin. Nuita virtapaikkoja ei löytynyt kuin se virtalähteeltä tuleva 6 piuhainen paketti. Grossfire kaapeli taas on (tutkittu ja kokeiltu) tarkoitettu kahden näytönohjaimen yhdistämistä varten ?.
Kannattaako tuota minun tapauksessa edes tehdä, vanhempi on ATI Radeon HD 5670. Eli jos hyötyä on, se on minimaallinen. Ja toisessa on vanhempaa tekniikkaakin...
Ajijäbä, mikään kysymys ei ole tyhmä, kysyä kuluu, kun ei tiedä....Ja ainakin tässä kohtaa vastaan mielelläni  ;).

Huru-ukko

huhtikuu 14, 2012, 10:12:20 ap #2 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 14, 2012, 10:14:02 ap käyttäjältä Huru-ukko
Lainaus käyttäjältä: Aji Inferno - huhtikuu 13, 2012, 23:57:25 ip
Hurumycket, ei kantsii - hidastaa vaan se wanha rinnalla. Se yksi kuusipinninen piuha pitää olla kunnolla kiinni.


Ei se vanha näyttis siellä ole... Liittimessä on lukitus, joten sitäkään en pysty ryssimään.... Kiitti Pete.